تزئین کادو با میوه کاج (ایده جالبیه)

~(neda)~

کاربر فعال
"بازنشسته"
1.jpg


[h=1]تزئین کادو با میوه کاج[/h] با استفاده از این ایده می توانید در تزیین هدیهتان به طورِ رایگان از زیبایی های طبیعت بهره ببرید!





تزئین هدیه با میوههای کاج می تواند ایده جدید و جذاب باشد که هر کسی را به وجد می آورد.
مواد لازم:


  • میوههای کاج در اندازههای مختلف
  • پارچه نخی
  • چسب پارچه
  • چسب حرارتی
  • متر و مداد
  • سیم با پوشش پلاستیکی یا پارچهای
مراحل انجام کار:


  1. میوههای کاج را جمع آوری کنید؛ سپس آنها را روی یک کاغذ روغنی پخش کرده و در فر با دمایِ 93 درجه سانتیگراد، به مدتِ 1 ساعت بپزید تا تمامی عصاره یا شیره گیاهیِ آنها خارج شود. این کار موجب میشود تا میوههای کاج بیشتر باز شوند و همچنین درخشش بیشتری پیدا کنند.
  2. سپس بستهتان را در پارچه نخی بپیچید و اطراف پارچه را با چسب به بسته محکم کنید.
  3. به منظورِ پیدا کردنِ مرکزِ بسته بالا و اطراف آن را اندازه گیری کرده و با مدادی کمرنگ علامت بزنید تا از آن به عنوان راهنمایی برای چسباندنِ میوههای کاج استفاده کنید.
  4. کارِ خود را با چسباندنِ میوههای کوچکتر با چسب حرارتی، در ردیفی در امتداد مرکز، آغاز کنید؛ این مرحله روبانی را برای بستهتان پدید میآورد.
  5. برای درست کردنِ پاپیونِ این روبان، میوههای بزرگترِ درخت کاج را در الگویی ستارهای شکل در اطراف مرکز بچسبانید. شما میتوانید در صورتِ دلخواه برای ایجاد ارتفاع یا شکلِ دلخواهتان ردیفهایی اضافی از کاج را نیز روی کاجهای قبلی بچسبانید.
  6. میتوانید برای زیباتر ساختنِ هدیهتان، مطابقِ شکل سیمهای پوشیده شده از پارچه رنگی را پیچ و تاب داده و در اطراف کاجهای بزرگ گره بزنید.
پارسه گرد
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا