نتایج هفتۀ بیست و ششم لیگ برتر ایران

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]تساوي پرسپوليس و فجرسپاسي[/h]
[h=2] تيم فوتبال پرسپوليس مقابل تيم فجرسپاسي متوقف شد تا به طور موقت هم به صدر جدول نرسد.[/h]
00946580.jpg

در ادامه هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال، پرسپوليس از ساعت 14و 30 دقيقه در ورزشگاه حافظيه شيراز به مصاف فجرسپاسي رفت که بازي با نتيجه مساوي يک بر يک مساوي به پايان رسيد.

به گزارش فارس، فجر سپاسي که در رده پانزدهم جدول قرار دارد براي اينکه به بقا در ليگ برتر اميدوار باشد بازي را هجومي آغاز کرد و در 20 دقيقه اول مسابقه يکي دو موقعيت بر روي دروازه پرسپوليس خلق کرد و بعد از آن بازي به تعادل کشيده شد.

در دقيقه 34 شوت از راه دور حسين ماهيني را صالحخليل آزاد دروازهبان فجر به خوبي مهار کرد.

در نيمه دوم پرسپوليس بازي را هجومي آغاز کرد و در دقيقه 50 ضربه کاشته ارسالي محسن مسلمان را سيد جلال حسيني با ضربه سر به سمت دروازه فجر زد که توپ بعد از اصابت به مدافع فجر وارد دروازه اين تيم شد.

بعد از گل محمود ياوري سرمربي فجر معتقد بود که داور به اشتباه به سود پرسپوليس اعلام خطا کرده و به داور اعتراضهاي زيادي داشت.

در دقيقه 62 شوت مهرداد کريميان به تيرک عمودي دروازه پرسپوليس اصابت کرد. بازيکنان فجر از توپ برگشتي استفاده کنند.

فجر بعد از اين صحنه هم حملات خطرناک زيادي روي دروازه پرسپوليس انجام دادند.

در دقيقه 65 جلال عليمحمدي با يک شوت از داخل محوطه جريمه گل فجرسپاسي را به ثمر رساند تا بازي مساوي شود.

بعد از گل هم فجريها همچنان بر روي دروازه پرسپوليس حمله کرد.

البرز حاجيپور داور اين مسابقه به ميثم خداشناس، مهرداد کريميان و سيامک کوهنورد و عليمحمدي از فجرسپاسي و محسن مسلمان، سيدجلال حسيني و محمد نوري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

پرسپوليس در صورت پيروزي در اين ديدار ميتوانست به طور موقت به صدر جدول برسد اما سرخپوشان صدرنشيني را دوست نداشتند. آنها سه روز در هفته گذشته بخاطر پرداخت نشدن مطالباتشان تمرين نکرده بودند. پرسپوليس اکنون 45 امتيازي شد و در همان رده چهارم باقي ماند.

فجرسپاسي هم با 21 امتياز در ده پانزدهم جدول باقي ماند.

*ترکيب فجرسپاسي:

صالح خليل آزاد، حميد جوکار، محمد حيدري( از دقيقه 65 محمد نزهتي)، علي جليلي، سعيد قزل، رامتين سليمانزاده، مهرداد کريميان، سيامک کوهنورد، جلال عليمحمدي، ميثم خداشناس ( از دقيقه 89 مسعود ريکي) و سمير بکريچ( از دقيقه 89 آرمان رمضاني)

سرمربي: محمود ياوري

*ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، جلال حسيني، محسن بنگر( از دقيقه 82 عليرضا نورمحمدي)، ميثم حسيني، حسين ماهيني، محسن مسلمان( از دقيقه 57 پيام صادقيان)، رضا حقيقي، محمد نوري، حميدرضا عليعسگر( از دقيقه 74 سيدمهدي سيدصالحي)، محمدرضا خلعتبري و محمد عباسزاده

سرمربي: علي دايي

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]پيروزي فولاد و نفت مقابل حريفان[/h]
[h=2] در پايان دو ديدار هفته بيست و ششم ليگ برتر فولاد به طور موقت صدرنشين شد و تراکتورسازي مقابل نفت تهران شکست خورد.[/h]
00946490.jpg

در ادامه هفته بيست و ششم رقابتهاي ليگ برتر از ساعت 15 امروز با برگزاري دو ديدار پيگيري شد که در پايان اين دو ديدار نتايج زير به دست آمد:

نفت تهران 3 - تراکتورسازي صفر

گلها: رضا نوروزي (47) و (57) و مجتبي شيري (90)

فولاد يک - ملوان صفر

گلها: مهرداد جماعتي دقيقه 88

به اين ترتيب تا قبل از ديدار استقلال و سايپا، ديدار پاياني هفته بيست و ششم ليگ برتر، فولاد با 50 امتياز موقتاً صدرنشين شد.

تراکتورسازي نيز با اين شکست عملاً شانس خود براي کسب عنوان قهرماني از دست داد، هرچند که روي کاغذ براي تيم تبريزي همچنان شانس وجود دارد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]استقلال با شکست سايپا صدر جدول را حفظ کرد[/h]
[h=2] تيم فوتبال استقلال تهران با پيروزي مقابل سايپا صدر جدول را حفظ کرد.[/h]
00942649.jpg

آخرين بازي هفته بيست و ششم ليگ برتر از ساعت 17 بين دو تيم استقلال و سايپا در ورزشگاه آزادي و در حضور کم تعداد تماشاگران برگزار شد که استقلال دو بر صفر به پيروزي رسيد.

به گزارش فارس، آرش برهاني در دقيقه 52 از داخل محوطه جريمه با يک ضربه فني گل استقلال را به ثمر رساند. اين صدمين گل آرش برهاني در ليگ برتر بود.

در دقيقه 74 کبه روي پاس ارسالي برهاني توانست گل دوم استقلال را با يک شوت از داخل محوطه جريمه به ثمر برساند.

احمد صالحي داور مسابقه به سياوش اکبرپور و آندرانيک تيموريان از استقلال کارت زرد نشان داد.

استقلال با اين برد 50 امتيازي شد و همچنان صدر جدول را حفظ کرد. سايپا هم با 31امتياز در رده نهم باقي ماند.

استقلال در صورت پيروزي در اين بازي همچنان صدرنشين ليگ برتر باقي ميماند.

*ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، حنيف عمران زاده، امير حسين صادقي، هاشم بيک زاده، مجيد غلام نژاد، آندرانيک تيموريان، سياوش اکبرپور( از دقيقه 85 مهرداد اولادي)، آنتونيو کارواليو، محمدقاضي، محمد مهدي نظري( از دقيقه 71 کبه) و آرش برهاني.

سرمربي: امير قلعهنويي

*ترکيب سايپا:

محمدباقر صادقي، مجيد ايوبي، سجاد مشکلپور، بابک حاتمي، ابراهيم شکوري( از دقيقه 72 محمدرضا ناصحي)، حامد شيري، روزبه شاه عليدوست، علي يونسي( از دقيقه 83 مهدي جعفرپور)، سجاد شهباززاده، کاوه رضايي و ابراهيم صادقي

سرمربي:انگين فيرات


ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]مهاجم شماره 9 آبيپوشان رکورددار شد[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال استقلال صدمين گل خود را با پيراهن اين تيم به ثمر رساند.[/h]
00940770.jpg

آرش برهاني با گلي که در جريان بازي استقلال و سايپا به ثمر رساند موفق شد صدمين گل خود را با پيراهن استقلال به ثمر برساند و از اين حيث رکورددار شد.

به گزارش فارس، اين بازيکن تا پيش از اين 99 گل براي آبيپوشان به ثمر رسانده بود و حتي رکورد فرهاد مجيدي با 91 گل و علي جباري با 89 گل را شکست.

آرش برهاني تا امروز 76گل براي استقلال در ليگ برتر،12 گل در ليگ قهرمانان و 13 گل در مسابقات جام حذفي براي تيمش به ثمر رسانده بود. وي امروز گل هفتادو ششم خود را به ثمر رساند.

وي در ليگ برتر 76 گل براي استقلال و 35 گل با پيراهن پاس به ثمر رسانده بود که در مجموع 111 گل در ادوار ليگ زده است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]برهاني بازيکن برتر و غلام نژاد بازيکن اخلاق شد[/h]
[h=2] مهاجم استقلال به عنوان بازيکن برتر فني و مدافع اين تيم بازيکن اخلاق ديدار استقلال و سايپا انتخاب شدند.[/h]
00938064.jpg

آرش برهاني به عنوان بازيکن برتر فني و مجيد غلام نژاد بازيکن اخلاق مسابقه استقلال و سايپا انتخاب شدند.

به گزارش فارس، اين سومين هفته متوالي است که برهاني به عنوان بازيکن برتر فني استقلال انتخاب ميشود.

استقلال در اين بازي 2 بر صفر به پيروزي رسيد و همچنان صدرنشين ليگ برتر باقي ماند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]قلعه نويي: قهرماني استقلال دست خداست[/h]
[h=2] سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: در هفته هاي پاياني ليگ برتر چند تيم شانس قهرماني دارند و قهرماني استقلال دست خداست.[/h]
00944377.jpg

امير قلعه نويي پس از پيروزي دو بر صفر استقلال مقابل سايپا در نشست خبري گفت: وفات حضرت معصومه را تسليت ميگويم، خدا را شکر مي کنم که بعد از چند بازي که خوب نبوديم بازي منطقي انجام داديم. سايپا يکي از تاکتيکي ترين تيم هاي ليگ است.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در نيمه دوم با دوندگي بيشتر توانستيم به گل برسيم. با لايههاي دفاعي که ايجاد کرديم توانستيم مقابله حملات آنها بايستيم و روي ضد حمله هم توانستيم گل دوم را بزنيم. از هواداران هم ممنون هستم که همين اندازه هم آمده اند به اندازه 100 هزار نفر ارزش دارند. ما با ريکاوري فني و روحي اميدوارم براي مسابقات آسيا آمادهتر باشيم.

سرمربي استقلال در مورد گلزني آرش برهاني گفت: به برهاني تبريک ميگويم او هم گل زد و پاس گل داد و دوندگي خوبي داشت. کبه هم که در بازي کاسپين مصدوم شد و با روزهاي اوج فاصله دارد و اميدوارم تعطيلي ليگ به ما کمک کند تا هم بازسازي فني و ريکاوري روحي ورواني شويم.

قلعه نويي در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري فارس در مورد اظهارات سيروس محجوب مبني بر اينکه شام مشترک امير قلعه نويي و اسکوچيچ در آستانه بازي حساس ملوان و استقلال شبهه برنگيز شده، گفت: اعتقاد دارم مربي ملوان بايد جوابش را بدهد. ديشب با توني اوليويرا بوديم و دو شب پيش هم با کارلوس کي روش بوديم. آمدن اين آدم ها به فوتبال شبهه برانگيز است و همه دنيا در هتل بودند و ديدند. واقعا متاسفم در حکومت اعتقادي اين آدم ها اين حرف ها را ميزند، ميهمان نوازي رسم ايراني است. اگر قرار بود کاري کنيم در خفا ميکرديم. اين افراد شبهه برانگيز هستند که چطور آمده اند براي مسايل مادي شان و بعدا اگر خواستيد جواب ميدهم. قهرماني استقلال هم دست خداست. سه چهار تيم بالاي جدول شانس قهرماني دارند و متر نيست که بشود گفت 20 درصد يا 30 درصد ما قهرمانيم همه تيم ها شانس قهرماني دارند.


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]صالح: گل هاي امروز استقلال تاکتيکي بود[/h]
[h=2] مربي تيم فوتبال استقلال گفت: گلهايي که امروز در ديدار مقابل سايپا به ثمر رسانديم روي کارهاي تاکتيکي بود.[/h]
00941470.jpg

مجيد صالح پس از پيروزي 2 بر صفر استقلال مقابل سايپا گفت: خوشحالم که تيم ما در جريان بازي عملکرد خوبي از خود به نمايش گذاشت و برخلاف اينکه خيليها ميگويند استقلال فقط روي ضربات ايستگاهي به گل ميرسد اما گلهاي امروز ما روي کارهاي تاکتيکي بود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: سازمان دفاعي، خط دفاع و دروازهبان ما امروز بسيار خوب بودند و فوقالعاده ظاهر شدند. نقاط مثبت تيم ما امروز خيلي زياد بود و خوشحالم موفق شديم اين سه امتياز حساس را به دست آوريم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]ماجدي: اکبرپور گفته فقط درگيري لفظي داشتم[/h]
[h=2] سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: سياوش اکبرپور به ما گفته فقط درگيري لفظي بوده و بهتر است در اين مورد از خودش سؤال کنيد.[/h]
00946253.jpg

ميرشاد ماجدي پس از پيروزي 2 بر صفر استقلال مقابل سايپا در جمع خبرنگاران در مورد اينکه مديران باشگاه سايپا گفتهاند چرا استقلال با شهبازاده مذاکره کرده است، گفت: برخي دوستان قبل از بازي با استقلال پيشدستي ميکنند و ميخواهند يک هفته در مطبوعات باشند. شهباززاده تا جايي که من ميدانم در فهرست بازيکنان مورد نظر استقلال قرار ندارد. دو سه بازيکن قرضي ميخواهيم بگيريم که خود قلعهنويي صحبتهايش را کرده و تا اين لحظه ايمان مبعلي صد درصد شده است اما تا جايي که من ميدانم شهباززاده در فهرست ما قرار ندارد او بازيکن خوبي است ما هم دوستش داريم اما در فهرست بازيکنان مورد نظر استقلال نيست.

به گزارش فارس، سرپرست تيم فوتبال استقلال در مورد درگيري فيزيکي سياوش اکبرپور در بيمارستان و ماجراي حضور پليس در اين درگيري گفت: بهتر است که در اين مورد با خودش صحبت کنيد اکبرپور به ما گفته درگيري لفظي بوده اگر اکبرپور حرفي بزند درست است ما که مدرکي نداريم ضمن اينکه اين بحث شخصي بوده و مربوط به فوتبال نيست. اگر هم بحثي مطرح شده بود با مديريت باشگاه در ميان ميگذاشت.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

عمران زاده:

[h=1]هدف برهاني موفقيت استقلال است[/h]
[h=2] بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: با بازي منطقي در ديدار مقابل سايپا به 3 امتياز رسيديم تا همچنان در کورس قهرماني بمانيم.[/h]
00946436.jpg

حنيف عمرانزاده پس از پيروزي 2 بر صفر استقلال مقابل سايپا گفت: سايپا بازيکنان و مهاجمان خوبي دارد که امروز خيلي ما را اذيت کردند. ديدار سختي بود اما با بازي منطقي به 3 امتياز مسابقه با سايپا رسيديم تا همچنان در کورس قهرماني بمانيم.

به گزارش فارس، وي درباره ديدار مقابل ملوان در هفته بيست و هفتم گفت: فردا را استراحت ميکنيم و سهشنبه براي برگزاري اردو به کيش ميرويم، تنها مشکل ما خستگي و فشردگي مسابقات ليگ است که اميدواريم با موفقيت در ديدارهاي باقيمانده به قهرماني برسيم.

عمرانزاده در خصوص صدمين گل آرش برهاني در ليگ برتر گفت: آرش انگيزه زيادي براي اين گل داشت و هنوز هم زمان زيادي دارد تا گلهاي بيشتري براي استقلال بزند. هدف آرش موفقيت استقلال است.

 
بالا