قرآن ترجمه وهابیت در مدرسه تهران! (دشمن از هرطریقی دست به کار شده)

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=1][/h][h=1][/h][h=1][/h][h=1][/h] در مسابقات قرآن فرهنگیان تهران، قرآن چاپ عربستان با ترجمه وهابیت بین داوران مسابقه توزیع شد.


روز پنجشنبه 3 بهمن ماه مسابقه قرآن فرهنگیان شهر تهران در یکی از دبیرستانهای تهران برگزار شد.


در زمان مسابقه قرآنهایی بین داوران مسابقه توزیع شد که چاپ عربستان بوده و ترجمه وهابیون بوده است که داوران با مشاهده این قرآنها واکنش نشان دادند.

پس از این اتفاق، مسئولان برگزار کننده برنامه به جمع آوری قرآنها اقدام کردند اما برخی از داوران ممانعت کردند و عنوان کردند که این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

یک مقام آگاه در آموزش و پرورش تهران به خبرنگار فارس گفت: این قرآنها در مدرسه وجود داشته است و برگزارکنندگان مراسم، اقدام به توزیع آن کردهاند.

وی ادامه داد: مدیر مدرسه عنوان کرده است که یکی از اولیای دانشآموزان سالهای پیش این مدرسه، با دیدن بنر برگزاری مسابقات قرآن، این کتابها را چند روز قبل به مدرسه اهدا کرده است و کسی متوجه چاپ و ترجمه آن نشده است.

به گزارش فارس، تعدادی از این قرآنها جمعآوری شده است اما هنوز برخی از قرآنها دست بعضی داوران هست؛ حال باید دید که آیا این قرآنها با همین شیوه به مدارس دیگر هم هدیه داده شده است.

به نظر میآید مدیران مدارس باید هوشیارتر باشند و مسئولان آموزش و پرورش نیز باید نظارت بیشتری داشته باشند تا از غفلتها سوءاستفاده این چنینی نشود.



منبع: فارس
 

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
متاسفانه همیشه درباره قرآن غفلت داریم توی کشورمون
اصلا قرآن ها رو میخوندن که متوجه بشن؟
بعد از این همه مدت نشونه کم کاری و غفلته :(

وَقَالَ الرَّسُولُ يَا رَبِّ إِنَّ قَوْمِي اتَّخَذُوا هَذَا الْقُرْآنَ مَهْجُورًا (30فرقان)

و پيامبر [خدا] گفت: «پروردگارا، قوم من اين قرآن را رها كردند.»

 
بالا