فراخوان ارسال اثربه دبیرخانه دائمی نخستین جشنواره بین المللی فعالان فضای مجازی مقاومت

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
بسمه تعالیفراخوان ارسال اثر به دبیرخانه دائمی نخستین جشنواره بین المللی فعالان فضای مجازی مقاومت و بیداریThe First International Festival of Cyber Activists on Resistance and Awakening
جشنواره ی بین المللی مقاومت و بیداری، به عنوان نخستین جشنواره ی فعالان بین المللی عرصه ی فضای مجازی که به جرات می توان اذعان نمود تا کنون نمونه ای از برگزاری آن وجود نداشته است، به دنبال انتخاب و تقدیر از برترین های فعالان بین المللی فضای مجازی است. کاربران و فعالانی که داوطلبانه و خودجوش، در راستای کمک به دیپلماسی عمومی انقلاب جهانی مستضعفین فعالیت می کنند. عده ای از پیروان این هدف بزرگ، با نام گروه"Resistancepic" (گروه حماسه سازان مقاومت) دور هم آمدند و با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و ارگان ها و دستگاه های دولتی فعال در این عرصه، نخستین دبیرخانه ی دائمی جشنوارۀ بین المللی مقاومت و بیداری را ایجاد نمودند. این جشنواره به دنبال هموار کردن راهی است که سرانجام، به پیروزی وعده داده شده ی مستضعفین جهان ختم خواهد شد؛ و بی شک وعده ی خداوند حق است... این جشنواره از سوی بسیج جهانی مستضعفین و با همکاری فعالانه پایگاه های اینترنتی فعال درسطح داخلی و بین المللی و سایر اشخاص فعال بین المللی در عرصه فضای مجازی برگزار می گردد.
Awakening.jpg
clip_image001.jpg
clip_image002.jpg
بر همین اساس، تمامی فعالان و علاقمندان (اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی، داخلی و خارجی)، فعال در عرصه بین المللی فضای مجازی میتوانند آثار خود را در قالب یک یا چند اثر (که شرح آن در ادامه خواهد آمد) در محورها و موضوعات مطروحه در پایگاه اینترنتی دبیرخانه دائمی جشنوراه به نشانی www.resistancepic.com ارسال نمایند. آثار برتر شرکت کنندگان دراین طرح، انتخاب و از صاحبان آثار تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. کلیه آثار بنابر صلاحدید دبیرخانه در سایت جشنواره با نام صاحب اثر قرار داده می شود.
Awakening1.jpg
1- اهداف:
•تبیین جایگاه و نقش مقاومت در بیداری اسلامی و زمینه سازی آن در ایجاد اتحاد جهانی مستضعفین در فضای مجازی
•تقویت دیپلماسی عمومی کشور از طریق فضای مجازی

2- قالب آثار:
- بخش های اصلی:
•بازی های اینترنتی (online game)
•تلویزیون اینترنتی
•وبلاگ
•وب سایت
•یادداشت وبلاگی
•فتوبلاگ
•پادکست
•ویدئو بلاگ

- بخش های فرعی:
•کاریکاتور
•پوستر

LearnAwakening.jpg

3- شرایط و نحوه ثبت نام:
الف)کلیه شرکت کنندگان بایستی با نام و مشخصات حقیقی در سایت ثبت نام نمایند و مشخصات فردی مسوول پدیدآورنده اثر (وب، وبلاگ و ...) در محل مناسبی از اثر در زمان مسابقه درج گردد.
تبصره 1: به وبلاگها و وب سایت هایی با سابقه فعالیت حداقل شش ماه، امتیاز ویژهای تعلق خواهد گرفت.
تبصره 2: درصورت گروهی بودن آثار طراحی شده، نام،مشخصات و نقش افراد در محل های تعیین شده مشخص گردد.
ب) زبان:
- آثار طرحی شده صرفاً می بایست به زبان خارجی باشد؛ در غیر اینصورت اثر دریافتی جهت داوری از امتیاز کمتری برخوردار خواهند بود. - زبان آثار شرکت کننده در مسابقه به ترتیب درصد فراوانی زبان های جهان، می بایست شامل موارد زیر گردد:
* انگلیسی * عربی * اسپانیولی * فرانسه *روسی * اردو *آذربایجان(باکو) * ترکی استانبول * چینی * هندی * عبری *سایر
زبان ها
ج) عناصر تشکیل دهندۀ وبلاگ و وب سایت ها:
1- خبر 2- مقاله 3- تحلیل 4- معرفی کتاب 5-کاریکاتور 6-کلیپ 7- فیلم کوتاه ح- عکس 8- یادداشت 9- ویدئو بلاگ
4) بستر وب مورد استفاده برای شرکت کنندگان، بسته به نوع زبانی که استفاده می کنند (با رعایت چپ چین و راست چین) به صورت آزاد و برحسب انتخاب کاربر می باشد
د) هر فرد با ثبت هر تعداد اثر می تواند در مسابقه شرکت کند.
ه) آثار وب ، وبلاگ و ویدئوبلاگ ها هم به صورت گروهی و هم انفرادی قابل ارائه و مدیریت هستند
4- درج لوگوی طرح ، در گوشه ای از تصویر الزامی است. در غیر این صورت آثار در پایگاه اینترنتی دبیرخانه جشنواره، تایید و مورد بررسی و داوری قرار داده نخواهد شد. همچنین بدیهی است آثار دارای لوگوی طرح که در دبیرخانهسایت کانون، موجود نباشند، مربوط به این طرح نیستند و مسئولیتی در قبال آنها وجود ندارد.

5- افراد محدودیتی در تعداد آثار ارسالی نخواهند داشت.
6- کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر راجع به داوری آثار و کیفیت تقدیر از آثاربرتر به از طریق سایت جنشنواره به نشانی www.resistancepic.comقابل دسترس می باشد.
7- صاحبان محترم رسانه ها، خبرگزاری ها و وبلاگها می توانند از بنرها و تیزر فلش جشنواره که در زیرمنوی درباره در بخش تیزر و لوگوی جشنواره موجود است برای تبلیغ جشنواره استفاده کنند.
clip_image001.png
8- روش برگزاری:
وبلاگ های ارائه شده در سه بخش: فنی ، زبان و محتوایی و در دو مرحله داوری شده و برندگان از مجموع امتیاز هر دو بخش معرفی خواهند شد.
- زمان آخرین مهلت ارسال آثار: 15 مهرماه 1392
- زمان برگزاری اختتامیه و نمایشگاه جنبی جشنواره: 13 آبان 1392


=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=www.MASAF.ir=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صلواتی هدیه نمایید..."اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"
 
بالا