کوکاکولا.....پپسی

Mehrdad M

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"

نوشابه نیست…

خون نوزادان بی گناهست...

اگه دلت میاد…



کارخانه کوکاکولا (متعلق به اسرائیل)

=> خرید فروشنده از پخش

=> خرید ما از فروشنده

مساویست با تامین هزینه مالی بمب هایی که اسرائیل بر سر نوزادانی بیگناه خالی میکنند.

تازه
...


 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
آیا به آرم شرکت کوکاکولا که روی نوشابه هایش نوشته است دقت کرده اید؟
11%281%29.jpg

حالا برعکسش کنید:

12%282%29.jpg



13%282%29.jpg


نه محمّد و نه مکّه وجود دارد


* کوکاکولا همواره با تصمیم اتحادیه عرب برای تحریم اسرائیل مخالفت می کند چرا که این شرکت از سال 1966 میلادی جزو سرسخت ترین حامیان اسرائیل است.
* کوکاکولا صاحب دامپروری و مناطق صنعتی در شهرک های غیر قانونی اسرائیلی می باشد.
* شرکت خوشگوار مشهد با پرداخت هر ساله بیش از 1/5 میلیارد تومان به یکی از شعب کوکاکولا، محصولات این شرکت را تولید و پخش می کند.


توهین دیگر محصول اسرائیلی کوکاکولا به اسلام:
عده ای با لباس ها و کلاه های منقوش به آرم کوکاکولا در حال نماز خواندن هستند.
14%282%29.jpg



فکر مي کنيد اتفاقيه به اين نکته توجه کنيد که چرا سومين C ( در کلمه Cola ) اين قدر کشيده شده و پيچ خورده تا حرف { ک } درست در بيايد؟
12%282%29.jpg


 

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"
می دانید PEPSI مخفف چیست؟
15%282%29.jpg


16%282%29.jpg

یعنی: هر پنی(کوچکترین واحد پول در آمریکا و انگلیس) را بپرداز تا برای اسرائیل ذخیره شود!!!


آیا از این به بعد باید با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، نوشابه کوکاکولا و پپسی کولا نیز بنوشیم؟!

استفتائات امام خامنه ای(دام ظله العالی) :
سوال: آيا وارد كردن و ترويج كالاهاي اسرائيلي جايز است ؟
جواب: واجب است افراد از وارد كردن و ترويج كالاهايي كه دولت حقير اسرائيل از ساخت و فروش آن منتفع مي شود خودداري كنند .
سوال : آيا براي مسلمانان خريد كالاهاي اسرائيلي كه در سرزمين اسلامي به فروش مي رسند جايز است ؟
جواب: بر آحاد مسلمين واجب است كه از خريد و استفاده از كالاهايي كه سود توليد و فروش آنها عايد صهيونيست ها كه با اسلام و مسلمين در حال جنگ هستند ، مي شود ، اجتناب كنند .
(سوالات بخش »تجارت با غیر مسلمان« كتاب اجوبة الاستفتائات مقام معظم رهبري بر اين مسائل اختصاص داده شده است كه خواندنش مفيد و آگاه كننده است.)

استفاده از جنين در محصولات پپسي و نستله!


18%282%29.jpg


گاف يك سناتور آمريكايي در ايالت اوكلاهاما فاش كرد كه شركتهاي پپسي، كرافت و نستله از جنينهاي سقط شده به عنوان طعمدهنده نوشيدنيهاي خود استفاده ميكنند و روزانه ميليونها نفر در سراسر جهان، از اين نوشيدنيها استفاده ميكنند. براساس گزارش نچرال نيوز، اظهارات سناتور رالف شورتي در مورد پيامدهاي اخلاقي اين عمل و تاكيد بر اينكه ايالت اوكلاهاما درصدد صدور قانون جديدي براي ممنوعيت اين اقدام است، ناظران اجتماعي را با اين سوال مواجه كرده است كه مگر تا پيش از اين، چنين اقدامي از سوي پپسي، نستله و كرافت انجام ميشده است؟! تصويري دلخراش از يك جنين است كه كبد وي براي استفاده در طعمدهندهها، توسط كاركنان آزمايشگاه شركت پپسي از بدن وي خارج شده است.
براساس اين گزارش، خبرگزاري آسوشيتدپرس و روزنامه O'Collegian براي اولين بار اين خبر را منتشر و عنوان كردند: شورتي بعد از اين اظهارات، پاسخي به تماسهاي آنها براي توضيح در مورد اين مسئله نميدهد. سرانجام راديوي تولسا موفق شد با سناتور تماس بگيرد و او در اين مصاحبه عنوان كرد: تحقيقات نشان ميدهد كه اين سه شركت با استفاده از كبد جنينهاي سقط شده، به ايجاد طعم دهنده براي نوشيدنيهاي خود اقدام ميكنند. سناتور شورتي در اين مصاحبه راديويي همچنين عنوان كرد: »ما قصد نداريم اجازه دهيم كه توليد اين نوع كالاها در اوكلاهاما صورت بگيرد.« براساس اذعان نشريات اسرائيلي، پپسي و نستله از حاميان مالي رژيم صهيونيستي هستند.
جمهوري اسلامي 90/11/12

[h=1]کوکاکولا و پپسی، نجس و حرام است [/h]
23286_472.jpg



به نوشته مجله فرانسوی لی پوئن، "مؤسسه مصرف ملی فرانسه"، نوشابه های پپسی و کوکاکولا را به علت داشتن الکل از لیست محصولات حلال خارج کرد.
در واکنش به این اعلام، "میشل بیبین"، مدیر امور علمی و مقرراتی شرکت "کوکاکولا" در فرانسه وجود الکل در فرمول تولید کوکاکولا را امری طبیعی دانست و با اعلام اینکه این امر از سوی مقامات دولتی به رسمیت شناخته شده است، تعجب مردم از وجود این مقدار الکل در نوشابه‏ها را محکوم کرد!


«یالثارات 91/4/14»
 
بالا