بايرن مونيخ قهرمان جام باشگاههاي جهان شد | ورزش3

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
فينال جام باشگاههاي جهان - مراکش
[h=1]بايرن مونيخ قهرمان جام باشگاههاي جهان شد[/h]
[h=2] تيم فوتبال بايرن مونيخ به مقام قهرماني جام باشگاههاي جهان رسيد.[/h]
00945599.jpg

در فينال رقابتهاي جام باشگاههاي جهان که در مراکش در حال برگزاري است؛ از ساعت 23:00 تيمهاي فوتبال بايرن مونيخ آلمان قهرمان اروپا و راجا کازابلانکا مراکش به مصاف هم رفتند که شاگردان گوارديولا موفق شدند با نتيجه 2 بر صفر ميزبان خود را شکست داده و عنوان قهرماني را کسب کنند.

به گزارش فارس، دانته در دقيقه 7 و تياگو آلکانترا در دقيقه 22 گلهاي بايرن را به ثمر رساندند.

گوارديولا که پيش از اين با بارسلونا نيز دو بار موفق به کسب اين جام شده بود، سومين بار اين جام را کسب کرد تا به افتخارات خود بيافزايد.

همچنين اين جام پنجمين قهرماني بايرن مونيخ در سال 2013 محسوب ميشد و باوارياييها پس از کسب قهرماني در بوندسليگا، جام حذفي آلمان، ليگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا، موفق به فتح جام باشگاههاي جهان نيز شدند.

پيش از اين ديدار در مسابقه رده بندي اتلتيکو مينيرو برزيل با پيروزي 3 بر 2 مقابل گوانگژو چين به مقام سوم اين رقابتها دست يافته بود.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]ريبري بهترين بازيکن جام باشگاههاي جهان شد[/h]
[h=2] در پايان رقابت هاي فوتبال جام باشگاه هاي جهان 2013 در مغرب برترين هاي اين رقابت ها معرفي شدند.[/h]
00025246.jpg

به گزارش فيفا ، برترين ها به شرح زير معرفي شدند :

* بهترين بازيکن :

1- فرانک ريبري از بايرن مونيخ (توپ طلا)

2- فيليپ لام از بايرن مونيخ (توپ نقره)

3- مجسن ياجور از الرجا مغرب (توپ برنز)

برنده بازي جوانمردانه : بايرن مونيخ

* برترين گلزنان :

سزار دلگادو از مونتري مکزيک ، داريو کونکا از گوانگجو اوورگرانده چين ، محسن ياجور از الرجا مغرب و رونالدينيو از آتلتيکو ميني رو برزيل همگي با 2 گل

در ديدار پاياني اين رقابت ها بايرن مونيخ با دو گل دانته و تياگو در دقايق 7 و 22 براي الرجا مغرب به برتري رسيد و قهرمان شد.

در ديدار رده بندي نيز تيم آتلتيکو ميني رو برزيل 3 - 2 برابر گوانگجو اوورگرانده چين به برتري رسيد.براي ميني رو ، ديه گو تاردلي در دقيقه 2 ، رونالدينيو 1 + 45 و لوآن 1 + 90 گلزني کردند و گل هاي گوانگجو را ماريکوي در دقيقه 9 و داريو کونکا 15 (پنالتي) به ثمر رساندند.اين ديدار به قضاوت عليرضا فغاني از ايران برگزار شد.

 
بالا