برزيل 3 بر صفر از سد ژاپن گذشت

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
جام کنفدراسيونها
[h=1]برزيل 3 بر صفر از سد ژاپن گذشت[/h]
[h=2] جام کنفدراسيونها فيفا با ديدار تيم ميزبان مقابل اولين تيم راه يافته از آسيا به جام جهاني 2014 آغاز شد.[/h]
00940083.jpg

برزيل در ديدار افتتاحيه اين دور از رقابتهاي جام کنفدراسيونها به مصاف ژاپن، اولين تيمي که صعودش از آسيا به جام جهاني 2014 قطعي شده است رفت. اين بازي در شهر برزيليا برگزار شد.

برزيلي ها که تا به حال 3 بار عنوان قهرماني اين جام را کسب کرده اند حالا به دنبال کسب چهارمين جام هستند اما با رقابت بسيار تنگاتنگي از سوي تيم هايي چون اسپانيا ، ايتاليا و نيجريه روبرو هستند.

در صورتي که برزيلي ها قهرمان گروه A باشند و قهرمان گروهي جهان اسپانيا نيز در گروه B صدر نشين شود، ميزبان بايد براي انجام ديدار نيمه نهايي به بلوهوريزنته سفرکند.

ترکيب جوان برزيل زير نظر فيليپ اسکولاري که درحال حاضر در مکان 22 جهان قراردارد براي دستيابي به قهرماني بايد اول از سد قهرمانان قاره آسيا ، ژاپن عبور ميکردند.

اين دو تيم تا به حال 9 مرتبه از سال 1989 تا به حال با يکديگر ديدار کرده اند که طي آنها 7 پيروزي براي برزيلي ها و 2 تساوي بدست آمده بود .

جام کنفدراسيونها به عنوان تمريني کليدي براي برزيلي ها محسوب مي شود تا آمادگي آنها را براي ميزباني جام جهاني پس از 64 سال محک بزند.

ديدار دو تيم راس ساعت 23:30 آغاز شد.

نيمار در دقيقه 3 بازي نخستين گل را براي برزيل به ثمر رساند.

برزيلي ها موقعيت هاي مناسبي براي گلزني داشتند ولي نتوانستند در اين صحنه ها به گل دست يابند .

ماکوتو هاسه به از ژاپن در دقيقه 45 از داور کارت زرد گرفت.

نيمه نخست اين ديدار با نتيجه يک بر صفر پايان يافت.

پائولينو در دقيقه 48 دومين گل را براي برزيل به ثمر رساند.

جو در دقيقه 93 سومين گل برزيلي ها را وارد دروازه حريف کرد و اين ديدار با نتيجه 3 بر صفر پايان يافت.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]نيمار بهترين بازيکن بازي برزيل - ژاپن شد[/h]
[h=2] کميته فني جام کنفدراسيون ها 2013 فوق ستاره جوان برزيلي را به عنوان بهترين بازيکن شب نخست رقابت ها اعلام کرد.[/h]
00029297.jpg

به گزارش فيفا ، نيمار که با زدن گل اول برزيل در دقيقه 3 پايه گذار پيروزي پرگل تيمش برابر ژاپن شد به عنوان برترين بازيکن اين ديدار نام گرفت.

به گزارش ورزش سه اين بازيکن در دقايق پاياني مسابقه تعويض شده بود .

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]زاکروني : بازيکنان ژاپن بيش از حد هيجان زده شدند[/h]
[h=2] سرمربي ايتاليايي تيم ملي فوتبال ژاپن پس از باخت تيمش در جام کنفدراسيون ها برابر برزيلِ ميزبان مدعي شد هيجان اين بازي به ضرر تيمش تمام شد.[/h]
00939535.jpg

آلبرتو زاکروني گفت :« بسيار سخت است که همين حالا کار تيم خود را ارزيابي و آناليز کنم.اما مطمئن نيستم بازيکنان ژاپن تمام کارهايي که در تمرينات دنبال کرده بوديم را اجرا کرده باشند.»

زاک افزود :« هيجان حضور در بازي افتتاحيه آن هم در برابر يک ميزبان قدرتمند و با انگيزه مثل برزيل به ضرر ما تمام شد.تيم برزيل از امتياز ميزباني نهايت استفاده را برد و ما به اندازه نيازمان خوب کار نکرديم.»

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]اسکولاري: برزيل آرام اما مطمئن به پيش ميرود[/h]
[h=2] سرمربي تيم ملي فوتبال برزيل از گام محکم تيمش در بازي نخست جام کنفدراسيون ها استقبال کرد.[/h]
00006344.jpg

به گزارش فيفا ، لوئيس فيليپه اسکولاري با اشاره به روند کار تيمش در بازي ديشب با ژاپن گفت :«بازي امروز نشان داد که تيم ما آرام آرام اما به شکلي مطمئن خود را باز مي يابد.در برابر ژاپن زدن گل زودهنگام به ما کمک کرد تا هيچ بختي براي قهرمان آسيا قائل نشويم.اما احساس من اين است که ما در جزييات تاکتيکي مهمي بسيار خوب کار کرديم.»

اسکولاري اضافه کرد:« من اطمينان دارم تيم برزيل به مرور پيشرفت بيشتري خواهد کرد.»

سرمربي برزيل در مورد نقش نيمار در اين پيروزي گفت :«همانطور که قبلا هم گفتم نيمار بازيکن فوق العاده ايست.او شايد در يک بازي به چشم نيايد اما بدون هيچ سوالي او را بايد يک ستاره دانست.حضور او هميشه مي تواند به سود برزيل تفاوت ايجاد کند.اما آنچه که براي من مهم تر محسوب مي شود عملکرد کل تيم است.من تعصب و جنگندگي ، بازي قدرتمندانه و پيگيرانه بازيکنان برزيل را دوست داشتم و اين ها نشان دهنده خصوصيات واقعي يک تيم است.»

 
بالا