چرا رهبر جلوی شخص فاسد رو نمیگیره؟! مگه اختیار نداره؟

!WARNING!

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
بسم رب الحسین .. .

به طور خلاصه :

رهبر این جامعه میتونه از کی الگو حکومت اسلامی بگیره؟! حضرت علی که به مدت 4 سال و نه ماه خلافت کردند.

مصداق : اشعث ابن قیس کندی یکی از بزرگان بود که وقتی حضرت علی متوجه بخور بخور اون شخص تو بدنه حکومت شدند اون شخص رو عزل کردن!؟ نه ، از فارس به اهواز فرستادند! و همینطور الی آخر همه جا دزدی گرگی کرد و باز حضرت جاشون رو تغییر میدادن.

مصداق دوم : قاضی شریح ، در قبل خلافت حضرت علی که در دستگاه معاویه قاضی بود و بعد آن هم که حکم ارتداد مسلم و در قبل مولا علی هم که خلاصه فسادش الی آخر ادامه داشت و بر مولا واضح بود، حضرت چی کار کردند وقتی به خلافت رسیدند؟! کنارش گذاشتند؟! نچ ! خیر
شریح رو کردند قاضی القضات !!! تا آخر خلافت.

خوب حالا سوال ؟! حضرت علی هم پس کوتاهی کردن؟! حضرت علی که میدونست شریح و اشعث فساد کردن و میکنن و خواهند کرد چرا عزلشون نکرد؟! چرا تازه به شریح قاضی القضات رو دادن!! کوتاهی بود!؟

و از این مثال ها بسیار زیاده که همین دوتاش رو خلاصه گفتم

حالا علت!؟
پست بعدی که خسته نشید از خوندن - نیشخند
 

!WARNING!

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
بسم رب الحسین .. .


همش رو میشه در این خلاصه کرد که : پذیرش جامعه .. .

مهمترین وظیفه حاکم حکومت اسلامی چیه!؟
مسلما بقای این جامعه .

حالا باید سبک و سنگین کرد ! و حاکم باید بسنجه ببینه با عزل این شخص چه فتنه ای رخ میده! و فساد این شخص چقدره!؟ فسادش بیشتره ! یا فساد و هرج و مرجی که قراره ایجاد بشه بعد عزلش !؟

اگر اشعث مجازات میشد چه هرج و مرجی میشد!؟

مصداق : قاضی شریح در یک برهه ای عزل شد!! بلافاصله در مسجد کوفه تجمع بر سر مولا علی که باید شریح به مقامش برگرده! تا کجا پیشرفتند؟ تا بقای جامعه اسلامی! که از اوجب واجبات بود. حالا عزلش بیشتر میرزید ؟! و هرج و مرج نابودی حکومت ! یا فساد خود شریح؟!

یا مثلا مگه مولا علی نگفت یبن عباس بره برا مذاکره!؟ چرا ابوموسی رفت!؟ چون شمشیر به زیر گلوی ولایت رسید. چون بقای جامعه اسلامی تحت خطر بود.

رهبر ما هم همین اوضاعه دوستان.

فرض بر این بگیرید که اون شخص فاسد رو بخوان بزارن کنار و مجازات کنن!! حالا کسایی که پیرو اون شخصن پذیرش این قضیه رو ندارن چی کار میکنن!؟ میشه بازتر کنم؟!!! :D

پذیرش جامعه !
 

!WARNING!

دوست خوب همه
"کاربر *ویژه*"
بسم رب الحسین .. .

اثر تبلیغات اون اشخاص بر افکار عمومی یکی از علل عدم پذیرش جامعست!
کمی با شرایط امروزمون بسنجیم!! .. .
 
بالا