اشعار ویا جملاتی در مورد عفاف و حجاب

abshar

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : اشعار ویا جملاتی در مورد عفاف و حجاب

Fa_2_38_3_1_1.jpg
 

abshar

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"
پاسخ : اشعار ویا جملاتی در مورد عفاف و حجاب

www.parsiblog.com_PhotoAlbum_whiterose_6574_1184453250073_1190508760_536675_6901557_n.jpg




خانم دکتر مروة الشربینی که شهیده حجاب لقب گرفته است اول ژوئیه سال گذشته به علت پایبندی به حفظ حجاب، در حمله یک نژادپرست المانی با هجده ضربه چاقو در دادگاهی در شهر "درسدن" جلوی چشمان نیروهای امنیتی و قضات و نیز همسر و فرزندش به شهادت رسید. پلیس نیز به که ظاهراً می‏خواست به قاتل شلیك كند با شلیك گلوله، همسر این شهیده حجاب را مجروح كرد!

همچنین شایان ذکر است که دادستانی آلمان پس از فاجعه فوق‏الذکر، انتشار هرگونه اخبار یا گزارش در زمینه قتل الشربینی را ممنوع اعلام كرد.



شادی روحش صلوات

:53:
 

abshar

کاربر با تجربه
"کاربر *ویژه*"

تولید یک داروی درمان HIV توسط دانشمند محجبه ایرانی/ چرا رسانهها از انتشار این خبر میترسند؟
www.rajanews.com_Files_Upload_76236.jpg



هر چقدر تبلیغات علیه حجاب و زنان محجبه در رسانههای مختلف در جهان گستردهتر میشود، موفقیتها و کسب درجات گوناگون از

سوی دختران و زنان مسلمان در عرصههای مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز بیشتر میشود تا افکار عمومی جهان بداند واقعیت، چیزی غیر از خروجی رسانههای غربی است؛ مسالهای که اکنون از سوی یک محقق محجبه ایرانی به اثبات رسیده است.
به گزارش رجانیوز، تیم تحقیقاتی دانشگاه ملبورن با همکاری «بهناز حیدرچی»، دانشمند ایرانی این دانشگاه موفق شدند با واکسینه کردن گاوها با پروتئین HIV، شیری با خاصیت ضد ایدز تولید کنند.

بدین ترتیب، شیر گاو که منبع مهمی از مواد مغذی از جمله کلسیم و ویتامین D است، با همکاری محققان استرالیایی و دانشمند ایرانی از خاصیت ضد ایدز نیز برخوردار شده است. محققان امیدوارند «کرم پیشگیری از ایدز» در بسیاری از کشورهای فقیر آفریقایی که دسترسی به ابزار پیشگیری ندارند، مورد استفاده قرار گیرد.




برای سلامتیشون صلوات

:53:
 
بالا