دهنوي از کليه فعاليت هاي فوتبالي محروم شد

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
تا اطلاع ثانوي
[h=1]دهنوي از کليه فعاليتهاي فوتبالي محروم شد[/h]
[h=2] با تصميم کميته انضباطي قاسم دهنوي تا زمان حضورش در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از فعاليتهاي فوتبالي محروم است.[/h]
00944876.jpg

به گزارش فارس، در پي شکايت باشگاه پرسپوليس و پيگيريهاي انجام شده، کميته انضباطي فدراسيون فوتبال مدارک قرمزپوشان را تأييد کرد و در نهايت اعلام کرد که قاسم دهنوي تا زمان حضور در کميته انضباطي از حضور در کليه تمرينات و انجام فعاليتهاي فوتبالي به صورت تعليق درآمده و محروم است.

وي بايد با مستنداتش از خود در کميته انضباطي دفاع و در صورت تأييد تصميمگيري ديگري در خصوص اين بازيکن گرفته خواهد شد.

قاسم دهنوي در پايان ليگ دوازهم و پس از اتمام قراردادش با تراکتورسازي به تهران آمد و با پرسپوليس قرارداد داخلي امضا کرد، اما در ادامه و با وجود داشتن قرارداد با پرسپوليسيها وي به اصفهان رفت و با سپاهان قرارداد امضا کرد.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
حسنزاده:
[h=1]دهنوي حق تمرين يا همراهي با هيچ تيمي را ندارد[/h]
[h=2] رئيس کميته انضباطي گفت: با توجه به اسنادي که باشگاه پرسپوليس در اختيار ما گذاشته، دهنوي حق تمرين يا همراهي هيچ باشگاهي را ندارد.[/h]
00036305.jpg

حسنزاده در خصوص آخرين وضعيت قاسم دهنوي اظهار داشت: طبق شکايت باشگاه پرسپوليس از دهنوي و داشتن مدارک لازم کميته انضباطي تشخيص داد که پرونده اين بازيکن قابل بررسي جدي است.

به نقل از فارس، وي افزود: به همين دليل وقت تعيين کرديم و به احتمال فراوان در سه يا چهار روز اول تيرماه قاسم دهنوي را به کميته انضباطي دعوت کرديم تا ايشان به کميته انضباطي بيايند اما تا آن زمان با دستور موقت کليه فعاليتهاي فوتبالي وي معلق شده و او اجازه ندارد در تمرين هيچ تيمي از اين به بعد شرکت کند.

حسنزاده تاکيد کرد: در هر صورت پرونده دهنوي قابل بحث جدي است اما بايد حرفهاي دهنوي را هم بشنويم و آن بحث ديگري است ولي فعلاً وي اجازه تمرين و همراهي هيچ تيمي را ندارد. ما اين موضوع را از طريق اين رسانه اعلام کرديم و اين موارد را به او نيز ابلاغ ميکنيم. شايد نتوانيم اين موضوع را زودتر به او ابلاغ کنيم اما از طريق رسانهها وي بايد بداند که اجازه شرکت در هيچ فعاليت فوتبالي را ندارد و بايد توضيحات خود را به کميته انضباطي بدهد. به هر حال تا اينجاي کار خيلي از مسائل روشن شده است.

حسنزاده در پاسخ به سؤالي که آيا پرسپوليس مدارک قانعکنندهاي دارد يا خير، گفت: طبق مستندات و بده و بستاني که طرفين داشتهاند به هر حال مسائل مالي نيز در اين پرونده مطرح بوده و باشگاه پرسپوليس نيز خواستار اعاده حيثيت شده است. مديريت باشگاه معتقد است که دهنوي به ايشان بياحتراميهايي کرده که به نظر ما هم اين موضوع يک رفتار غيرورزشي است که ما اين موضوع را پيگيري ميکنيم. يکي از دلايل صدور اين رأي اين است که ما جلوگيري از اين موارد داشته باشيم که خداي ناکرده بين دو باشگاه خوب کشورمان اختلاف سليقه و مشکلي پيش نيايد که به آنها خدشه وارد کند. ما خيلي زود وارد اين پرونده شديم تا همه چيز را حل کنيم و مسائل ديگري رخ ندهد.

وي همچنين در خصوص کميته بانوان نيز گفت: کميته بانوان فدراسيون فوتبال شکايتي از سه تن از مليپوشان داشته که اين افراد قبل از اعزام تيم به بنگلادش که موجب نتايج ضعيف تيم ملي بانوان هم شد با تيم ملي همکاري نکردند و به سفر نرفتند.

حسنزاده افزود: به همين دليل کميته انضباطي اين موضوع را هم پيگيري خواهد کرد و از اين سه نفر خواستيم به کميته انضباطي بيايند اما آنها نيز تا اطلاع ثانوني اين سه نفر خانم فوتباليست اجازه هيچگونه فعاليت فوتبالي، عقد قرارداد و شرکت در مسابقه را ندارند و بايد به ما توضيحات لازم را بدهند.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]مدير برنامه دهنوي: اصلا نگران نيستيم[/h]
[h=2] مدير برنامه قاسم دهنوي گفت: مدارک کافي براي اثبات حقمان داريم و با مدارک کافي در جلسه کميته انضباطي حاضر خواهيم شد.[/h]
00944330.jpg

مهران عاليپور در مورد محروميت قاسم دهنوي از حضور در تمرينات هر تيمي به دليل شکايت باشگاه پرسپوليس، گفت: اصلا از اين موضوع نگران نيستيم. قاسم دهنوي ابتدا با سپاهان قرارداد بست. مدارک کافي براي اثبات حقمان داريم. از اين بابت مشکلي وجود ندارد و روز جلسه کميته انضباطي با مدارک کاملي که حق ما را ثابت ميکند در جلسه حضور خواهيم يافت.

به گزارش فارس، وي افزود: چطور است وقتي قرارداد بستند يک نسخه از آن را در اختيار بازيکن قرار ندادند. قاسم دهنوي با وکيل خود در جلسه کميته انضباطي حاضر ميشود و مطمئنيم اين مسئله حل خواهد شد.

عاليپور در پايان گفت: اي کاش به جاي اينکه ابتدا حکم تعليق دادند بازيکن را دعوت ميکردند تا مدارکش را ارائه کند. البته مدارک ما کافي است همه چيز معلوم ميشود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
رحيمي:
[h=1]فعلا در مورد محروميت دهنوي نظر خاصي ندارم[/h]
[h=2] مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: سه، چهار روز ديگر نظرم را در ارتباط با محروميت قاسم دهنوي بيان ميکنم.[/h]
00034228.jpg

عليرضا رحيمي در مورد محروميت قاسم دهنوي از حضور در تمرينات هر تيمي تا اطلاع ثانوي به فارس گفت: سه، چهار روز ديگر تيم سپاهان را براي فصل بعد به صورت کامل ميبنديم و پس از آن نظرم را در اين ارتباط اعلام خواهم کرد. فعلا صحبت خاصي در اين ارتباط ندارم.
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]خوروش: تا ابلاغ محروميت دهنوي واکنشي نداريم[/h]
[h=2] سرپرست تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هنوز اين موضوع به ما ابلاغ نشده و تا وقتي که اين کار به صورت رسمي انجام نگيرد واکنشي نداريم.[/h]
00943941.jpg

رسول خوروش در مورد اعلام محروميت قاسم دهنوي از انجام هرگونه فعالت فوتبالي، گفت: هنوز اين موضوع به ما ابلاغ نشده و تا وقتي که اين کار به صورت رسمي انجام نگيرد نميتوانيم عملکردي داشته باشيم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه اگر ابلاغ رسمي صورت بگيرد چه واکنشي خواهند داشت، عنوان کرد: دهنوي بازيکن سپاهان است و مطمئناً مدارکي داريم که در اين ارتباط ارائه کنيم، آن وقت تصميمگيري با کميته انضباطي است.

خوروش در مورد اينکه مدير برنامه دهنوي اعتقاد دارد که بهتر بود ابتدا مدارک بازيکن را ميگرفتند و سپس تصميم بر محروميت بازيکن گرفته ميشد، اظهار داشت: هيچوقت اين مسئله در فوتبال ما سابقه نداشته و نديدهايم چنين کارهايي انجام شود.

 
بالا