نتايج ديدارهاي هفته هفدهم بوندس ليگا | ورزش3

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

شکست مدعيان در پايان نيم فصل
[h=1]نتايج ديدارهاي هفته هفدهم بوندس ليگا[/h]
[h=2] با شکست بايرلورکوزن و بوروسيا دورتموند هفته پاياني نيم فصل نخست بوندسليگا ادامه يافت.[/h]
00026823.jpg

هفته پاياني نيم فصل نخست بوندسيگاي آلمان با برگزاري 5 ديدار ادامه يافت. آينتراخت برانشوايگ که دانيل داوري را در اختيار دارد موفق شد با يک گل هوفنهايم را شکست دهد و به وضعيت خود در جدول ردهبندي سروسامان ببخشد. در اين ديدار تک گل ياران داوري را در حالي تورستو اوئرل در دقيقه 29 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند که اين تيم از دقيقه 82 در پي اخراج يکي از بازيکنان خود، 10 نفره بازي ميکرد. هوفنهايم با اين پيروزي موقتا يک پله در جدول ردهبندي صعود کرد.

در ديگر ديدار مهم، بوروسيا دورتموند در ادامه روند بحراني خود، با نتيجه 2 بر يک مغلوب هرتابرلين شد تا همچنان فاصلهاش با صدر جدول حفظ شود. در اين ديدار ابتدا مارکو رويس در دقيقه 7 دورتموند را پيش انداخت اما در ادامه آدرين راموس برزيلي در دقيقه 23 و سامي آلاگوي در دقيقه 45 گلهاي هرتابرلين را به ثمر رساندند تا شاگردان يورگن کلوپ که فصل را بسيار خوب شروع کرده بودند، پنجمين باخت خودشان را نيز متحمل شوند و جايگاه سومي جدول را در خطر ببينند.

باير لورکوزن تيم دوم جدول نيز در ديگر ديدار مهم با يک گل از وردربرمن شکست خورد تا اين تيم نتواند فاصلهاش را با بايرن مونيخ صدرنشين کم کند. تک گل اين ديدار را سانتياگو گارسيا براي وردربرمن به ثمر رساند.

تابلوي نتايج:

بوروسيا دورتموند يک – هرتابرلين 2

آينتراخت برانشوايگ يک – هوفنهايم صفر

فرايبورگ 2 – هانوفر يک

هامبورگ 2 – ماينس 3

وردربرمن يک – بايرلورکوزن صفر

در تنها ديدار باقي مانده امشب بوندسليگا، نورنبرگ در خانه از شالکه پذيرايي خواهد کرد.

در جدول ردهبندي بوندسليگا بايرن مونيخ با 44 امتياز در صدر قرار دارد و تيمهاي بايرلورکوزن و بوروسيا دورتموند با 37 و 32 امتياز در ردههاي دوم و سوم جاي دارند.



ورزش3
 
بالا