انتشار قرآن تحریف شده اپل + تصویر

nazanin

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
کجاست آن که آرزو می رود بیاید و قرآن و حدودش را زنده کند؟؟؟؟
يکي از تلاش هاي بي نتيجه دشمنان اسلام که طي 14 قرن اخير همواره با شکست مواجه شده، اقدام براي تحريف قرآن بوده است که اين موضوع طي سالهاي اخير و با گسترش تکنولوژي هاي مختلف، رشد کرده است.​
به تازگي نيز برخي رسانه هاي غربي گزارش داده اند که نسخه اي از يک نرم افزار تحريف شده قرآني شامل متن عربي و ترجمه انگليسي قرآن کريم در بازار محصولات ديجيتال منتشر شده است. نکته قابل تامل درباره اين نرم افزار که پايگاه اطلاع رساني hopeitw به آن اشاره کرده اين است که اين نرمافزار در حال حاضر از سوي آمازون به فروش گذاشته شده و در بخش «آي تونز» پايگاه اينترنتي «اپل» قابل دانلود است.
OnlineNewsImage.aspx
بر اساس اطلاعات منتشر شده متن عربي نسخه قرآن اين نرم افزار که قابل نصب بر روي گوشيهاي اپل و گوشي هاي داراي سيستم عامل اندرويد است، داراي اشتباهات فاحش است و تعدادي از مسلمانان با راه اندازي کمپين هاي اطلاع رساني، از همدينان خود خواسته اند ضمن اطلاع رساني و اعتراض به آمازون و اپل، از دانلود کردن اين نرم افزار خودداري کنند.
هر روز شاهد بی حرمتی ها و اهانت ها و تلاش های بیشتری برای کمرنگ کردن اسلام و نابودی آن هستیم آیا وقت آن نرسیده که بلند تر و رساتر و با جان و دل خواهان حجت خدا، حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شویم؟!؟

asheghaneemamnaghi
 
بالا