از بیت امام خمینی بصورت مجازی دیدن کنید !

نورا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
L133662704645.jpg






به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام خمینی(س) امکان بازدید مجازی از بیت امام خمینی در جماران درپرتال امام خمینی(س) فراهم شده است.

به گزارش تابناک، حضرت امام خمینی(س) بعد از قریب یک سال اقامت در قم پس از پیروزی انقلاب، دچار ناراحتی قلبی و اواخر سال 1358 بنا به توصیه پزشکان جهت درمان به تهران منتقل شدند و بالاخره در 28 اردیبشهت 1359 در منزلی در جماران اقامت گزیدند. بنا به پیشنهاد حجت الاسلام و المسلمین امام جمارانی، خانه ای در جماران انتخاب شد که با روح سادهزیست و توصیههای مکرر حضرت امام برای انتخاب مکانی ساده و بیپیرایه مطابقت داشته باشد.

این منزل اجارهای شامل یک ساختمان آجری ساده و حیاطی به مساحت تقریبی 40 متر مربع است. در اتاق پذیرایی امام نیز یک کاناپه و طاقچهای ساده وجود دارد که به اتاقی دیگر متصل است که این فضا، مجموعه محل زندگی و ملاقاتهای امام بوده است. مجاورت با حسینیه جماران یکی از امتیازات این بیت بود. بعد از استقرار حضرت امام در این منزل، حیات خانه به وسیله یک راهروی موًقت به بالکن حسینیه متصل گردید و همواره مشتاقان زیارت حضرت امام، با حضور در حسینیه جماران از برکت مصاحبت و فیض رهنمودهای انسانساز آن حضرت بهرهمند میشدند.

در این فضای مجازی امکان بازدید از منزل امام، حسینیه جماران، نگارستان امام خمینی، سالن ها و دفاتر مربوطه و خیابان منتهی به بیت امام وجود دارد​


48895639064607468601.jpg
 

نورا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
بشری جان دوباده امتحان کنین
اگر نشد لینکش رو براتون میفرستم
 

*Helma*

کاربر با تجربه
"بازنشسته"
ممنون بانو نورای عزیز درست شده:gol::gol:
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Ali
بالا