نتايج ديدارهاي هفته نوزدهم ليگ برتر انگليس | ورزش3

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

فولام در حضور دژاگه 6 تايي شد
[h=1]نتايج ديدارهاي هفته نوزدهم ليگ برتر انگليس[/h]
[h=2] تيمهاي فوتبال منچستر سيتي و منچستر يونايتد مقابل حريفان خود به برتر خفيف دست يافتند.[/h]
00026850.jpg

از هفته نوزدهم ليگ برتر انگليس، پنج ديدار برگزار شد که در مهمترين مسابقه تيم فوتبال منچستر يونايتد در خانه نوريچ سيتي به سختي با نتيجه يک بر صفر به پيروزي رسيد تا همچنان خود را در کورس مدعيان قهرماني قرار دهد. تک گل اين ديدار را ولبک در دقيقه 57 وارد دروازه ميزبان کرد. منچستر يونايتد با اين برد 34 امتيازي شد و نوريچ در امتياز 19 باقي ماند.

همچنين منچستر سيتي نيز در ورزشگاه خانگي خود اتحاد با نتيجه خفيف يک بر صفر از سد کريستالپالاس گذشت تا موقتا با 41 امتياز و يک بازي بيشتر بالاتر از آرسنال به صدر جدول ليگ برتر تکيه بزند. ادين ژکو در دقيقه 66 تنها گل اين ديدار را به ثمر رساند.

در ديدار حساس ديگر تيم فولام در حضور 64 دقيقهاي اشکان دژاگه مليپوش کشورمان در خانه هالسيتي متحمل شکست سنگين 6 بر صفر شد.

فولام با اين شکست در امتياز 16 باقي ماند و هال سيتي به امتياز 23 رسيد.

در دو ديدار ديگر نتايج زير به دست آمد:

وستهام 3 وست برومويچ 3

استونويلا 1 سوانسي 1



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

هفته نوزدهم ليگ برتر انگليس
[h=1]پيروزي آرسنال و اورتون مقابل حريفان[/h]
[h=2] توپچيهاي لندن در ديداري خارج از خانه از سد نيوکاسل گذشتند و صدرنشين جدول رده بندي ليگ برتر شدند.[/h]
00945600.jpg

در ادامه هفته نوزدهم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر انگليس عصر امروز (يکشنبه) 2 ديدار برگزار شد که به برتري تيمهاي آرسنال و اورتون انجاميد.

به گزارش تسنيم،در يکي از اين بازيها نيوکاسل در ورزشگاه سنتجيمز پارک پذيراي آرسنال بود. شاگردان آرسن ونگر که ميتوانستند با يک برد مجدداً به صدر جدول ليگ برتر بازگردند موفق شدند با نتيجه يک بر صفر بر ميزبان خود غلبه کرده و با 42 امتياز بازگشتي دوباره به صدر جدول داشته باشند.

در ديداري که آرسنال مسعوت اوزيل، هافبک آلماني‎اش را به دليل مصدوميت در اختيار نداشت تنها گل بازي را الوير ژيرو، مهاجم فرانسوي توپچيهاي لندن در دقيقه 65 به ثمر رساند. نيوکاسل 33 امتيازي هم با توجه به نتيجه رقمخورده به مکان هفتم جدول 20 تيمي اين رقابتها سقوط کرد.

امروز همچنين اورتون موفق شد در ديداري خانگي 2 بر يک از سد ميهمان خود، ساوتهمپتون بگذرد. براي آبيپوشان مرسيسايد سيموس کولمن (9) و روملو لوکاکو (74) گلزني کردند و تنها گل ساوتهمپتون را هم گستون راميرز در دقيقه 71 به ثمر رساند.

اورتون با اين برد 37 امتيازي شد و موقتاً به رده چهارم جدول ليگ برتر صعود کرد. ساوتهمپتون هم با شکست مقابل اورتون 27 امتيازي شد و در مکان نهم جدول اين رقابتها ايستاد.

پرونده هفته نوزدهم ليگ جزيره ساعت 19:30 امشب با انجام 2 ديدار بسته ميشود. در مهمترين ديدار هفته تيم فوتبال چلسي در ورزشگاه استمفوردبريج پذيراي ليورپول است و در بازي همزمان تاتنهام در ورزشگاه خانگي خود، وايتهارت لين به مصاف استوکسيتي ميرود.

در حال حاضر آرسنال با 42 امتياز صدرنشين ليگ برتر است و تيم هاي منچسترسيتي و چلسي هم به ترتيب با 41 و 37 امتياز در ردههاي دوم و سوم قرار دارند.




ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
هفته نوزدهم ليگ برتر انگليس؛
[h=1]برتري خانگي چلسي برابر ليورپول[/h]
[h=2] حساسترين ديدار هفته نوزدهم ليگ برتر انگليس با برتري چلسي برابر ليورپول به پايان رسيد.[/h]
00946305.jpg

هفته نوزدهم رقابتهاي ليگ برتر انگليس با انجام دو ديدار به پايان رسيد که در حساسترين بازي چلسي موفق شد در خانه با نتيجه 2 بر يک ليورپول را از پيش رو بردارد تا همچنان اختلاف دو امتيازياش را با صدر جدول حفظ کند.

به گزارش ايسنا، در اين ديدار ليورپول بازي را هجومي آغاز کرد و خيلي زود موفق شد در دقيقه 3 با ضربه مارتين اشکرتل مدافع پيشتاخته خود به گل برسد. در ادامه ادن هازارد موفق شد در دقيقه 18 از پشت محوطه جريمه به زيبايي دروازه ليورپول را باز کند تا همه چيز برابر شود. ساموئل اتوئو مهاجم کامروني موفق شد در دقيقه 34 به چند هفته گل نزني خود پايان دهد و دروازه ليورپول را باز کند تا بازي در نيمه نخست با نتيجه 2 بر يک در نيمه نخست به پايان برسد.

در نيمه دوم هر دو تيم يک موقعيت جدي را از دست دادند. مامادو ساخو در دقيقه 51 مي توانست بازي را به تساوي بکشاند که ضربه سر او به ديرک دروازه ميزبان خورد. دو دقيقه بعد ساموئل اتوئو مهاجم چلسي يک تک به تک محض را از دست داد تا تغييري در نتيجه مسابقه رخ ندهد.

در ديگر ديدار تاتنهام موفق شد با 3 گل استوکسيتي را شکست دهد. براي ميزبان در اين ديدار روبرتو سولدادو از روي نقطه پنالتي ، موسي دمبله و آرون لنون گلزني کردند تا روند مثبت اين تيم با تيم شروود سرمربي جديد خود حفظ شود.

در جدول ردهبندي ليگ برتر آرسنال با 42 امتياز در صدر قرار دارد و تيمهاي منچسترسيتي با 41 و چلسي با 40 امتياز در رده هاي دوم و سوم قرار دارند.

هفته بيستم ليگ برتر انگليس چهارشنبه هفته جاري برگزار خواهد شد که در مهمترين بازي منچستريونايتد با تاتنهام ديدار خواهد کرد.


ورزش3
 
بالا