سيد بندي فوتسال جام ملتهاي آسيا | ورزش3

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
ايران با ويتنام، ژاپن و تايلند در سيد يک
[h=1]سيد بندي فوتسال جام ملتهاي آسيا[/h]
[h=2] ايران به همراه ويتنام، ژاپن و تايلند در سيد يک رقابتهاي فوتسال جام ملتهاي آسيا قرار گرفت.[/h]
00017516.jpg

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، سيد رضا افتخاري، رئيس کميته فوتسال درباره قرعه کشي رقابتهاي جام ملتهاي آسيا در ويتنام هم گفت: قرعه کشي اين رقابتها يکشنبه، سوم اسفند 92 در گراند هتل سياگوم هوشي مينه ويتنام انجام مي شود که ايران در سيد يک اين قرعه کشي قرار گرفته است.

وي گفت: سيد بندي اين رقابتها بر اساس عملکرد تيم هاي ملي در دوره گذشته رقابتها اعلام شده که ژاپن اول، تايلند دوم و ايران سوم است و استراليا در رده چهارم قرار گرفته است. تيم هاي کويت، قرقيزستان، لبنان، ازبکستان، چين، تاجيکستان، چين تايپه، اندونزي، کره جنوبي، ويتنام، عراق و مالزي در رده هاي پنجم تا شانزدهم قرار گرفته اند.

رئيس کميته فوتسال سيدبندي رقابتها را اين گونه اعلام کرد: در سيد يک ايران به ويتنام، ژاپن، تايلند قرار دارند که مشخص است که با هم همگروه نمي شود. در سيد دو استراليا، کويت، قرقيزستان و لبنان قرار دارند و در سيد سوم تيم هاي ازبکستان،چين، تاجيکستان، چين تايپه و در سيد چهارم تيم هاي اندونزي، کره جنوبي، عراق و مالزي قرار گرفته اند.

افتخاري همچنين درباره جلساتش با مدير گروه ورزش شبکه سه سيما و مدير شبکه ورزش، گفت: جلسه اي در خصوص پخش زنده رقابتهاي جام ملتهاي آسيا که از دهم تا بيستم ارديبهشت 93 در هوشي مينه ويتنام برگزار مي شود و همچنين پخش مسابقات ليگ برتر فوتسال گفت و گوهاي بسيار خوبي داشتيم و آقازماني نسبت به پخش زنده مسابقات جام ملتهاي آسيا از شبکه سه اعلام آمادگي کرد و درباره پخش مسابقات ليگ برتر وموانع موجود مقرر شد بنده به عنوان رئيس سازمان ليگ با مديران باشگاهها مذاکره کنم تا نسبت به رفع موانع اقدام لازم صورت گيرد.

افتخاري گفت: امروز 28 با صادقي مدير شبکه ورزش هم ديدار و گفت و گو داشتم و در اين ديدار راههاي همکاري دو جانبه مورد بحث قرار گرفت و صادقي آمادگي شبکه ورزش را براي پخش مسابقات فوتسال اعلام کرد و مقرر شد بنده درباره رفع موانع موجود با مديران باشگاهها مذاکره و نسبت به تجهيز سالن محل مسابقات براي امکانات پخش زنده مسابقات اقدام کنند.

 
بالا