رشيد شريفي قهرمان آسيا شد/تيم ملي وزنه برداري ايران قهرمان آسيا شد

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
بهادر مولايي در دوضرب اوت کرد

[h=1]رشيد شريفي قهرمان آسيا شد[/h]
[h=2] وزنه بردار کشورمان عنوان قهرماني فوق سنگين آسيا را به خود اختصاص داد.[/h]
00945026.jpg

روز پاياني رقابتهاي وزنهبرداري قهرماني آسيا با برگزاري مسابقات دسته فوق سنگين و با حضور 10 وزنهبردار پيگيري شد.

به گزارش فارس ، در اين دسته و در حرکات يکضرب ابتدا رشيد شريفي به روي تخته رفت و توانست وزنه 185 کيلويي را به خوبي مهار کند. در ادامه بهادر مولايي نتوانست اين وزنه را مهار کند.

مولايي براي بار دوم به وزنه 186 کيلويي حمله کرد که اين بار موفق بود. شريفي در بار دوم هم در مهار وزنه 191 کيلويي موفق عمل کرد.

براي حرکت سوم اين بار مولايي زودتر روي تخته آمده اما نتوانست وزنه 193 کيلويي را بالاي سر ببرد، در ادامه شريفي هم حمله ناموفقي را به وزنه 197 کيلويي داشت. تا به اين ترتيب مدالهاي طلا و نقره يکضرب به ترتيب به رشيد شريفي و بهادر مولايي تعلق بگيرد.

در اين دسته بربانف از ازبکستان با زدن وزنه 185 کيلويي به مدال برنز آسيا رسيد.

با آغاز رقابتهاي دوضرب ابتدا رشيد شريفي وزنه 220 کيلوگرمي را مهار کرد. شريفي در مرتبه دوم هم به زيبايي وزنه 226 کيلويي را بالاي سر برد. وي براي حرکت سوم از لحاظ زماني کم آورد و به وزنه 232 کيلويي نرسد.

بهادر مولايي هم دو بار در مهار وزنه 232 کيلويي و يک بار هم در بلند کردن وزنه 233 کيلويي ناکام ماند تا از رقابتهاي دوضرب اوت شود.

در دوضرب شريفي پس از وزنه بردار تايواني که وزنه 233 کيلويي را بالاي سر برد به مقام دوم رسيد و وزنه بردار قزاقستان با 217 کيلو سوم شد.

در مجموع نيز رشيد شريفي با ثبت مجموع 417 کيلو قهرمان آسيا شد و وزنهبرداران تايوان و قزاق با مجمو 413 و 402 کيلو به ترتيب دوم و سوم شدند.

تيم ملي ايران در پايان اين رقابتها با کسب 9 مدال طلا، 7 نقره و 5 برنز به کار خود در اين رقابتها پايان داد.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]تيم ملي وزنه برداري ايران قهرمان آسيا شد[/h]
[h=2] تيم ملي وزنهبرداري ايران قهرمان چهل و چهارمين دوره رقابتهاي قهرماني بزرگسالان آسيا شد.[/h]
00031785.jpg

با پايان رقابتهاي قهرماني وزنهبردار بزرگسالان آسيا تيم ملي کشورمان که سال گذشته توانسته بود پس از 9 سال در کره جنوبي به مقام قهرماني برسد در رقابتهاي 2013 آستاناي قزاقستان از عنوان خود دفاع کرد و با قدرت به قهرماني رسيد.

به گزارش فارس ، تيم ملي ايران با کسب 9 طلا، 7 نقره و 5 برنز و کسب امتياز 564 قهرمان آسيا شد و تيمهاي هند و تايوان به ترتيب با مجموع امتياز دوم و سوم شدند.

اين رقابتها به مدت 5 روز در ورزشگاه ساريآرکاي (سرزمين زرد)آستاناي قزاقستان با حضور وزنهبرداران 21 کشور آسيايي برگزار شد.



ورزش3
 
بالا