اولين پيروزي ايران در ليگ جهاني والیبال درمقابل صربستان

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
اولين پيروزي ايران در ليگ جهاني

[h=1]تيم ملي واليبال ايران قهرمان اروپا را شکست داد[/h]
[h=2] تيم ملي واليبال ايران در ليگ جهاني توانست با پيروزي مقابل صربستان به اولين برد خود دست پيدا کند.[/h]
00945002.jpg

تيم ملي واليبال ايران در چهارمين ديدار خود در ليگ جهاني واليبال عصر امروز از ساعت 17 در سالن 12 هزار نفري آزادي به مصاف صربستان رفت.

مليپوشان ايران که روز جمعه در اولين بازي مقابل قهرمان اروپا با نتيجه 3 بر 2 شکست خوردند در بازي امروز عملکرد بهتري از خود به نمايش گذاشتند و از همان ابتدا مقابل قهرمان اروپا با قدرت حاضر شدند.

گيم اول:

تيم ملي ايران با ترکيب اوليه سعيد معروف، محمد موسوي، فرهاد قائمي، آرمين تشکري، حمزه زريني، امير غفور و فرهاد ظريف وارد ميدان شد. مليپوشان در گيم اول کار را به خوبي شروع کردند و در پايان نيز با نتيجه 25-20 پيروز شدند.

گيم دوم:

در گيم دوم کار متفاوت شد. رقابت پاياپايي بين دو تيم وجود داشت و امتيازات بين دو تيم رد و بدل ميشد و تا پايان هم اين رقابت نزديک ادامه داشت. ايران اين گيم را با نتيجه 26-24 واگذار کرد.

گيم سوم:

در ابتداي اين گيم، مليپوشان کشورمان بازي بهتري را از خود به نمايش گذاشتند و حتي اختلاف را به سه امتياز رساندند، اما در ادامه صربستان اختلاف را کمتر کرد و پيش افتاد. درحالي که حريف 10 بر 9 از ايران پيش افتاد ولاسکو درخواست استراحت کرد تا نقاط ضعف به بازيکنان گوشزد شود. در اين گيم نيز رقابت هر دو تيم پاياپاي پيش رفت، اما سرويسهاي آسکانوويچ بازهم صربستان را پيش انداخت تا امتياز 16 براي صربها ثبت شود. برتري صربها ادامه داشت و در نهايت نيز اين ست با نتيجه 25 - 23 به سود صربستان به پايان رسيد.

گيم چهارم:

در ست چهارم نيز هر دو تيم بازي پاياپايي را از خود به نمايش گذاشتند و گاهي صربها با اختلاف يک امتياز پيش ميافتادند و گاهي نيز ايران بود که با ارائه بازي بهتر اختلاف ايجاد ميکرد. امتياز 16 براي ايران به ثبت رسيد و اختلافات امتياز به سود ايران ادامه داشت، تا اينکه با برد ايران با نتيجه 25 - 23 کار به ست پنجم کشيده شد.

گيم پنجم:


حساسترين گيم اين مسابقه با برتري و بازي خوب ايران آغاز شد و به همين صورت ادامه پيدا کرد. اما در اواسط اين گيم صربها توانستند اختلاف 4 امتيازي را به تساوي بکشانند. همين موضوع باعث شد تا ولاسکو درخواست استراحت کند و فياضي جاي زريني را در منطقه دو گرفت. اين تعويض نتيجه داد و ايران پيش افتاد. در پايان اين گيم با نتيجه 15 بر 12 به سود ايران خاتمه پيدا کرد تا شاگردان ولاسکو 3 - 2 پيروز شده و به اولين پيروزي در ليگ جهاني برسند.




ورزش3
 

محبوب

کاربر فعال
"کاربر *ویژه*"
واقعا عالی بود . دستشون درد نکنه . نمی دونم چرا ولی از این صربستانیها اصلا خوشم نمیاد از اون زمانی که مسلمونارو کشتند تو کشورشون یه حس نفرتی نسبت بهشون دارم وقتی بچه های ما پیروز میدان شدند خدا را شکر کردم .:53:
 
بالا