به فرمان امام .. .

!WARNING!

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
بسم رب الحسین .. .

امام خامنه ای :

و اما مذاكره. من معتقدم، آن كسانى كه فكر مىكنند ما بايد با رأس استكبار - يعنى امريكا - مذاكره كنيم، يا دچار سادهلوحى هستند، يا مرعوبند. من بارها اين نكته را عرض كردهام كه استكبار، بيش از اينكه نان قدرت و توانايى خودش را بخورد، نان هيبت و تشر خودش را مىخورد. اصلاً استكبار، با تشر و ابهت و شكلك درآوردن و ترساندن اين و آن، زنده است.
 

!WARNING!

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
بسم رب الحسین .. .

امام خامنه ای :
چه ساده لوحى است كه كسانى بگويند برويم پشت ميز مذاكره با يك دستگاه متكبر و بى اعتقاد به اصول انسانى و حقوق بين الملل بنشينيم. امريكايي ها، به اصول و حقوق بين الملل، اعتقادى ندارند.
 

!WARNING!

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
بسم رب الحسین .. .

امام خامنه ای :
تصور برخی دولتمردان دولت قبلی و همچنین برخی دولتمردان دولت فعلی این است که اگر ما در قضیه هسته ای، با امریکا مذاکره کنیم، موضوع حل میشود. من هم به دلیل اصرار آنها بر مذاکره درخصوص موضوع هسته ای، گفتم مخالفتی ندارم اما همان موقع هم تأکید کردم که خوشبین نیستم.
ایشان افزودند: نشانههای خوشبیننبودن، اکنون در حال آشکار شدن است و دلیل بارز آن هم، اظهارات سخیف و توهین آمیز سناتورها و مقامات آمریکایی بر ضد ملت ایران است.
 

!WARNING!

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
بسم رب الحسین .. .

امام خامنه ای :
مذاكره، يعنى چه؟ صرف اينكه شما برويد با امريكا بنشينيد حرف بزنيد و مذاكره كنيد، مشكلات حل مىشود؟
اينطورى كه نيست. مذاكره در عرف سياسى، يعنى:
معامله. مذاكره با امريكا، يعنى معامله با امريكا. معامله، يعنى داد و ستد؛ يعنى چيزى بگير، چيزى بده. تو از انقلاب اسلامى، به امريكا چه مىخواهى بدهى، تا چيزى از او بگيرى؟ آن چيزى كه شما مىخواهيد به امريكا بدهيد، تا در مقابل از او چيزى بگيريد، چيست؟ ما چه مىتوانيم به امريكا بدهيم؟ او از ما چه مىخواهد؟ آيا مىدانيد كه او چه مىخواهد؟ «و ما نقموا منهم الّا ان يؤمنوا باللَّه العزيز الحميد». واللَّه كه امريكا از هيچچيز ملت ايران، به قدر مسلمان بودن و پايبند بودن به اسلام ناب محمّدى، ناراحت نيست. او مىخواهد شما از اين پايبنديتان دست برداريد. او مىخواهد شما اين گردنِ برافراشته و سرافراز را نداشته باشيد؛ حاضريد؟
 

!WARNING!

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
بسم رب الحسین .. .

خواستند حملهى نظامى كنند، ولى نتوانستند. قضيهى طبس يادتان است؟ پس آمدند، اما نتوانستند. اگر مىتوانستند، ده بار ديگر هم مىآمدند؛ نتوانستند كه نيامدند، قدرتش را نداشتند، مىدانستند كه شكست مىخورند. آن وقتى كه خيال مىكردند مىتوانند، ملاحظه نكردند كه اين، خلاف حقوق ملت ايران و برخلاف قراردادها و عرف بينالمللى است كه انسان از آن طرف دنيا، به اين طرف بيايد و هليكوپتر و هواپيما وارد مرزهاى كشورى بكند. آن نادان اسبق، خيال مىكرد كه مىتواند؛ به همينخاطر آمد، بعد ديد نمىتواند و شكست خورد. اگر مىتوانست، باز هم مىآمد؛ ولى نتوانست. شكى نيست كه در اين يازده سال، امريكا اگر مىتوانست نظام جمهورى اسلامى را از بين ببرد، مىبرد؛ ولى نتوانست. اين، معناى آن حرفى است كه امام فرمودند و با همان تعبيرِ امام درست است كه: «امريكا، هيچ غلطى نمىتواند بكند».

پ.ن : این پست بی اتباط با موضوع تاپیک نیست! (ارجاع به حرف آقای وزیر که گفتند با یک موشک تمام تاسیسات ما را نابود میکنن و ..)
 
بالا