تسلّط رسانهای صهیونیسم بر جهان

Mehrdad M

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
تمامی شبکههای تلویزیونی، ماهوارهای و کابلی آمریکا تقریباً به وسیله شش غول رسانهای اداره میشوند و با توجّه به اینکه اینرسانههای آمریکایی مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارند و در واقع تمامی اخبار، اطّلاعات و برنامه های سرگرم کننده مردم جهان از طریق این رسانههای انحصاری تأمین میشود، میتوان اذعان داشت که این غولهای رسانهای بر تمامی جهان مسلّط هستند.شش ابر رسانه آمریکایی، جریان اصلی رسانه ها در جهان را در دست دارند و هدف اوّلیه آنها نیز سلطه جویی اقتصادی است و نه اطّلاعرسانی.

این ابر رسانه ها که هر کدام دارای شبک ههای رادیویی، تلویزیونی، ماهوارهای و … هستند، به اشکال گوناگون تحت سلطه صهیونیستها قرار دارند و در جهت پیشبرد اهداف صهیونیسم فعّالیت میکنند.




تمامی شبکه های تلویزیونی، ماهوارهای و کابلی آمریکا تقریباً به وسیله شش غول رسانهای اداره میشوند و با توجّه به اینکه این رسانههای آمریکایی مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارند و در واقع تمامی اخبار، اطّلاعات و برنامه های سرگرم کننده مردم جهان از طریق این رسانه های انحصاری تأمین میشود، میتوان اذعان داشت که این غولهای رسانهای بر تمامی جهان مسلّط هستند.

سیاستهای دولت آمریکا، مبنی بر کنترل نکردن صنعت ارتباطات، منجر به ادغام شرکتهایی در این کشور شد که خود زمینه به وجود آمدن غولهای رسانهای را فراهم آورد. این غول رسانهای که طیّ دهه ۱۹۹۰ م. به لحاظ گستردگی تقریباً سه برابر شدند، اکنون با سرعت بیشتری به رشد خود ادامه میدهند.

تمامی شبکه های تلویزیونی، ماهوارهای و کابلی آمریکا تقریباً به وسیله شش غول رسانهای اداره میشوند و با توجّه به اینکه این رسانه های آمریکایی مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارند و در واقع تمامی اخبار، اطّلاعات و برنامه های سرگرم کننده مردم جهان از طریق این رسانههای انحصاری تأمین میشود، میتوان اذعان داشت که این غولهای رسانهای بر تمامی جهان مسلّط هستند.

بدین ترتیب شش ابر رسانه آمریکایی، جریان اصلی رسانه ها در جهان را در دست دارند و هدف اوّلیه آنها نیز سلطه جویی اقتصادی است و نه اطّلاع رسانی. این ابر رسانه ها که هر کدام دارای شبکه های رادیویی، تلویزیونی، ماهوارهای و … هستند، به اشکال گوناگون تحت سلطه صهیونیستها قرار دارند و در جهت پیشبرد اهداف صهیونیسم فعّالیت میکنند.

 

Mehrdad M

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
این شش غول رسانهای عبارتند از:

۱ـ تایم وارنر: AOL؛

ـ نام اختصاری در بازار بورس نیویورک: TWX؛
ـ نحوه تأسیس: از ادغام بین شرکت تایم و شرکت ارتباطات وارنر در سال ۱۹۹۰ م. تأسیس و در سال ۲۰۰۱ م. به وسیله AOL خریداری شد؛
ـ محلّ استقرار: نیویورک، ویلمینگتون و دلاویر، آمریکا؛


زمینه فعّالیت: تلویزیون کابلی و پخش برون مرزی؛



ـ وب سایت:
www.timewarner.com

تایم وارنر در حال حاضر بزرگترین غول رسانهای جهان است؛ شرکت AOL با خرید شرکت تایم وارنر در سال ۲۰۰۰ م. به مبلغ ۱۶۰ میلیارد دلار، این غول رسانهای را به وجود آورد و استیو کییس غیریهودی به عنوان رئیس AOL تایم وارنر و جرالد لوین، رئیس یهودی تایم وارنر به عنوان مدیر اجرایی انتخاب شدند. این شرکت عظیم بخش اصلی بازار فیلم، شبکه سی.ان.ان (CNN)، اینترنت و رسانههای چاپی را قبضه کرده و بزرگترین انحصارجهانی در زمینه رسانهای است.

بخش مطبوعاتی این کمپانی به مدیریّت نورمن پرل اشتاین که یک یهودی است، بزرگترین ناشر مطبوعاتی در آمریکاست که «مجلّه تایم» از آن جمله است. شرکتهای معروف دیگری از قبیل شرکتهای اینترنتی و رسانهای نظیر HBO, TCM , TNT نیز مربوط به این غول رسانهای است.
این شرکت بزرگ، از ترکیب غول بزرگ و جدید «امریکن آنلاین» با غول سنّتی رسانهای به نام تایم وارنر به وجودآمد. امریکن آنلاین بیشترین کاربران اینترنتی را در آمریکا و کانادا پوشش میدهد و از طریق شبکه CNN و شرکت فیلمسازی برادران وارنر به خوبی میتواند فرهنگ و باورهای آمریکایی را که در ایالات متّحده، به ارزشهای آمریکایی یا اصطلاحاً «کیش آمریکایی» موسوم شدهاند، در سراسر جهان شایع کنند. تایم وارنر جایزه «جوبیلی» را به پاس پشتیبانی طولانی و همه جانبه از رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو دریافت کرده است.

رسانههای تحت مالکیّت این شرکت در آمریکا عبارتند از:
تلویزیون: شبکه تلویزیونی «سی.ان.ان»، «اچ.بی. او»، «سینه فاکس»، «ترنر کلاسیک مووی»، «تی.بی.اس سوپر ـ استیشن»، «تی.ان.تی»، «کارتون نت ورک»، «دبلیو.بی»، «اسپرت نت نیویورک»؛

مجلّه: «تــایــم»، «پـیـپل»، «اپورتـزایلوستــریتد»، «ماد مگزین»، «فورچون»، «مانی مگزین»؛

۲ـ وایاکام:

ـ نام اختصاری در بازار بورس نیویورک» VIAB؛
ـ سال تأسیس: ۲۰۰۶ م.؛
ـ محلّ استقرار : نیویورک، آمریکا؛
ـ زمینه فعّالیت: تلویزیونهای کابلی، عکسهای متحرّک؛
ـ وب سایت:
www.viacom.com

وایاکام دومین شرکت بزرگ رسانهای است که مالک شبکه های تلویزیونی متعدّدی چون شبکه سراسری CBS آمریکاست. این شرکت توسط یک یهودی به نام سامنر ردستون اداره میشود و فیلمهای سینمایی این شرکت توسط «پارامونت پیکچرز» به مدیریّت زنی یهودی به نام شری لنسینگ تولید میشود.

از دیگر داراییهای تأثیرگذار و بزرگ این شرکت میتوان به شبکه تلویزیونی (MTV) اشاره کرد که از سوی ماهوارههای متعدّد در سراسر جهان قابل مشاهده است و بخش بزرگی از صدور ارزشهای آمریکایی را در سراسر جهان بر عهده دارد. عامل اصلی شهرت Viacom، شبکههای کابلی «Showtime»، «MTC»، «Nickelodeon» و سایر شبکهها هستند. از سال ۱۹۸۹ م. MTV ، Nickelodeon روز به روز مخاطب نوجوان و جوان بیشتری را به خود جلب کردهاند.

در سال ۲۰۰۱ م. برای چهارمین سال متوالی MTV رتبه نخست شبکههای کابلی را در میان مخاطبان ۱۴ تا ۲۴ ساله کسب کرد. MTV از طریق راهاندازی شبکه های جدید، همچون MTV Dance در «انگلستان» و MTV Live در حوزه «اسکاندیناوی» به دنبال نفوذ بیشتر در اروپاست. MTV با مجموع ۲۱۰ میلیون مشترک در ۷۱ کشور دنیا، تأثیر قابل ملاحظهای بر ذهن و روح جوانان سراسر دنیا دارد.
اکنون وایاکام در پخش برنامههای ماهوارهای و ساخت بازیهای رایانهای نقش مهمّی دارد و بزرگترین کمپانی دستاندرکار خبر، موسیقی، هنر، ورزشی، سرگرمی، برنامههای کمدی و برنامههای کودکان و نوجوانان در آمریکاست و از این نظر، پس از شرکت «دیسنی» مقام دوم دنیا را در اختیار دارد.

رسانه های تحت مالکیّت این شرکت در آمریکا عبارتند از:
تلویزیون: شبکه رادیو تلویزیونی «سی.بی.اس»، شبکههای تلویزیونی «ام.تی.وی» شامل: «ام.تی.وی» «نیکلو دون»، «کمدی سنترال»، «وی. اچ. وان»، «سی.ام.تی»، «اسپایک.تی.وی» و دیگر کانالهای وابسته، شبکه تلویزیونی «بی.ای.تی».

 

Mehrdad M

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
۳ـ نیوز کورپوریشن:
ـ علامت اختصاری در بازار بورس نیویورک: NWS؛
ـ محلّ تأسیس: آدلاید، استرالیا؛
ـ سال تأسیس: ۱۹۷۹ م.؛
ـ محلّ ثبت: ویلمینگتون، دل اویر، آمریکا؛
ـ دفتر مرکزی: شهر نیویورک؛
ـ زمینه فعّالیت: رسانههای گروهی؛
ـ محصولات: فیلم، تولیدات تلویزیونی، شبکههای تلویزیونی، تلویزیون ماهوارهای، روزنامه، مجلّه، انتشار کتاب، ورزش، وب سایت.
ـ وب سایت: www.newscorp.com

نیوز کورپوریشن، سومین شرکت رسانهای بزرگ آمریکا و متعلّق به مرد ثروتمند رسانهای جهان روپرت مرداک است که به گرایشهای راست گرایانهاش معروف است. این شرکت علاوه بر ایالات متّحده در بسیاری از کشورهای جهان، از جمله انگلیس، استرالیا، کانادا، هند، هنگ کنگ، چین و ایتالیا نیز سرمایهگذاریهای کلانی کرده و در همه جای دنیا صاحب شبکههای رادیویی و تلویزیونی متعدّدی است.

بخش بزرگی از مسئولیّت صدور ارزشهای آمریکایی به دیگر نقاط جهان را این شرکت به عهده دارد؛ زیرا نیوز کورپوریشن به واسطه دارا بودن استودیوی بزرگ فیلمسازی شرکت معروف «فاکس قرن بیستم» تسلّط و نفوذ بسیاری بر هالیوود دارد. علاوه بر این، شبکه تلویزیونی ماهوارهای فاکس و فاکس نیوز، که از شبکههای جنجالی خبرساز محسوب میشوند و مخاطبان نسبتاً زیادی در سراسر آمریکا و جهان دارند، متعلّق به این شرکت هستند.
نیوزکورپ صاحب یک چهارم از کلّ رسانهای شنیداری، دیداری و چاپی جهان از جمله ۱۰۰ روزنامه و مجله بزرگ دنیا است.

فاکس و فاکس نیوز که از شبکههای جنجالی وخبرساز محسوب میشوند، متعلّق به این شرکت هستند و اداره مرکزی نیوزکورپوریشن در نیویورک قرار دارد. همچنین نیوزکورپ در انگلستان، شبکه تلویزیونی اسکای (SKY) و۳ روزنامه کثیرالانتشار «تایمز»، «ساندی تایمز» و «سان» را در اختیار دارد و در «هند»، «آمریکای لاتین» و «هنگکنگ» و «استرالیا» نیز چندین شبکه تلویزیونی داخلی را اداره میکند.

اخیراً شبکه «اسکای ایتالیا» را نیز در شهر «رم» راهاندازی کرد. شبکه «فارسی ـ وان» آخرین هجمه رسانهای نیوزکورپریشن است که در اوایل سال ۲۰۰۹
به زبان فارسی راهاندازی شد، عدّهای این شبکه را «سومین حلقه از صف جدید مبارزه علیه تولیدات رسانهای، فرهنگی ایران، پس از MBC، پرشیا و BBC فارسی میدانند.

شبکه ماهوارهای «فارسی ـ ۱» که به پخش سریالهای دوبله فارسی میپردازد، مربوط به یک غول رسانهای است که جامعه هدف آن، کشورهای فارسی زبان، به خصوص ایران است.
از نشریات معروف که وابسته به نیوزکرپ هستند، میتوان به «دیلی تلگراف»، «وال استریت ژورنال»، «نیویورک پست»، «داو جونز»، بزرگترین روزنامه بورس دنیا «ای اسپیس» اشاره کرد.


رسانه های تحت مالکیّت شرکت «نیوز کورپ»
در آمریکا
ـ مجلّه: «اسمارت سورس»، «تی.گاید»، «ویکلی استاندارد»؛
ـ شبکه تلویزیونی: کانال «فاکس نیوز»، «فاکس اسپورتزنت»، «فاکس مووی چنل»، «فاکس ریالیتی»، «فاکس اسکار چنل»، «بی اسکای بی»، «دایرکت، تی.وی»؛
ـ روزنامه: «سان»، «نیوز آو د ورلد»، «ساندی تایمز»، «تایمز»، «تایمز اجوکیشنال ساپلیمنت» و «نیویورک پست»؛

در استرالیا:
روزنامه «استرالین»، «ویکند استرالین»، «کوریر»، «میل»، «ساندی میل»، «کایرنزپست»، «گلد کوئست بولتین»، «فیجی تایمز»، «تاون سیله بولتین»، «دیلی تلگراف» «ساندی تلگراف»، «هرالد سان»، «ساندی هرالد سان»، «ویکلی تایمز»، «ام.ایکس»، «ادور تایزر»، «ساندی میل»، «ساندی تایمز»، «مرکوری»، «ساندی تاسمانین»،«نورترین تریتوری»، «ساندی تریتورین»؛
ـ شبکه تلویزیونی : «فاکس تل»، «اف. ایکس. نت ورکس»

در آمریکای لاتین:
ـ شبکه تلویزیونی: «دایرکت تی.وی»، «اسکای آمریکای لاتین»

در آسیا
ـ شبکه تلویزیونی «استار تی.وی»

در ایتالیا
ـ شبکه تلویزیونی: «اسکای ایتالیا»

۴ـ والت دیسنی:

ـ نام اختصاری در بازار بورس نیویورک: DIS
ـ محلّ تأسیس: «بربانک»، «کالیفرنیا»، آمریکا؛
ـ سال تأسیس: ۱۹۲۳ م.؛
ـ زمینه فعّالیت: رادیو تلویزیون، انیمیشن، عکسهای متحرّک و فعّالیتهای تفریحی؛
ـ محصولات: شرکت رادیو تلویزیونی «ای.بی.سی»، استودیوهای والت دیسنی، شرکتهای عکسهای متحرّک و انواع وسایل سرگرمکننده؛
ـ وبسایت: www.disney.go.com

والت دیسنی بزرگترین شرکت رسانهای منحصراً سرگرم کننده آمریکا و جهان است که یکی از بزرگترین شرکتهای رسانهای و سرگرمی و همچنین تولیدکننده فرآوردههای فرهنگی جهان به شمار میآید. میخائیل ایزنر، رئیس و مدیر اجرایی این شرکت، نیز فردی یهودی است.

این شرکت که بسیاری از شنیدن نام آن به یاد کارتونهای جذّاب و ملودرام سینمایی و تلویزیونی میافتند، مالک شبکه تلویزیونی ماهوارهای سراسری آمریکا (ABC) است که نقش مؤثّری در انتشار اخبار و اطّلاعرسانی مردم آمریکا به عهده دارد و طبق آمار سال ۲۰۰۰ م. کمیته نظارت بر رسانههای تصویری آمریکا، بیش از ۸۳% مردم آمریکا و کانادا اخبار و اطّلاعات خود را از طریق این شبکه و بخش خبری آن «ای.بی.سی نیوز» دریافت میکنند.

شرکت دیسنی از لحاظ عظمت و درآمد مالی، پس از نیوزکورپ قرار میگیرد.
شرکت دیسنی پیش از واگذاری به «ایزنر» در سال ۱۹۸۴ م. توسط خانواده غیریهودی دیسنی اداره میشد و تنها دغدغه آن سرگرم کردن خانوادهها بود؛ امّا از سال ۱۹۹۴ م. آقای ایزنر محصولاتی را روانه بازار کرد که در آن انگیزههای سیاسی واضح و روشن بود.

شخصیتهای زنده به جای تصاویر انیمیشین حضور داشته و اعمال منافی عفّت عمومی انجام میدادند. او داستانهایی را با مضامین جنسی روانه بازار میکرد و در آن داستانها به دنبال اهداف خویش بود.
شرکت «والت دیسنی» در «نمایشگاه هزاره» واقع در «ایالت فلوریدا»، «بیتالمقدّس» را به عنوان پایتخت اسرائیل معرفی کرد. از ۸ میلیون دلار هزینه این نمایشگاه، اسرائیل مبلغ ۸/۱ میلیون دلار سرمایهگذاری کرد و با دیسنی در گسترش این نمایشگاه شریک شد.

رسانه های تحت مالکیّت شرکت والت دیسنی در آمریکا عبارتند از:
شبکههای رادیو تلویزیونی «دیسنی چنل»، «ای.بی.سی فمیلی»، «ای.اس.پی»، «اس،او»، «ای.پی نت»، ۱۰ ایستگاه تلویزیونی محلّی و همچنین ۲۶ ایستگاه رادیویی محلّی شامل «ای.اس.پی.ان رادیو»، «رادیو دیسنی» و «ای.بی.سی رادیو».

 

Mehrdad M

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
۵ـ برتلزمان:
ـ محلّ تأسیس: «گوترسلو»، «آلمان»
ـ سال تأسیس: ۱۸۳۵ م.
ـ مؤسّس: کارل برتلزمان (Carl Bertelsmann)
زمینه فعّالیت: رسانههای گروهی
ـ محصولات: شبکههای رادیو و تلویزیونی، انتشار کتاب، روزنامه و مجلّه؛
ـ وبسایت:www.bertelsmann.com

برتلزمان از بزرگترین شرکتهای رسانهای است که سرمایهگذاران آن آمریکایی، اروپایی هستند و احاطه و گستره نفوذ این کمپانی در خارج از آمریکا، به ویژه اروپا در مقایسه با دیگر رسانههای آمریکایی به حدّی است که برخی آن را کمپانی غیرآمریکایی قلمداد میکنند.
خواهران معروف RTL که مجموعهای از شبکه های رادیویی و تلویزیونی و استودیوهای فیلمسازی هستند، متعلّق به این غول رسانهای اروپایی، آمریکایی هستند. برتلزمان همچنین انتشارات «رندوم هاوس» را در اختیار دارد که یکی از بزرگترین مؤسّسههای انتشاراتی جهان قلمداد میشود و سالانه میلیونها جلد کتاب در سراسر جهان منتشر میکند. موج امپریالیسم رسانهای در اوّلین خیزش خود، حوزه کشورهای عربی و آمریکای شمالی را درنوردید. رقابت شدیدی میان شرکت برتلزمان و دیگر شرکتهای آمریکایی وجود دارد؛ امّا از آنجا که تمامی آنها در جهت اهداف اقتصادی و سرمایهداری آمریکایی گام برمیدارند، در یک پروسه کاری قرار میگیرند و تشابه کاری دارند.

رسانه های تحت مالکیّت شرکت برتلزمان در اروپا و آمریکا عبارتند از:

در آلمان
ـ روزنامه: «فاینشنال تایمز دویچلند»، «ساخسیچه سایتونگ».
ـ مجلّه: «آرت بریگیته»، «کپیتال»، «اشترن»، «اسن.اند.ترینکن»، «پی.ام»، «اشخونرووخن».
ـ رادیو: «ار.تی.ال برلین»، «رادیو هامبورگ».
ـ تلویزیون: تلویزیون «آر.تی.ال»، «وی.او.ایکس».

در فرانسه
ـ مجلّه: «فمی اکچول»، «گالا»، «پریما»، «تله لویسرس».
ـ رادیو: «فانررادیو»، «ار.تی.ال»، «آر.تی.ال ـ۲».
ـ تلویزیون: «ام ـ۶».

در لهستان
ـ مجلّه: «کلادیا»، «ناج»، «نشنال جئوگرافیک».

در ایتالیا
ـ مجلّه: «فوکوس».

در روسیه
ـ مجلّه: «کئو»

.
در اسپانیاـ مجلّه: «میا»، «مای انیترزانتی».

در استرالیا
ـ مجلّه: «نیوز» (۳/۵۶ درصد)، «تی.وی.تایم» (۳/۵۶ درصد).

در بلژیک
ـ رادیو: «بل.آر.تی.ال».
ـ تلویزیون: تلویزیون «آر.تی.ال»، «تی.وی.وان».

در هلند
ـ رادیو: «یورین.اف».
ـ تلویزیون: تلویزیون «آر.تی.ال ـ۴»، «آر.تی.ال ـ۵»، «آر.تی.ال ـ۷».

در انگلستان
ـ تلویزیون: «فایو».

در مجارستان
ـ تلویزیون: «آر.تی.ال کلاب».


در آمریکا
ـ شبکه: «بی.ام.جی»، انتشارات «رندوم هاوس».




۶ـ جنرال الکتریک:
ـ نام اختصاری در بازار بورس نیویورک: GE
ـ سال تأسیس: ۱۸۷۹ م.
ـ محلّ استقرار: «فیرفیلد»، «کانکتیکات»، آمریکا
ـ زمینه فعّالیت: چندین شرکت با فعّالیتهای مختلف
ـ محصولات: موتورهای جت، برق، وسایل سرگرمی، امور مالی، کامپیوتری و ماشینآلات صنعتی
ـ وبسایت: www.ge.com

جنرال الکتریک از قدیمیترین شرکتهای بزرگ آمریکاست که سابقه آن حتّی به پیش از اختراع رادیو و تلویزیون میرسد. جنرال الکتریک در اوایل سال ۲۰۰۱ م.

بخشهایی از شبکههای تلویزیونی خود را با بخشهایی از شرکت عظیم «مایکروسافت» ادغام کرد و نظارت و سرپرستی آنها را به عهده گرفت و همچنین به تازگی با شرکت رسانهای «ویوندی یونیورسال» صاحب شرکت فیلمسازی مشهور یونیورسال به توافق رسیده است تا با بخشهای بزرگی از این شرکت عظیم فرانسوی که از سه سال پیش دچار مشکلات مالی فراوان شده است، ادغام شود. با چنین اتّفاقی، غول رسانهای جدیدی همتراز «ای.او.ال»، تایم وارنر و نیوزکورپوریشن ایجاد میشود.

این شرکت مالک شبکههای «NBC» و «CNBC» است.
این شرکت در انتخابات سال ۲۰۰۰ م. ۱/۱ میلیون دلار به ستاد تبلیغاتی جرج بوش کمک کرد.
جنرال الکتریک از هفت زمینه کاری متفاوت تشکیل شده که عبارتند از:
ـ مالی و بازرگانی، نظیر وام، لیزینگ، برنامههای مالی و بیمه های تجاری.
ـ صنعتی، نظیر محصولات برقی و صنعتی، لوازم خانگی بزرگ، سیستمهای اتوماسیون.
ـ کارخانجات پلاستیکسازی، محصولات سیلیکونی و کوارتزی، فنّاوری سنسورها.
ـ مالی، نظیر خدمات اعتباری، کارتهای بانکی، بیمههای اعتباری.
ـ بهداشت؛ پارادایم نوین در مراقبت از بیماران.
ـ بینالمللی، شبکه خبری و اطّلاعرسانی و تفریحی.
ـ زیربنایی، نظیر موتورهای هواپیما، گاز، نفت، انرژی، فناوری و خدمات فرآیندهای ریلی و ساخت توربینها.

رسانه های تحت مالکیّت شرکت جنرال الکتریک در آمریکا عبارتند از:
شبکههای تلویزیونی «سی.ان.بی.سی» و «ان.بی.سی. یونیورسال» که شامل شبکه ها، شرکتهای فیلمسازی، ایستگاههای تلویزیونی، کانالهای کابلی مخصوص سرگرمی، محصولات تلویزیونی و بازیهای ورزشی است.

از آنجا که تمامی پستهای اجرایی و مهم در شبکه ها و رسانه های متعلّق به این غولهای رسانهای در اختیار صهیونیستها است، تسلّط صهیونیستها بر رسانههای جمعی آمریکا، مهمترین حقیقت زندگی، نه فقط در آمریکا، بلکه در سراسر جهان است.

تسلّط صهیونیستها بر رسانه ها به شکل نامحسوسی تعیین کننده سیاست خارجی ایالات متّحده است.

صهیونیستها با در اختیار داشتن کنترل رسانه ها، در واقع کنترل روح و ذهن کودکان آمریکایی را که سازنده آتیه این کشور هستند، در دست دارند.

آنها همجنس بازی را شیوهای طبیعی و قابل قبول در زندگی آمریکا جلوه داده اند.

در واقع یکی از عواقبی که تسلّط صهیونیستها بر رسانه ها در آمریکا به دنبال داشته، حسّ گناهکار بودن و نفرت از خود در میان سفیدپوستان آمریکایی است تا حدّی که خواهان مرگ و نابودی نسل خود هستند! در راه مبارزه با این جریان که به زندگی مردم چنگ انداخته و زهر مهلک خود را بر روح و ذهن آنها فرو میریزند، نباید از چیزی ترسید.

حقیقت این است که اگر ما او را نابود نکنیم، مسلّماً او ما و نسل ما را نابود خواهد کرد.

موعود
 

شیخ رجبعلی

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
اونا رسانه دارند و ماهم رسانه داریم !!! ما عزت ا... ضرقامی داریم و اونها !!! راستی اونها یک چنین نابغه ی رسانه ای دارند:68:
 
بالا