ترویج سبک زندگی دینی در تهران

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=1][/h] مدیر دفتر تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دفتر تبلیغات اسلامی تهران به دنبال ترویج سبک زندگی دینی و راه اندازی سایت دعوت با همین محور در تهران است.
به گزارش فرهنگ نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد شیخ الاسلامی در این باره اعلام کرد: دفتر تبلیغات حوزه قم یکی از نهادهای ویژه و خاص نظام جمهوری اسلامی که یکی از خواستگاههای ان خود نظام است و از سال های آغازین انقلاب برای تولید فکر در حوزه دین و منابع دینی شکل گرفته و نگاه امام(ره) از تاسیس دفتر حوزه علمیه قم یک گوشه علمی کامل برای گروهی از اندیشمندان حوزه علمیه است تا با کمترین دغدغهها و تمرکز بر مسائل و اندیشههای دینی و سوالهای دینی را حل کنند.



وی در ادامه افزود: بعد از گذشت 30 سال یک نگاه استراتژیک و کاربردی بوده است و مقام معظم رهبری فرمودند کارویژههای خاص و دفتر حوزه علمیه قم نماد یک روشنفکری دینی است.

مدیر دفتر تبلیغات اسلامی تهران در خصوص ویژگیهای نمایندگی تهران گفت: نمایندگی تهران خاص است به سبب آن که یکی از کارهای دفتر تبلیغات در قم و شناخت نیازهای روزمره جامعه امروز ما است و تصمیمات دفتر قم یک تصویر روشنی از فضای امروز تهران است و باید یک تامل دقیقی از مسائل دینی داشته باشیم

وی بیان داشت: از حیث مسائل دینی و فرهنگی تهران نیاز به برنامه ریزی و نگاه خاص و ویژه دارد زیرا اثر خود را بر همه کشور میگذارد و آینه کل کشور است لذا اینکه بتوانیم نیازهای جامعه تهران را بشناسیم و به شبهات و پژوهشها پاسخ دهیم بسیار مهم است و اگر این تصویر خوب به قم ارسال نشود ممکن است حوزه فکری دینی جامعه دچار مشکل شود.



شیخ الاسلامی تاکید کرد: کار نمایندگی تهران رصد و پایش مسائل تهران است فارغ از نگاه امنیتی از نوع نگاه دینی آنچه که در تهران اتفاق میافتد دانستن و ندانستن مسائل دینی و مهندسی فرهنگی بسیار مهم و سرنوشتساز است.

وی در ادامه اظهار داشت: شبهات و آسیبهای دینی، نوع تعاملات و ارتباطات که در تهران وجود دارد در هیچ جای کشور نیست و این جای رصد بیشتری دارد تا فقهایی که در حوزه علمیه قم کار میکنند با تصویر روشنی برنامه ریزی کنند.



شیخ الاسلامی به وظایف نمایندگی تهران اشاره کرد دفتر تبلیغات و نمایندگی تهران یک منظومه کاملی از سبک زندگی دینی و اسلامی در سطح جغرافیای تهران باید برنامه ریزی و عرضه کنند تا چند سال آینده به یک برند تبدیل شویم و مدعی هستیم با داشتن عملیات دینی امیدواریم این اتفاق بیفتد و سبک زندگی دینی و اسلامی در تهران گسترش یابد.




منبع: باشگاه خبرنگاران
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
خدا قوت عمو جان خسته میشی زیاد خواهشا فشار به خودتون وارد نکنید :68: برای استارت کار برو از تلویزیون شروع کن بعد بیا تریپ روشنفکری دینی بردار:o-]:
 
بالا