« دانلود نرم افزار HiDownload Platinum برای مدیریت دانلود »

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛یک برنامه ساده است که به شما کمک می کند سرعت دانلود فایل ها را در رایانه خود چند برابر کنید. نرم افزار از لحاظ سرعت و امکانات در حد نرم افزار های بزرگ مدیریت دانلود مانند اینترنت دانلود منیجر است و می تواند به صورت تکی یا گروهی اقدام به دانلود فایل ها از فضای مجازی کند. برنامه در دریافت فایل های چندرسانه ای بسیار قدرتمند عمل می کند و می تواند فرمت تعدادی از فایل های تصویری را به فرمت صوتی تبدیل کند. همچنین می توانید برای دانلود فایل ها زمان بندی تعیین کنید یا این که برنامه را به گونه ای تنظیم کنید که پس از دانلود فایل ها به صورت اتوماتیک خاموش شود. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت ضبط ویدئوها و صداهای آنلاین، پشتیبانی از اکثر سایت های به اشتراک گذاری فایل ها، امکان دانلود با ftp و ... اشاره کرد. در ضمن نرم افزار با اکثر مرورگرهای موجود سازگار است و می تواند به صورت خودکار فایل ها را دانلود کند.



2084712_636.jpg









2084711_203.jpg
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید



ورژن: 8.21
حجم نرم افزار: 9.7 مگابایت
 

Ali

مدیریت کل
پرسنل مدیریت
"مدیر کل"
سلام ،
البته این که میگید 5 برابر بیشتر یه شعار تبلیغاتیه و این فقط به ISP (سرویس دهنده اینترنت) بستگی داره نه به نرم افزار.:53:
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
سلام ،
البته این که میگید 5 برابر بیشتر یه شعار تبلیغاتیه و این فقط به ISP (سرویس دهنده اینترنت) بستگی داره نه به نرم افزار.:53:

بله قطعا هیچ نرم افزاری قادر نیست سرعت رو به 5 برابر برسونه
ولی شاید حداکثر بتونه دوبرابرکنه :53:
 

yarbakht

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
و البته بیشترین کار این برنامه ها استفاده از کل پهنای بانده ، وگرنه سرعت رو هیچی بالا نمیبرن بلکه سرعت واقعی تون رو در اختیارتون میذارن:53:
 
بالا