مقایسه مشخصات: iPhone 5S دربرابر Galaxy S4, LG G2, HTC One, Moto X و اکسپریا Z1

  • نویسنده موضوع BARAN
  • تاریخ شروع

BARAN

کاربر فعال
"بازنشسته"

500x400x200-narenji-20130911.jpg,q1378879040.pagespeed.ic.IE5riv8Zis.jpg
اپل همین دیشب، پیش قراول جدیدش آیفون 5S را معرفی کرد و هرچند باز هم از نظر طراحی پوست اندازی نکرد ولی داخل این قاب دوست داشتنی را دگرگونه تحویل داد.

از حالا مدام این ور و آن ور از مقایسه های جور واجور آیفون تازه نفس با هماوردهای سنتی اش خواهیم نوشت و خواهید خواند. رقیب مستقیم و طالبِ نفس کشِ آیفون همیشه سری گلکسی اِس سامسونگ بوده و با احتساب G2 ال جی، می شود جنگی بین کره و آمریکا. اما هر چقدر هم دنبال کُری خوانی باشید نمی توانید اکسپریا Z1سونی یا HTC وان را در نظر نگیرید. اینها به کنار Moto X گوگل/موتورولا هم جایگاهی دارد برای خود.


وقتی یک پرچمدار اندرویدی معرفی می شود گوش ها را پر شده از مشخصات مختلف رم و پردازنده می یابیم درحالی که اپل فقط به مقایسه و آن هم با نسل قبل خود می پردازد و به طرز غریبی دیگران را ریز می بیند.


بیش از این حوصله شما را با مقدمه سر نمی بریم و دعوت می کنیم تا در ادامه مطلب به مشاهده جدول مقایسه اندرویدی های مطرح بازار با نماد آمریکا بنشینید.

download,P202-narenji-20130911_0.jpg.pagespeed.ce.-iJbEX5LVo.jpg

خیلی کار نداریم این حرف S آخر شماره آیفون به Superphone مربوط می شود یا Speed یا Superman's Smartphone ولی آنچه پر از وضوح است قدرت و سرعت افزایش یافته این
تلفن در قیاس با اجدادش است.


تازه مهم تر از هر چیز یکپارچه شدن هرچه بیشتر سخت افزار و نرم افزار است. به هر حال این نخستین iDevice خواهد بود که خاصاً برای سواری گرفتن از iOS ساخته شده و بر کسی اهمیت تفاهم فی مابین سخت افزار و نرم افزار پوشیده نیست.


بعد از بحث های جنجالی دیشب، حالا که امروز کمی غلیان درونی همه فروکش کرده نظرتان را درباره آیفون 5S با دیگران در میان بگذارید.



Androidauthority




منبع: نارنجی
 
بالا