تيم ملي واليبال ايران درمقابل روسیه شکست خورد | ورزش3

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
واليبال قهرمان قارههاي جهان – ژاپن
[h=1]قد واليبالیست های ايران به روسيه نرسيد[/h]
[h=2] تيم ملي واليبال ايران در سومين مسابقه در رقابتهاي قهرمان قاره هاي جهان با نتيجه 3بر صفر مقابل روسيه شکست خورد.[/h]
00945939.jpg

تيم ملي واليبال ايران در سومين مسابقه خود در جام قهرمان قاره قارهها به مصاف تيم قدرتمند روسيه رفت. اين بازي در شهر توکيو ژاپن برگزار ميشد. تيم ملي واليبال ايران با لباس سورمهاي برابر تيم سفيد و آبيپوش روسيه به ميدان رفت. روسها در سال 2013 مدالهاي طلاي ليگ جهاني، مسابقات واليبال المپيک و قهرماني اروپا را به گردن آويختند تا هيچ کس نتواند در اقتدار واليبال اين کشور ترديد کند.

به گزارش ايسنا، ايران و روسيه در دو سال گذشته چهار بار در ميادين رسمي به مصاف يکديگر رفتند. البته در هر چهار مسابقه پيروزي با روسها بوده است. با اين حال برگزاري ديدارهاي دوستانه و حضور در تورنومنتهاي تدارکاتي مختلف براي هر دو تيم فرصت دست و پنجه نرم کردن را پديد آورد. در آخرين روياروييهاي واليبال ايران و روسيه، ملي پوشان ايران از مجموع سه بازي دوستانه با روسها دو پيروزي کسب کردند.

تيم ملي واليبال ايران در شروع اين ديدار با ترکيب سعيد معروف، محمد موسوي، شهرام محمودي، عادل غلامي، فرهاد قائمي و مجتبي ميرزاجانپور و فرهاد ظريف بازي را آغاز کرد.

*ست نخست: 25- 23 روسيه

دو تيم نمايش پاياپايي را در شروع اين ديدار به نمايش گذاشتند. هر دو تيم تا حد زيادي احتياط را در دستور کار خود قرار داده بودند. ميخايلوف بازيکن دو متر و 18 سانتي متري روسيه به خوبي با آبشارهاي قدرتي خود دريافتهاي ايران را از کار ميانداخت و امتياز ميگرفت. در مقابل مجتبي ميرزاجانپور که در اين ديدار از ابتدا در زمين قرار گرفته بود در مصاف با موزرسکي ستاره واليبال روسيه و جهان موفق بود. شهرام محمودي و ميرزاجانپور از چپ و راست با آبشارهاي فني خود روي دست دفاع روي تور حريف امتياز ميگرفتند. در شرايطي که تيم ايران خوب امتياز ميگرفت روسيه هم اشتباه ميکرد تا دو تيم همپاي هم پيش روند. هيچ يک از مربيان وقت استراحت نميگرفتند. سعيد معروف سعي ميکرد تمام دريافتهاي سالم را براي سرعتيهاي ايران جفت و جور کند. موسوي هم ميدانست که چطور بايد دفاع بلند قامت حريف را جا بگذارد. ايران سه امتياز از حريف عقب افتاد اما به بازي برگشت. ميرزاجانپور ستاره ست نخست ايران بود. پديدهاي که حتي از روسيه امتياز مستقيم سرويس ميگرفت. دفاع کناري ايران در اين مسابقه مسئوليت سنگيني داشت. بار سنگيني در دفاع روي تور بر دوش غلامي و موسوي بود. سرمربي تيم روسيه سرانجام در امتياز 20 -20 وقت استراحت گرفت و نتوانست بيش از اين برابر ولاسکو مقاومت کند. روسها در امتياز هاي پاياني سه امتياز از ايران جلو افتادند اگر چه بازي تماشايي فرهاد قائمي ايران را به بازي برگرداند اما در نهايت اين روس ها بودند که با اتکا به بازي خوب ماکسيم ميخايلف که به تنهايي 9 امتياز را گرفت در ست نخست پيروز شدند.

*ست دوم: 25 -23 روسيه

بازي همچنان پاياپاي براي دو تيم پيش ميرفت. بازيکنان و کادر فني تيمهاي ايران و روسيه خيلي خوب يکديگر را ميشناختند. روسيه در فاکتور قد کاملا از ايران برتر بود. در حالي که حريف سعي ميکرد روند بازي را به سود خود تمام کند چند اشتباه ساده از ميرزاجانپور و معروف روسيه را جلو انداخت. البته پاسور باهوش تيم ملي سعي کرد با انداختن جاي خالي اشتباه خود و اختلاف امتياز را جبران کند. دو تيم هم پاي هم پيش ميرفتند. هر اشتباه ميتوانست به قيمت از دست دادن يک ست تمام شود. موزرسکي و ميخايلف مهار نشدني بودند. دو تيم نمايش خوبي در سرويس نداشتند. تيم ايران روي پاس هاي بريده و کارهاي سرعتي خيلي خوب نتيجه مي گرفت. اما در باس هاي بلند قدرتي هاي ايران کاري از پيش نميبردند.

تجربه بالاي بازيکنان روسيه موجب ميشد که در امتيازهاي پاياني باز هم ايران عقب بيفتد. شهرام محمودي سعي ميکرد با هوشنمدي از دست بازيکنان روسيه امتياز بگيرد. ميخايلف در منطقه چهار زمين ايران جولان ميداد. تمام آبشارهايش را به امتياز تبديل ميکرد. قائمي و ظريف به سختي توپ گيري مي کردند. ايران سه امتياز از حريف عقب افتاده بود. روسيه در آستانه پيروزي در ست دوم بود. فرهاد قائمي همچنان سرويس هاي خوبي مي زد. اما بازي پرنوسان ميرزاجانپور و جا ماندن او از پاس هاي سعيد معروف باز هم امتياز پاياني را به سود روسيه تمام کرد. روسيه در ست دوم با امتياز 25 – 23 پيروز شد.

ست سوم 25 - 19 روسيه:

ملي پوشان واليبال ايران در ست سوم چيزي براي از دست دادن نداشتند. چند اشتباه از روسيه ايران را سه امتياز جلو انداخت اما قدري نا هماهنگي در تيم ايران نيز موجب شد که روسيه به بازي برگردد. دو تيم از اشتباه هاي يکديگر بهره مي بردند. دريافت هاي ناقص ايران اجازه حملات کوبنده را به قدرتي ها نمي داد. معروف همچنان سعي مي کرد روي سرعت کار کند. ميرزاجانپور بر خلاف ست نخست مسابقه عملکرد قابل قبولي نداشت. ولاسکو مجبور شد که او را با زريني تعويض کند. ميخايلف از کنار آنتن راحت و بي دردسر آبشار مي زد. بازيکنان بلند قامت روسيه کاملا برتري خود را به تيم ايران تحميل کرده بودند. ولاسکو رحمان داودي را به جاي شهرام محمودي به ميدان فرستاد. انکار بازي قفل شده بود. روسيه قهرمان المپيک و ليگ جهاني سر تسليم شدن نداشت. ايران در ست هاي اول و دوم مسابقه بازي به مراتب بهتري را به نمايش گذاشت. به هر حال در ست سوم مسابقه نيز با امتياز 25 - 19 شکست خورد.

تيم ملي واليبال ايران در سومين بازي از رقابت هاي قهرمان قاره هاي جهان با نتيجه 3بر صفر و امتيازهاي 25- 23، 25- 23 و 25- 19 شکست خورد.

تيم ملي واليبال ايران فردا به مصاف امريکا مي رود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]بهترين هاي ديدار واليبال ايران و روسيه[/h]
[h=2] بازيکن تيم ملي واليبال روسيه به عنوان امتيازآورترين بازيکن ديدار تيمهاي ملي ايران و روسيه معرفي شد.[/h]
00029000.jpg

سومين ديدار ايران در رقابتهاي واليبال جام قهرمانان قارهها برابر تيم ملي روسيه، قهرمان اروپا، المپيک و ليگ جهاني برگزار شد. اين مسابقه ساعت 10:40 دقيقه در سالن متروپليتن توکيو انجام شد و در پايان با حساب 3 بر صفر ( 25 بر 23، 25 بر 23، 25 بر 19) به سود روسيه خاتمه پيدا کرد.

به نقل از فارس، در پايان اين مسابقه سرگي گرانکين، پاسور روسيه به عنوان بهترين بازيکن انتخاب شد. هميچنين ماکسيم ميخائيلوف، بازيکن شماره 17 روسها با کسب 19 امتياز به عنوان امتيازآورترين بازيکنان ميدان معرفي شدند.

تيم ملي واليبال ايران در چهارمين مسابقه خود در رقابتهاي جام قهرمانان قارهها فردا (شنبه) از ساعت 6:40 به مصاف تيم ملي آمريکا خواهد رفت.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]روسيه با قدرت، ايران را پشت سر گذاشت[/h]
[h=2] سايت فدراسيون جهاني در مطلبي در مورد بازي ايران و روسيه نوشت: روسيه با قدرت، ايران را پشت سر گذاشت.[/h]
00029000.jpg

سومين ديدار ايران در رقابتهاي واليبال جام قهرمانان قارهها برابر تيم ملي روسيه، قهرمان اروپا، المپيک و ليگ جهاني برگزار شد. اين مسابقه ساعت 10:40 دقيقه در سالن متروپليتن توکيو انجام شد و در پايان با حساب 3 بر صفر ( 25 بر 23، 25 بر 23، 25 بر 19) به سود روسيه خاتمه پيدا کرد.

به گزارش فارس، سايت فدراسيون جهاني در خبري با عنوان "روسيه با قدرت، ايران را پشت سر گذاشت" توضيح مختصري درمورد بازي اين دو تيم داد. در اين مطلب هر ست از بازي به صورت مختصر مورد تحليل قرار گرفته است.

در خبر سايت فدراسيون جهاني اشارهاي هم به تاثير زياد ميخائيلوف و موزيريسکي در اين پيروزي شده است.

پيش از اين بازي تيم ملي واليبال ايران با قبول شکست 3 بر يک برابر برزيل و پيروزي 3 بر 2 برابر ايتاليا توانسته بود 2 امتياز براي خود جمع کند. در طرف مقابل روسيه در بازي نخست مغلوب ايتاليا شد و در بازي دوم توانست ژاپن را از پيشرو بردارد.

تيم ملي واليبال ايران در چهارمين مسابقه خود در رقابتهاي جام قهرمانان قارهها فردا (شنبه) از ساعت 6:40 به مصاف تيم ملي آمريکا خواهد رفت.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]آمار عملکرد مليپوشان ايران برابر روسيه[/h]
[h=2] آمار تحليلي عملکرد مليپوشان واليبال ايران برابر روسيه منتشر شد.[/h]
00945562.jpg

تيم ملي واليبال ايران در سومين ديدار خود در رقابتهاي جام قهرمانان قارهها امروز به مصاف تيم ملي روسيه رفت. اين بازي در پايان با نتيجه 3 بر صفر به سود روسيه خاتمه پيدا کرد.

به نقل از فارس، در پايان اين مسابقه سرگي گرانکين، پاسور روسيه به عنوان بهترين بازيکن انتخاب شد. همچنين ماکسيم ميخائيلوف، بازيکن شماره 17 روسها با کسب 19 امتياز به عنوان امتيازآورترين بازيکنان ميدان معرفي شدند.

* آمار عملکرد مليپوشان ايران در بخشهاي حمله، دفاع و سرويس به اين شرح است:

در بخش حمله مجتبي ميرزاجانپور از مجموع 16 حمله، توانست 11 امتياز براي ايران به ارمغان بياورد. پس از ميرزاجانپور، شهرام محمودي از 22 حمله خود موفق شد 10 امتياز کسب کند. فرهاد قائمي هم در اين بازي 16 حمله انجام داد و موفق به کسب 7امتياز براي ايران در بخش هجومي شد.

در دفاع عادل غلامي در تيم ايران از مجموع 9 دفاع خود توانست 2 امتياز کسب کند و پس از وي محمد موسوي عراقي 15 دفاع انجام داد که موفق به کسب 2 امتياز شد. سعيد معروف هم 7 دفاع انجام داد و توانست يک امتياز براي ايران به ارمغان بياورد. تيم ايران در اين مسابقه در مجموع توانست 7 امتياز از دفاع روي تور کسب کند و اين آمار در تيم روسيه 6 امتياز بود.

در بخش سرويس شهرام محمودي 13 بار پشت خط سرويس قرار گرفت و توانست تنها يک امتياز مستقيم سرويس کسب کند. مجتبي ميرزاجانپور هم از 13 باري که پشت خط سرويس قرار گرفت تنها يک امتياز کسب کرد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]ولاسکو: براي مقابله با روسيه آماده نبوديم[/h]
[h=2] سرمربي تيم ملي واليبال ايران پس از شکست مقابل روسيه گفت: آمادگي ذهني براي بازي با تيمي مثل روسيه را نداشتيم.[/h]
00945097.jpg

خوليو ولاسکو در کنفرانس خبري پس از شکست مقابل روسيه اظهار کرد: ما براي پيروزي مقابل يکي از بهترين تيمهاي والبيال جهان بازي کرديم. ما اين کار را در دو ست اول انجام داديم. ما تاکنون آمادگي ذهني براي مقابله با چُنين تيمي(حريفي مثل روسيه) نداشتيم اما نکتههاي زيادي را از بازي امروز ياد گرفتيم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: دفاع تيم ما در دو ست اول بازي قدرتمند کار نکرد. ما در دفاع روي تور قدري مشکل داشتيم. بازيکنان روسيه تنها قدرتمند نيستند بلکه آنها از نظر تکينيکي خيلي خوب هستند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]ورونکوف: تمرکز کليد موفقيت ما مقابل ايران بود[/h]
[h=2] سرمربي تيم ملي واليبال روسيه تاکيد کرد تمرکز کليد موفقيت آنها مقابل ايران بوده است.[/h]
00029000.jpg

سومين ديدار ايران در رقابتهاي واليبال جام قهرمانان قارهها برابر تيم ملي روسيه، قهرمان اروپا، المپيک و ليگ جهاني برگزار شد. اين مسابقه ساعت 10:40 دقيقه در سالن متروپليتن توکيو انجام شد و در پايان با حساب 3 بر صفر ( 25 بر 23، 25 بر 23، 25 بر 19) به سود روسيه خاتمه پيدا کرد.

به نقل از فارس، آندري ورونکوف در اين زمينه گفت: ايران تيم خوبي از نظر دفاعي است. ميدانستيم که آنها در سطحي بسيار بالا مقابل ما ظاهر خواهند شد. ما هم بهترين نمايشمان را ارائه کرديم و سعي کرديم روي ديدار تمرکز داشته باشيم. رويارويي با ايران نخستين مشکلات در طول اين تورنمنت را براي ما به وجود آورد. تا پايان ديدار تمرکزمان را حفظ کرديم. بازيکنانم بايد به هتل بازگردند تا براي حضور در ديدارهاي بعدي تمرکز کنند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]ماکاروف: با سرويسهاي خوب ايران را برديم[/h]
[h=2] کاپيتان تيم واليبال روسيه پس از برد مقابل ايران گفت: با سرويسهاي خوب خود در برابر ايران پيروز شديم.[/h]
00945629.jpg

سرگي ماکاروف کاپيتان تيم واليبال روسيه پس از پيروزي مقابل ايران اظهار کرد: ما امروز قادر بوديم تا بازي خوبي را مقابل ايران به نمايش بگذاريم. ما خيلي خوب سرويس زديم و اين مهمترين عامل پيروزي تيم ما بود.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]معروف: بايد در ضد حملهها بهتر باشيم[/h]
[h=2] کاپيتان تيم ملي واليبال ايران پس از شکست مقابل روسيه اعلام کرد بايد بياموزند در ظد حملهها بهتر از اينها باشند.[/h]
00945884.jpg

سومين ديدار ايران در رقابتهاي واليبال جام قهرمانان قارهها برابر تيم ملي روسيه، قهرمان اروپا، المپيک و ليگ جهاني برگزار شد. اين مسابقه ساعت 10:40 دقيقه در سالن متروپليتن توکيو انجام شد و در پايان با حساب 3 بر صفر ( 25 بر 23، 25 بر 23، 25 بر 19) به سود روسيه خاتمه پيدا کرد.

به نقل از فارس، سعيد معروف پس از پايان اين ديدار در مصاحبهاي کوتاه گفت: ستهاي اول و دوم خيلي نزديک بازي کرديم. روسيه تيمي قدرتمند است. ما بايد بياموزيم که چطور در ضد حملهها بهتر از اينها ظاهر شويم.

 
بالا