********حمله وحشیانه راننده اتوبوس به یک مسافر برای یک بلیت!!!!*******

  • نویسنده موضوع kyana
  • تاریخ شروع

kyana

کاربر ویژه
"بازنشسته"
تراز: یک راننده اتوبوس در فونیکس آریزونا، مسافر جوانی را به خاطر ارائه بلیت اشتباهی مورد ضرب و شتم شدید قرار داد و راهی بیمارستان کرد.


در این حادثه جنونآمیز، راننده اتوبوس در ایستگاه مونتبلو توقف کرده بود که پسر ۱۹ سالهای با عجله به بالای پله ها دوید و کارت بلیتی ارائه کرد. جوان بخت برگشته که از عجله زیاد توجهی به کارتش نکرده بود با اعتراض راننده، در مقابل او موضع گرفت و شروع به دفاع از خود کرد.

این جدال لفظی اما پس از چند ثانیه با ضربهای از طرف راننده به سینه مسافر جدی شد و چند لحظه بعد راننده خشمگین با پرت کردن پسر جوان به بیرون اتوبوس با عصبانیت به سمت او رفت و تا توانست او را زیر مشت و لگد گرفت.

این راننده برای یک بلیت ناقابل حتی به مسافر جوان فرصت نقس کشیدن هم نمیداد و در وسط مشت و لگدهایش سر او را نیز به نیمکت آهنی میکوبید. تصاویر این ضرب و شتم وحشیانه توسط دوربین موبایل یکی از مسافران تماماً ضبط شده بود و همین فیلمبردار نیز گزارش ماجرا را به پلیس داد و به عنوان شاهد به سؤالات نیز پاسخ گفت.

این درگیری وحشیانه با دخالت یکی از رهگذران به پایان رسید و پسر جوان نیز برای درمان به بیمارستان فرستاده شد.راننده خشمگین پس از این حادثه به اداره پلیس انتقال یافت و به جرم اعمال خشونت، ضرب و شتم و وحشیگری در خیابان در انتظار مجازات است.










 
بالا