مقاله اسطوره های صهیونیزم (بررسی نقاط ضعف اسرائیل) بخش اول

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
(بسم الله الرحمن الرحیم)
اشاره:
از زمانی که فرمان مبنی بر اینکه به صورت علنی از مخالفین اسرائیل حمایت خواهیم کرد صادر شد؛ ما در این عرصه به دنبال مباحث ایدئولوژیک و پایهای و بنیادی صهیونیسم هستیم که با زدن آنها شرایطی فراهم شود که حتی بدون جنگ این جرثومه فساد را از بین ببریم و انشاالله هرچه سریعتر به ظهور امام زمان و آن وعده تاریخی نزدیک شویم.
در مورد اسرائیل باید به گونهای دیگر فکر کرد؛ اسرائیل مانند سایر کشورها نیست، هم به لحاظ ماهوی و هم به لحاظ شکلی کاملا متفاوت است، بنابراین با روشهای متعارف زمین نمیخورد. باید از نقاط ضعفی که دارد و کم هم نیست استفاده کرد؛ نقاط ضعف اسرائیل حتی از سایر کشورها بیشتر هم هست، لکن چون مدل متفاوتی دارد از سوی استراتژیستها به خوبی درک نشده است.

در این سری از مقالات به نقاط ضعف اسرائیل خواهیم پرداخت تا ببینید که میشود چگونه بدون هزینه های نظامی و تنها با هزینه های رسانه ای و کار فرهنگی و کار عملیات روانی و با استفاده از نقاط قوت و بازوهایی که نظام جمهوری اسلامی ایران در سایر کشور ها به خصوص همین بیداری اسلامی دارد منطقه ای را بدون اسرائیلببینیم! و این شدنی است. این وعده بزرگان ماست و این وعده الهی است سوره ی اسرا آیه ی ۱ تا ۷ که در مورد فساد یهود در روی زمین و نابودی آنها در انتها است .
اسطوره و افسانه
با اسطوره میتوان رد پای فرهنگی جامعه را آنالیز کرد. اسطوره تفاوت هایی با افسانه دارد . اسطوره در ذهن معتقدان به آن ریشه در یک واقعیتی دارد که در لامکان و لازمان به وقوع پیوسته است. یعنی به لحاظ زمانی مهم نیست چه زمانی است چه بسا به لحاظ زمانی اصلا نتوانید آنرا پیدا کنید! و به لحاظ مکانی هم مهم نیست. من الازل الی الابد است . اما گفته میشود که ریشه در واقعیت دارد. افسانه اینطور نیست. برخی افسانه را نوعی اسطوره میدانند. همین که اسطوره “برای معتقدین به آن” ریشه در واقعیت دارد این را متمایز میکند. به عنوان مثال اسطوره ای داریم به نام رستم . این فرد وجود خارجی داشته است یا خیر؟! چه زمانی بوده است؟! میشود تاریخ مشخص کرد که در این زمان و این سال توسط برادرش شغاد کشته شد؟! نمیشود! پس در لازمان و لامکان اتفاقی افتاده است ولی ظاهرا واقعیتی هم داشته است . مثالی دیگر آرش کمانگیر چه کسی بوده است؟! شاید واقعا آرشی وجود داشته است که خوب تیراندازی میکرده است و ما آرام آرام او را تبدیل به اسطوره کردیم. و این اسطوره نشان دهنده ی بنیان ها و اساس های فکری یک جامعه و فرهنگ و یک تمدن است. جامعه ای که در اسطوره هایش مواردی از جنگ و خونریزی میبینید یک طرف . اسطوره های فداکاری نگاه خاصی به جامعه میدهد. اسطوره های قدرت و ثروت و … هم هر کدام یک نگاه خاصی را از یک جامعه میدهد و میتوان بر اساس این اسطوره ها رد پای فرهنگی آن جامعه را آنالیز و بررسی کرد و به آن چیزی که مد نظر خود دارید برسید.
ostore.jpg
در مورد اسرائیل این مساله کاملا مشهود است . شاید بتوان گفت که تنها کشوری که روی کره ی زمین بر مبنای اسطوره شکل گرفته اسرائیل است . و ما در این مقالات میخواهیم به بررسی این اسطوره های بپردازیم.
اسرائیل بر مبنای اسطوره شکل گرفت و اگر دستی به این اسطوره خورده بشود مبنای شکل گیری و ماهیت شکل گیری و علت شکل گیری و در نتیجه وجود آن زیر سوال میرود. فرضا اگر امروز از ما ایرانی ها رستم را بگیرند و بگویند بر مبنای اسناد تاریخی بررسی کردیم و فهمیدیم که رستمی وجود نداشته است ما چیز زیادی را از دست نمیدهیم یعنی ماهیت جمهوری اسلامی به خطر نمی افتد. اما اسطوره های صهیونیزم اگر زده بشوند قطعا این کشور به مشکل بر خواهد خورد و در این شکی نیست. زیر سوال بردن اسطوره های صهیونیست دقیقا مانند حمله موشکی به این کشور است.
اسطورههای اسرائیل مرزهای اعتقادی آن هستند. اسطورههایش را بگیری دلیل وجودش از بین میرود و باید که فروبپاشد؛ کشوری که بر مبنای اسطوره تشکیل شود، یعنی ریشه در حقیقت و واقعیت ندارد و به زور میخواهد ریشه بتراشد.هشتاد و پنج درصد ساکنین اسرائیل لائیک و سکولار شدهاند و یهودی کافر داریم.اگر دولتهایی که در دنیا شکل گرفتهاند را آنالیز کنید؛ برخی نگاه نژادی داشتهاند مثل ژرمنها، برخی هم مانند الگویی که در کانادا شکل گرفت از نژادهای مختلف یک دولت را به وجود آوردهاند، اما درباره اسرائیل نمیتوانید نظر دهید و آنالیزش کنید، نه به معنای اینکه نقطه قوت باشد، بلکه نقطه ضعف بزرگی است.اگر گفته شود مبنای شکلگیری اسرائیل دین است، امروزه آمار نشان میدهد هشتاد و پنج درصد ساکنین اسرائیل لائیک و سکولار شدهاند و ما یهودی کافر داریم، یک پارادوکسیکال مضحک است. اگر هم ادعا شود مبنای آن نژاد است باید گفت «هرتزل» در اسرائیلاعلام کرد در بین اسرائیلیها آنقدر اختلاف و تفاوت نژادی زیاد است که نمیتوان گفت از اسباط دوازده گانهیهودند. ما امروز یهودی افریقایی و سیاه پوست داریم یهودی اروپایی چشم آبی هم داریم.
 

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
راهکار و ابزارهای بیچاره کردن اسرائیل درباره نحوه شکلگیری اسرائیل مبنا مشخص نیست که دینی است یا نژادی. دقیقا سیستم شترمرغی حاکم است و این نقطه ضعف اسرائیل است، اما اسرائیل چون رسانه قوی دارد، جا خالی داده است؛ یعنی جایی که مبنای اسطورههایش دینی میشود، روی دین مانور میدهد و جایی که به دین نیاز نیست میرود روی نژاد و قوم برگزیده میشود.فقط کافی است در این زمین بازی اسرائیل برعکس بازی کنی تا بیچاره شود؛ یعنی زمانی که بحث دینی مطرح میکند بحث نژادی کنی و زمانی که بحث نژادی میکند دینی بحث کنی.ما ابزارش را هم داریم؛ بهترین وسیله توجیه کردن جوانان کشورهای منطقه است، منتهی باید به آنها مبنای ایدئولوژیک داد.
کارکردهای مختلف اسطورههای صهیونیسم برخی اسطورهها را برای جمع کردن یهود ساختند تا به بهانه آن یهودیان را یک جا جمع کنند و این ذهنیت را برای آنها شکل دهند که باید یک جا جمع شوند. کاربرد این اسطوره فقط همین است، کارکرد بیشتری هم ندارد.
اسطورههایی هم دارند تا کسانی را که یک جا جمع کردهاند را به یک نقطه خاص ببرند. این نوع اسطوره، اسطورهای میانی و رابط است تا یهودیان را از نقطههای الف و ب و جیم و… به نقطه دال کوچ بدهد.ابتدا با اسطوره اولی یهودیان را کوچ میدهند و کلونی میسازند. یک عده را به آمریکا، عدهای به آرژانتین و عدهای را هم به لوکزامبورگ میبرند. وقتی آنها را برمبنای اسطورههایی به این نقاط کوچاندند؛ طرح بعد اجرا میشود و اسطوره دیگری را نشان میدهند تا همگی را به یک نقطه خاص که همان اسرائیل است ببرند.برخی اسطورهها برای استقرار حکومت در اسرائیل است اینکه چگونه حکومت خود را مستقر و پایههای آنرا محکم کنند، برخی اسطورهها هم شبیه به سوپاپ اطمینان هستند؛ یعنی بسته به مشکلی که به آن برخورد میکنند استفاده میشود تا مشکل را رفع کنند، مثلا برای حل اختلاف نظر بین یهودیان ارتدکس و لائیک اسطوره دارند.صهیونیستها خیلی خوب فکر و برنامهریزی و اجرا میکنند؛ هرچند در کل «ان کید شیطان کان ضعیفا» دو تفکر در دنیا بیشتر وجود ندارد: صهیونیسم و تشیع اگر ما آن نظمی که آنها داشتند را داشتیم ده ساله کل دنیا را میگرفتیم؛ ما با همه این بی نظمیهایمان امروزه در برابر کل دنیا ایستادهایم و این نشان میدهد که برحقیم.در کشور خودمان اعتقاد بر این است که دو تفکر در دنیا بیشتر وجود ندارد صهیونیسم و تشیع؛ صهیونیسم بیرون کشیده شده از یهودیت ومسیحیت است و تشیع از دل اسلام و همان اسلام حقیقی؛ نمود یکی جمهوری اسلامی و نمود دیگری اسرائیلاست.جمهوری اسلامی با از بین رفتن آرش کمانگیر و رستم مشکل حادی پیدا نمیکند. برای ما جایی مشکل به وجود میآید که اسلام زده شود، بنابراین خطر شبکههای ماهوارهای که اسلام ستیزی میکنند بیشتر از شبکههای سیاسی آن است. فارسی وان خطرناکتر از بی.بی.سی است. وقتی دین ضربه بخورد، چگونه میتوان در باره ولایت فقیه حرف زد؟ به همین خاطر نقاط دینی ما را میزنند.شور حسینی را از مردم و انقلاب ما بگیری، مردم کاهلی میشویم
تشیع تنها تفکر روی کره زمین است که اعتقادات عقلانیش آنقدر عقلانی و بزرگ است که برای برخی تبدیل به اسطوره شده است، مثلا حکومت عدل علوی برای برخی اسطوره است.اگر کسی بخواهد جمهوری اسلامی را بزند باید عاشورایش را بزند. هدف انقلاب ما انقلاب حضرت مهدی(عج) بود است؛ اگر آن را از انقلاب بگیری ما مردم بیهدفی هستیم. شور حسینی را بگیری مردم کاهلی میشویم.آینده هدف میدهد و گذشته هویت؛ امروز مشکل جوانان ما بیهویتی است. دشمن ببیند بخواهی به جوانان هویت بدهی، میزند؛ فیلم سیصد میسازد، کاریکاتور پیامبرت را میکشد.جامعه بدون هدف و هویت سردرگم میشود.
حال اسطوره های صهیونیزم را به شما معرفی میکنیم . در اینجا به ۲۰ مورد اشاره میشود اما تعداد این اسطوره ها بیشتر از این میباشد.
 

فاطمة الزهرا

داره دوست میشه
"منجی دوازدهمی"
اسطوره های صهیونیزم:
  • ۱- کتاب مقدس

  • ۲- سرزمین مقدس

  • ۳- وعده رهایی

  • ۴-قوم برگزیده

  • ۵-پاکسازی قومی

  • ۶-اسطوره بازگشت

  • ۷-اسطوره تبعید و آوارگی

  • ۸-اسطوره منحصر به فرد بودن اسرائیل

  • ۹-اسطوره اسرائیل به عنوان تجسم قوم یهود

  • ۱۰-تداوم تاریخی اسرائیل

  • ۱۱-مرکزیت اسرائیل

  • ۱۲-زندگی کامل و بی نقص

  • ۱۳-پدران بنیانگذار

  • ۱۴- فاشیسم ستیزی

  • ۱۵- دادرسی نورنبرگ

  • ۱۶-هولوکاست و ۶ میلیون قربانی

  • ۱۷-سرزمین بدون مردم برای مردم بدون سرزمین

  • ۱۸-آنتی سمیتیزم

  • ۱۹-اسباط گم شده ی بنی اسرائیل

  • ۲۰-تاریخ دومین دولت نابود شده
یک بحثی در کابالا دارند با عنوان ازدواج دو خدا با هم که در واقع حلول خدا در آدم و حواست که با هم ازدواج میکنند تا بنی اسرائیل به وجود بیاید و خود را از نسل آدم و حوا میدانند. اعتقاد دارند زمانی شیطان حوا را فریفت و عدهای آدم به وجود آمدند؛ زمانی هم آدم با اجنه ازدواج کرد و آدمهای دیگری به وجود آمدند؛ بحث «شخینا» درکابالا و خود برتربینی یهود بر همین مبناست، ستاره شش پر هم همین بحث را مطرح میکند که مرد و زن در هم تنیدهاند.
انشاالله ادامه دارد…
  • برداشتی از سخنرانی استاد علی اکبر رائفی پور پیرامون اسطوره های صهیونیزم
  • کاری از تیم تحقیقاتی جنبش سایبری ۳۱۳
 

boshiant

کاربر تازه وارد
"منجی دوازدهمی"
یک افسانه ای هم دارن به نام لیلیث که تحریف کامل هست و فکر میکنم با هدف سست کردن بنیان‌ّای اسلامی ساخته شده
 
بالا