نتایج هفتۀ بیست و ششم لیگ برتر ایران

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

نظري:
[h=1]پيروزي استقلال مهمتر از گلزني مهاجمان است[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال استقلال، گفت: کسب پيروزي مهم بود و فرق نميکند کدام بازيکنان گل ميزنند.[/h]
00946409.jpg

به نقل از فارس، مهدي نظري پس از پيروزي 2 بر صفر استقلال مقابل سايپا و اينکه مهاجمان استقلال اين روزها خوب گل ميزنند، گفت: مهم کسب پيروزي بود، خدا را شکر پيروز شديم و اينکه مدافع يا مهاجم گل ميزند مهم نيست. زننده گل فرقي نميکند موفقيت استقلال اهميت دارد.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: قرار است به اردوي کيش برويم و چند روز بدنسازي کنيم. سپس از آنجا مستقيم به انزلي ميرويم تا در ديدار مقابل ملوان آماده شويم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]برهاني: هميشه براي استقلال انگيزه دارم[/h]
[h=2] مهاجم استقلال گفت: مثل کارگردانان که ميگويند فيلمهايم را مثل بچههايم دوست دارم من هم اين 100 گلم را مثل بچههايم دوست دارم.[/h]
00036201.jpg

آرش برهاني پس از برتري 2 بر صفر استقلال که با صدمين گل وي براي اين تيم همراه بود گفت: نميخواستم مصاحبه کنم اما گيرم انداختيد. خدا را شکر که به 3 امتياز اين ديدار رسيديم. ما به امتيازات اين مسابقه احتياج داشتيم چون ديگر تيمهاي مدعي توانسته بودند حريفان خود را شکست دهند.

به گزارش فارس،وي با بيان اينکه توانستيم در اين هواي سرد، هوادارانمان را روسفيد کنيم درخصوص اينکه آيا فشار از روي دوش او برداشته شد يا خير گفت: خدا را شکر هم گل زدم و هم پاس گل دادم و توانستم مثمرثمر باشم قطعا با اين اتفاقاتي که امروز براي من افتاد اين فشارها کم ميشود.

برهاني يادآور شد: در اين 100 گل از منصوريان و نوازي که در سال 86 همبازيام بودند گرفته تا بازيکنان فعلي، همگي برايم زحمت کشيدند و من از آنها و همچنين هواداران استقلال تشکر ميکنم و فکر ميکنم کوچکترين کار زدن اين گلها بود.

مهاجم استقلال درخصوص اينکه کدام گلش ميان اين 100 گل را بيشتر از همه دوست دارد گفت: مثل کارگردانان که ميگويند فيلمهايم را مثل بچههايم دوست دارم من هم اين 100 گلم را مثل بچههايم دوست دارم. (باخنده)

وي افزود: هميشه براي بازي در استقلال انگيزه دارم و امروز هم که پس از مدتها به ميدان رفتم مثمرثمر بودم و خداراشکر توانستم گل بزنم.

برهاني تاکيد کرد: هواداران هميشه به من لطف داشتند و روزهاي سختي را که گذراندم، انگيزه همين هواداران بود که من را همچنان روي پا نگه داشت.

برهاني درخصوص ديدار با ملوان گفت: بازي سختي در انزلي داريم چون ملوان در زمين خودش خوب بازي ميکند.

وي در پايان در مورد اينکه امير قلعهنويي در رختکن به او چه گفته است عنوان کرد: من هنوز قلعهنويي را نديدهام.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]قاضي:4 بازي باقيمانده را ببريم قهرمانيم[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: 4 بازي باقيمانده را هم ببريم ميتوانيم قهرمان ليگ شويم.[/h]
00945619.jpg

محمد قاضي پس از پيروزي 2 بر صفر مقابل سايپا در جمع خبرنگاران گفت: يکي از بهترين بازيهايي بود که امسال انجام داديم و خدا را شکر که پيروز شديم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد:اميرخانه گفته بود که اين بازي خيلي مهم است و در قهرماني تأثيرگذار است که خوشبختانه پيروز شديم 4 بازي باقيمانده را ببريم ميتوانيم به قهرماني برسيم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]کبه:قلعه نويي خيلي به من کمک کرده است[/h]
[h=2] مهاجم خارجي استقلال معتقد است امير قلعهنويي خيلي در پيشرفت فوتبال او تاثير داشته است.[/h]
00946201.jpg

به نقل از ايسنا، بوبکر کبه با بيان اينکه خوب بازي کرديم اظهار کرد: من دو ماه است که بازي نکردهام و خدا خيلي من را دوست داشت که قلعهنويي را مقابل من قرار داد که وي من را کمک کند تا بتوانم بازي کنم.

وي افزود: امير قلعهنويي به فوتبال من خيلي کمک کرد و براي همين است که بعد از گلزني به سوي او رفتم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]آذري:هيچ مذاکره اي بامظلومي انجام نداده ايم[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه ذوبآهن اصفهان گفت: هيچ مذاکرهاي با پرويز مظلومي انجام ندادهايم و به مجتبي تقوي و کادر فني خودمان اعتقاد داريم.[/h]
00946200.jpg

سعيد آذري در مورد شايعه مذاکره باشگاه ذوبآهن با پرويز مظلومي گفت: پرويز مظلومي يکي از مربيان قابل احترام فوتبال ايران است اما ما هيچ مذاکرهاي با ايشان انجام ندادهايم و من اين شايعه را به شدت تکذيب ميکنم. باشگاه ذوبآهن از عملکرد فني تقوي رضايت کامل دارد و با قدرت از او حمايت ميکنيم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: تقوي و بقيه کادر فني تيم فوتبال ذوبآهن در همين مدت کوتاه با زحماتي که کشيدهاند نوع فوتبال ذوبآهن را دگرگون کردهاند. برخي با انتشار اين شايعات جنگ رواني و رسانهاي به راه انداختند زيرا در پايين جدول رقابت سخت و فشردهاي وجود دارد و برخي ميخواهند ما را به حاشيه ببرند.

مديرعامل ذوبآهن تصريح کرد: از مجتبي تقوي حمايت کامل ميکنيم و باشگاه ما نه براي ادامه اين فصل و نه براي فصل آينده با هيچ مربياي مذاکره نکرده است.

 
بالا