********* اسپیکر بی سیم روی مچ دست کاربران **********

  • نویسنده موضوع kyana
  • تاریخ شروع

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"






اسپیکر بی سیم روی مچ دست کاربران

این روزها بازار محصولات و لوازم جانبی دیجیتال با طراحی قابل حمل و بی سیم حسابی داغ و پر رونق شده است. در این میان اما اسپیکرهای بیسیم و قابل حمل طرفداران زیادی دارند و به همین دلیل مورد توجه شرکت های تولید کننده مختلف قرار گرفته اند.


در همین راستا به تازگی شرکتی به نام Bem یک اسپیکر بی سیم را با طراحی منحصر به فرد و جالب به بازار معرفی کرده است که انتظار میرود، با استقبال بسیاری از خریداران مواجه شود.این اسپیکر جدید طراحی شکل ساعت مچی دارد و در حالی که بازار ساعت های هوشمند داغ شده، می تواند مورد توجه قرار بگیرد.



این ساعت اسپیکری اما اصلا بهعنوان ساعت به کار نمیرود و تنها کاربرد اسپیکر را دارد. این محصول امکان پخش موسیقی از دستگاه های مختلف البته به صورت بی سیم را داشته و از تکنولوژی ارتباطی بلوتوث برای ارتباط با دستگاه های دیجیتال دیگر بهره می برد.


به این ترتیب کاربران این محصول می توانند آن را روی مچ دست خود بسته و به راحتی و در هر جا به موسیقی دلخواهشان گوش کنند. این در حالی است که این ساعت مچی امکان پاسخگویی به تماس های تلفنی را هم به کاربرانش میدهد.


اگر به داشتن این اسپیکر جالب و متفاوت علاقه مند شده اید، بهتر است بدانید که این محصول در رنگ های متنوعی مانند آبی، صورتی، سبز، مشکی و سفید طراحی شده است و با قیمت 70 دلار در بازار به فروش میرسد.


منبع:Donya-e-eqtesad.com
 
بالا