پيروزي پرگل اسپانيا و اروگوئه برابر حريفان

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
جام کنفدراسيونها - برزيل
[h=1]پيروزي پرگل اسپانيا و اروگوئه برابر حريفان[/h]
[h=2] ديدارهاي گروهي جام کنفدراسيون ها ديشب با برد اسپانيا و اروگوئه پايان يافت .[/h]
00942472.jpg

به گزارش ورزش سه ، تيم ملي فوتبال نيجريه در چهارچوب رقابت هاي جام کنفدراسيون ها که در برزيل درحال برگزاري است ، با نتيجه سه بر صفر مغلوب تيم ملي فوتبال اسپانيا شد.

گل هاي تيم ملي فوتبال اسپانيا را آلبا در دقايق 3 و 88 و تورس در دقيقه 62 به ثمر رساندند.

در ديگر ديدار اين گروه تيم ملي اروگوئه برابر تاهيتي به ميدان رفت و اين تيم را با شکست سنگين 8 بر صفر شکست داد .

هرناندز در دقايق 2 ، 24 ، 45 و 67 ، ديگو پرز 27 ، نيکولاس لوديرو 61 و لوئيس سوآرز 82 و 90 گلهاي تيم ملي اروگوئه را به ثمر رساندند .

جدول گروه B به اين ترتيب مي باشد :

00945010.jpg



به اين ترتيب در مرحله نيمهنهايي اسپانيا با ايتاليا ديدار ميکند و برزيل ميزبان رقابتها مقابل اروگوئه به ميدان ميرود .

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]بازيکنان اسپانيا از گرماي هوا شکايت دارند[/h]
[h=2] جرارد پيکه مدافع تيم ملي فوتبال اسپانيا روز يکشنبه در مورد ديدار مرحله نيمه نهايي رقابت هاي جام کنفدراسيون ها مقابل ايتاليا اعلام کرد اين ديدار در شرايط متفاوتي نسبت به ديدار پاياني يورو 2012 برگزار مي شود زيرا اينجا بسيار گرم است.[/h]
00023436.jpg

وي افزود:«معتقدم آنها در حال سپري کردن يک دوره رقابت هاي بسيار خوب هستند. آنها در دو مسابقه پيروز شدند و در ديدار مقابل برزيل با ارئه يک بازي خوب نتيجه را واگذار کردند.»

مدافع تيم ملي اسپانيا در مورد بازي در ورزشگاه فورتالزا نيز گفت :«اين ورزشگاه از شرايط خوبي برخوردار است اما قطعا هوا در آن شهر گرمتر از ريودوژانيرو است. يک روز براي عادت کردن به هواي آنجا زمان لازم است و اميدواريم براي ديدار نيمه نهايي به اين هوا عادت کنيم.»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از فورتالزا، وي در مورد احتمال رويارويي اين تيم با تيم ملي برزيل در ديدار پاياني اين رقابت ها نيز گفت:« از فينال صحبت نکنيم.»

سرخيو راموس ديگر مدافع اسپانيا نيز تصريح کرد :«مقابله با گرماي هواي اين شهر براي ما بسيار مشکل است اما تيم تمرينات خوبي براي غلبه بر اين موضوع دارد.»

وي افزود:«بايد با آرامش به ديدار نيمه نهايي رفت و به حريف احترام گذاشت زيرا در فوتبال هرچيزي امکان پذير است.ما تا ابد برنده نخواهيم بود، اما تا زماني که بتوانيم سعي مي کنيم برنده شويم.»

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]سوارز بهترين گلزن اروگوئه شد[/h]
[h=2] لوئيس سوارز با به ثمر رساندن دو گل از هشت گل تيمش در ديدار مقابل تائيتي در رقابت هاي جام کنفدراسيون ها و با مجموع 35 گل ملي در 67 ديدار ، بهترين گلزن تاريخ فوتبال اروگوئه شد.[/h]
00014509.jpg

پيشتر اين عنوان با 34 گل زده در اختيار ديهگو فورلان بود. سوارز که در دقيقه 69 ديدار مقابل تائيتي به ميدان آمده بود دو گل پاياني اروگوئه را در اين ديدار وارد دروازه حريف کرد. فورلان نيز روز پنجشنبه گل پيروزي تيمش مقابل نيجريه را در اين رقابت ها در صدمين حضور ملي اش به ثمر رسانده بود.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از رسيف، با اين حال سوارز 26 ساله زمان بيشتري نسبت به فورلان 34 ساله براي بالا بردن تعداد گل هاي ملي خود دارد.

فورلان که در سال 2010 به عنوان بهترين بازيکن جهان اتخاب شد، پيشتر دراين مورد اعلام کرده است:«رقابتي بين ما در اين مورد نيست. آنچه اهميت دارد اين است که گل ها به سود اروگوئه باشد.»

فورلان اکتبر سال 2011 اين رکورد را که پيشتر در اختيار هکتور اسکارون (31 گل زده) بود به دست آورد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]دل بوسکه: ايتاليا براي انتقام ميآيد[/h]
[h=2] سرمربي اسپانيا در آستانه بازي با ايتاليا اعلام کرد لاجورديپوشان براي انتقام فينال يورو 2012 بازي خواهند کرد.[/h]
00938682.gif

اسپانيا موفق شد با پيروزي سه بر صفر برابر نيجريه به عنوان تيم نخست به مرحله نيمه نهايي جام جهاني کنفدراسيونها راه يابد.

به گزارش ايسنا ، ويسنته دل بوسکه، سرمربي اسپانيا پس از پيروزي تيمش برابر نيجريه در نشست خبري، گفت: بازي بسيار سختي را برابر نيجريه داشتيم. خوشبختانه در نيمه دوم عملکرد بهتري داشتيم و توانستيم بازي هميشگي خودمان را انجام دهيم. بر خلاف نتيجهاي که رقم خورد بازي خيلي در اختيار ما نبود. نيجريه به خوبي در خط دفاع، بازي و بازيکنان ما را کنترل کرد، طوري که بازيکنان ما در نيمه اول فهميدند گل زدن به اين تيم کار سختي است. البته فکر ميکنم که هر دو تيم شايستگي زدن گلهاي بيشتري را داشتند. نيجريه نيز موقعيتهاي خوبي براي گلزني داشت. آنها هميشه براي پيروزي بازي ميکنند.

دل بوسکه درباره بازي بعدي اسپانيا برابر ايتاليا در جام کنفدراسيونها، گفت: قطعا بازي بسيار نزديکي را شاهد خواهيم بود. ايتاليا براي انتقام برابر ما بازي خواهد کرد. هدفمان قهرماني در اين مسابقات است، اما بايد اول ايتاليا را شکست دهيم. از زمان فينال يورو 2012 تغييرات زيادي در هر دو تيم رخ داده است. به همين خاطر بعيد ميدانم نتيجهاي که در فينال يورو 2012 رقم خورد، در بازي پيشرو نيز اتفاق بيفتد.

اسپانيا و ايتاليا پنجشنبه در نيمه نهايي جام جهاني کنفدراسيونها به مصاف هم ميروند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]مربي نيجريه: مستحق اين شکست نبوديم[/h]
[h=2] سرمربي تيم ملي فوتبال نيجريه پس از شکست از اسپانيا و حذف از جام کنفدراسيون ها 2013 در برزيل گفت تيمش مستحق شکست 0 - 3 از اسپانيا نبود.[/h]
00025726.jpg

به گزارش فيفا ، استفان کِشي گفت :« اگر بخواهيم روند بازي و نتيجه را در نظر بگيريم باخت با 3 گل از اسپانيا نتيجه بدي است اما فوتبال همين است و اين چيزها در فوتبال اتفاق مي افتد.من فکر مي کنم مشکل اصلي ما آشفتگي در برابر دروازه حريف بود.اما نکته مثبت بخت هايي بود که در برابر دروازه حريف خلق کرديم هرچند نتوانستيم از آن ها استفاده کنيم.»

کشي افزود : « بايد روي کار حمله و تمام کنندگي تيم بيشتر کار کنيم و اميدوارم هر چه زودتر شاهد پيشرفت در اين مورد باشيم.در نيمه اول تيم ما سازمان نسبتا خوبي داشت اما بعد از گل دوم اسپانيا ما نزول کرديم و تمرکز و فرم بازيمان را از دست داديم.در چنين سطحي با از دست رفتن تمرکز تيم شما بهاي سنگيني را مي پردازد.»



ورزش3
 
بالا