رمزگشایی حادثه 11 سپتامبر با برنامه microsoft word امتحان کنید!

تسنیم

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
مطمئنأ همگی شما میدانید که علم کامپیوتر و سیاست هیچ نسبتی با همدیگر ندارند ، اما با کمی تفکر در این باره میتوان به نتایجی رسید که تا قسمتی باور نکردنی است و نظریه های مختلفی را به وجود می آورد.
به عنوان مثال چگونه میتواند یک فونت ویندوز ، با حادثه 11 سپتامبر و یا یکی از شهرهای آمریکا داشته باشد! تا زمانی که این ترفند را آزمایش نکنید متوجه منظور ما نخواهید شد!
حال برای تست این موضوع ، به یک نرم افزار ویرایشگر ، ترجیحا MicrosoftWordنیاز دارید.
اکنون بیایید اندکی وارد دنیای سیاست شویم. همان طور که میدانید شماره پرواز هواپیمایی که در روز 11 سپتامبر به برج های دوقلوی معروف اصابت کرد Q33NYبود. حال به نرم افزار Wordوارد شوید و عبارت Q33NYرا در آن وارد کنید. سپس عبارت Q33NYرا به حالت انتخاب در بیاورید و بر روی قسمت نام فونتها کلیک کرده و عبارت Wingdings را تایپ کنید و Enterرا بزنید.
مطمئنآ این تصویر جای بحث دارد! اما این قضیه بعد دیگری هم دارد ، این بار به جای عبارت Wingdingsکلمه Webdings را تایپ کنید و Enterرا بزنید. قضیه ای کاملا عکس اتفاق بالا را مشاهد میکنید. اما این موضوع ادامه هم دارد. این بار عبارت NYCبه معنی New York Cityرا تایپ کنید. عبارت را به حالت انتخاب درآورید و این بار هم با هر دو فونت Wingdings و Webdings متن را مشاهده کنید. تضاد غیر قابل باوری وجود دارد !

3cbnvdq45d4usxkn1ybk.gif
3cbnvdq45d4usxkn1ybk.gif
3cbnvdq45d4usxkn1ybk.gif


 
بالا