نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال 92-93 ایران

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]کارلوس سانتوس به ذوب آهن پيوست[/h]
[h=2] کارلوس سانتوس مدافع برزيلي به طور رسمي به تيم فوتبال ذوب آهن ملحق شد.[/h]
00026789.jpg

با نظر موافق لوکا بوناچيچ، کارلوس سانتوس که از چند روز پيش در تمرينات ذوبآهن شرکت ميکرد به طور رسمي با باشگاه ذوبآهن قرارداد امضا کرد. در روزهاي گذشته 3 بازيکن خارجي در تمرينات ذوب آهن شرکت ميکردند اما 2 نفر از اين بازيکنان نتوانستند نظر بوناچيچ را جلب کنند.

به گزارش ايسنا،سانتوس برزيلي که 28 سال سن دارد در دو فصل گذشته عضو تيم الاتفاق عربستان بود و 72 بازي براي اين تيم انجام داد. همچنين اين بازيکن همراه تيم الاتفاق در جام باشگاههاي آسيا در برابر استقلال تهران به ميدان رفت.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
با قراردادي 3 ساله
[h=1]بازيکن تيم نوجوانان به سپاهان پيوست[/h]
[h=2] بازيکن تيم ايران در رقابتهاي جام جهاني نوجوانان با قراد دادي 3 ساله به تيم فوتبال بزرگسالان سپاهان پيوست.[/h]
00026739.jpg

به نقل از سايت باشگاه سپاهان، امير حسين کريمي بازيکن تيم هاي پايه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با درخواست زلاتکو کرانچار با قراردادي 3 ساله به تيم فوتبال بزرگسالان باشگاه پيوست.

وي بعد از امضاي قرارداد با اين باشگاه اصفهاني گفت: از 7 سالگي وارد تيم هاي باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شده ام و پيشرفتم را مديون اين باشگاه هستم.

وي افزود: خوشحالم که با توجه به درخشش در رقابتهاي جام جهاني نوجوانان مورد توجه مربي بزرگي همچون زلاتکو کرانچار قرار گرفتهام و عزم خود را جزم کردهام تا از فرصت حضور در پرافتخارترين تيم سال هاي اخير ايران بيشترين بهره را ببرم و اين فرصت طلايي را به راحتي از دست ندهم.

بازيکن جديد تيم سپاهان بيان کرد: حضور در تيم فوتبال بزرگسالان سپاهان در کنار بزرگان فوتبال ايران براي من افتخار بزرگي است. همه تلاش خود را به کار مي بندم تا بتوانم بازيکني سودمند باشم و به عنوان فرزند مکتب سپاهان بتوانم پاسخ اعتماد باشگاه و کرانچار را بدهم.

وي از دعوت خود به تيم جوانان ايران خبر داد و گفت: با تيم جوانان قرار است به زودي در تورنمنتي که در ايتاليا برگزار ميشود، حاضر شوم.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]اخبار نقل و انتقالات نيم فصل فولاد[/h]
[h=2] تيم فوتبال فولاد خوزستان فردا براي برگزاري يک اردوي تدارکاتي عازم جزيره کيش ميشود.[/h]
00945565.jpg

فولاد خوزستان فردا براي برگزاري يک اردوي تدارکاتي عازم جزيره کيش مي شود.

به نقل از فارس، شاگردان حسين فرکي که از روز شنبه هفته گذشته تمرينات خود را آغاز کردند با فرا رسيدن تاسوعا و عاشورا تمريناتشان به مدت سه روز تعطيل شد و فردا با سفر به شهر کيش کار خود را آغاز مي کنند.

مسئولان فولاد خوزستان در اين اردو دو بازي تدارکاتي براي تيم خود در نظر گرفتند که به طور قطع يکي از اين بازي ها مقابل حريفان ليگ برتري خواهد بود.

*باشگاه فولاد خوزستان براي تقويت خود قصد دارد سوشا مکاني بازيکن نفت تهران و غلامرضا رضايي بازيکن پرسپوليس را در تعطيلات نيم فصل جذب کند. اين دو بازيکن هنوز رضايت نامه خود را از باشگاههايشان دريافت نکردند و به همين خاطر وضعيت اين انتقالات نامشخص است.

باشگاه فولاد خوزستان براي جذب سوشا مکاني پيشنهاد تازه اي را به نفت تهران ارائه کرده است. مسئولان فولاد خوزستان اعلام کردند براي جذب سوشا مکاني دروازهبان دوم خود رشيد مظاهري را نيز به اين تيم انتقال مي دهند. مسئولان نفت تهران هنوز جوابي به اين پيشنهاد فولاد خوزستان نداده اند.

 
بالا