کشف قتل عام جدید در ریف شمالی لاذقیه

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=1] کشف قتل عام جدید در ریف شمالی لاذقیه
[/h]​
نیروهای ارتش سوریه گوری دسته جمعی را در یکی از مناطق ریف لاذقیه کشف کردند که حاوی اجساد ۸۰۰ شهروند است و در میان آنها کودک و زن نیز مشاهده و گفته میشود این قتل عام حدود یک ماه پیش و در حمله عناصر مسلح به این منطقه روی داده است.
44673_351.gif
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، یگانهای ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع مردمی این کشور روز گذشته چهارشنبه گور دستهجمعی جدیدی را در ریف شمالی لاذقیه کشف کردند.این گور دسته جمعی از جنایات گروههای تروریستی مسلح وابسته سازمان القاعده به شمار میآید که حدود یک ماه پیش مناطق مختلف ریف شمالی لاذقیه را مورد حمله قرار دادند.

اطلاعات به دست آمده از این کشتار نشان میدهد که در این جنایت بیش از 800 شهروند سوری به قتل رسیدند که در میان آنها زنان و کودکان نیز مشاهده میشوند.گروههای مسلح حدود یک ماه گذشته مناطق مختلف ساحلی سوریه را که دو استان لاذقیه و طرطوس را شامل میشود، با هدف آزاد سازی این مناطق مورد حمله قرار دادند و در جریان حملات خود مرتکب جنایات بیشماری از قتل و کشتار در شهرها و روستاهای آن شدند.

منطقه ساحل سوریه غرب این کشور را شامل میشود که در سواحل مدیترانه قرار دارد و اغلب ساکنان آن را علویهای سوریه تشکیل میدهند که «بشار اسد»، رئیس جمهوری سوریه و خاندانش به این طایفه منتسب هستند.بسیاری از قربانیان کشتارهای حملات گروههای مسلح در ریف لاذقیه را علویهای سوریه تشکیل میدادند.

منبع: تسنیم به نقل از دام پرس

انتهای پیام/ ز.ح
منبع:شیعه نیوز
 
بالا