♦•♦ ۱۸ ورزشكار قمی مدالهای خود را به حرم مطهر حضرت معصومه(س) اهدا كردند ♦•♦

ناجی دلها

معاون مدیریت
پرسنل مدیریت
"معاونت مدیران"
به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ ۱۸ تن از ورزشكاران استان قم (شامل قهرمانان جهان و آسیا) مدالهای خود را به موزه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اهدا كردند.
422420.jpg


این ورزشكاران مدال های خود را كه در مسابقات قهرمانی جهان، پارا المپیك و آسیایی به دست آورده اند، چهارشنبه شب پس از برگزاری آیین غبارروبی ضریح مطهر كریمه اهل بیت به موزه این آستان مقدس اهدا كردند.
مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس قم گفت: این ورزشكاران در آستانه دهه كرامت با حضور در آیین غبارروبی ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مدال های خود را با افتخار به موزه آستان مقدس قم اهدا و مدال(نشان) خادمی بانوی كریمه اهل بیت(س) را از سوی این آستان مقدس دریافت كردند.

حجت الاسلامروح الله فاطمی نسب افزود: مدال های این نام آوران ورزش استان قم در بخش ویژه ورزشكاران در موزه حرم نگهداری خواهد شد و در معرض دید بازدیدكنندگان قرار خواهد گرفت.
وی حضور ورزشكاران در اینگونه آیین های معنوی را نشانه اخلاق و منش پهلوانی ورزشكاران ایرانی دانست.
در پایان این مراسم ورزشكارانی همچون مجید تلخابی، محمدعلی محمدیان قمی، محمدمحسن ربانی، علی كارچانی، مهدی ملا یاری، حسن حسین لو، سید حسین حسینی جم، خدیجه رضایی و ... مدال های خود را به موزه آستانه مقدسه قم اهدا كردند.
در این آیین جمعی از ورزشكاران، مربیان و مسوولان ورزشی به همراه تعدادی از خانواده های شهدای قم (س) نیز حضور داشتند.

abna.ir

 
بالا