صالحي زاده مدال طلاي 96 کيلو را بر گردن آويخت/قادريان نخستين طلا را براي ايران به ارمغان آورد

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]صالحي زاده مدال طلاي 96 کيلو را بر گردن آويخت[/h]
[h=2] نماينده وزن 96 کيلوگرم کشورمان در رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا به مدال طلا رسيد.[/h]
00944064.jpg

به نقل از سايت فدراسيون جهاني کشتي، رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا از صبح امروز به ميزباني تايلند آغاز شد که در وزن 96 کيلوگرم نيز سيدمصطفي صالحيزاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 6 بر صفر مقابل حيدر عبدالرحيم از عراق به برتري دست يافت و به نيمه نهايي رسيد.

به گزارش فارس، صالحيزاده براي حضور در فينال توردييف از ازبکستان را در 2 تايم و با نتيجه 7 بر صفر شکست داد و فيناليست شد. وي براي کسب مدال طلا نيز در 2 تايم با نتيجه 9 بر 2 از سد ژوروبکوف از قرقيزستان گذشت و دومين نشان طلا را براي ايران به ارمغان آورد. در اين وزن 10 کشتيگير حضور دارند.

پيش از اين يوسف قادريان در وزن 66 کيلو ايران را صاحب نخستين مدال طلا کرده بود. ملکي در 55 کيلو و رستميکيا در 74 کيلو به مدال برنز و طاهري در 66 کيلو به مدال نقره دست يافته بودند.

مسابقات اوزان 50 و 120 کيلوگرم فردا (جمعه) برگزار ميشود که رضا خدري و محمد مدرسي به مصاف حريفان خود ميروند.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]قادريان نخستين طلا را براي ايران به ارمغان آورد[/h]
[h=2] نماينده وزن 84 کيلوگرم کشورمان در رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا به مدال طلا دست يافت.[/h]
00944753.jpg

به نقل از سايت فدراسيون جهاني کشتي، رقابتهاي کشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا از صبح امروز به ميزباني تايلند آغاز شد که در وزن 84 کيلوگرم که 10 کشتيگير وزنکشي کردند، يوسف قادريان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در 2 تايم و با نتيجه 6 بر صفر مقابل سينگ از هند به پيروزي رسيد و به نيمهنهايي راه يافت.

به گزارش فارس، نماينده کشورمان در اين مرحله نيز با نتيجه 12 بر 3 آمانبک از قرقيزستان را مغلوب کرد و فيناليست شد. رستميکيا براي کسب مدال طلا نيز از سد چوي جوي هيونگ از کرهجنوبي گذشت و نخستين مدال طلا را براي کشورمان به ارمغان آورد.

پيش از اين ملکي در 55 کيلو و رستميکيا در 74 کيلو به مدال برنز و طاهري در 66 کيلو به مدال نقره دست يافته بودند.

 
بالا