فيفا ديدار تيم ملي با 3 کشور ديگر را تأييد کرد

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]فيفا ديدار تيم ملي با 3 کشور ديگر را تأييد کرد[/h]
[h=2] سايت فدراسيون جهاني فوتبال ديدار تيم ملي ايران با تيمهاي بلاروس، مونتهنگرو و آنگولا را تأييد کرد.[/h]
00945917.jpg

به نقل از فارس، سايت فدراسيون جهاني فوتبال، فيفا امروز ديدار تيم ملي فوتبال ايران با کشورهاي بلاروس، مونتهنگرو و آنگولا را در کمپ اروپايي تيم ملي قبل از برگزاري ديدارهاي جام جهاني تأييد کرد.

نکته قابل توجه در جدول ديدارهاي تيم ملي، زمان و مکان ديدار کشورمان با آنگولا از سوي فيفا 9 خرداد 93 در وين اتريش که مکان اردوي آمادهسازي تيم ملي در اروپا هست اعلام شده و اين در حالي است که طبق اعلام برنامه زمانبندي شده کادرفني تيم ملي و کارلوس کيروش، حدود 5 روز قبل از برگزاري ديدار ايران و آنگولا، اردوي تيم ملي در اروپا به پايان خواهد رسيد و مليپوشان کشورمان براي برپايي آخرين اردوي خود در کشورمان، راهي ايران خواهند شد که به اين ترتيب شايد ديدار ايران و آنگولا در ايران و به عنوان ديدار خداحافظي شاگردان کيروش باشد.

روز گذشته نيز يک روزنامه پرتغالي از برگزاري اين ديدار در اتريش خبر داده بود، با اين حال فيفا نيز در گذشته در جدول زمانبندي ديدارهاي تيم ملي فوتبال دچار اشتباهاتي شده و حتي در يک روز براي تيم ملي دو بازي را به ثبت رسانده بود.

در جدول فيفا همچنين زمان ديدار ايران با بلاروس و مونتهنگرو به ترتيب 18 و 22 مي (28 ارديبهشت و اول خرداد 93) و مکان آن در وين اتريش اعلام شده است.

پيش از اين فيفا ديدارهاي تدارکاتي تيم ملي ايران با گينه و ترينيداد توباگو در دو تاريخ 14 اسفند 92 و 18 خرداد 93 را تأييد کرده بود.



ورزش3
 
بالا