پيروزي برزيل برابر فرانسه در ديداري دوستانه/پيروزي مصر و الجزاير و شکست کامرون مقابل توگو

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]پيروزي برزيل برابر فرانسه در ديداري دوستانه[/h]
[h=2] تيم ملي برزيل در ديداري دوستانه موفق شد با سه گل فرانسه را شکست دهد.[/h]
00025535.jpg

تيم ملي برزيل که خود را براي حضور در جام کنفدراسيونها آماده ميکند موفق شد در ديداري دوستانه با 3 گل فرانسه را شکست دهد تا انتقام شکست مشابه در فينال جام جهاني 1998 را از اين تيم بگيرد.

به گزارش ايسنا،در اين ديدار که در ورزشگاه گرميو برزيل انجام شد دو تيم با ترکيب اصلي خود به ميدان آمده بودند اما تيم برزيل که تحت نظر لوئيس فيليپه اسکولاري نتوانسته بود نتايج مطلوبي کسب کند، عطش زيادي براي پيروزي داشت و در نهايت موفق شد در دقيقه 54 با ضريه فني اسکار به گل نخست دست يابد.

در ادامه مسابقه برزيل شانس رسيدن به گلهاي ديگر را داشت اما سلسائو براي رسيدن به گل دوم خود تا دقيقه 85 منتظر ماند تا اينکه هرنانس موفق شد روي پاس رو به عقب نيمار گل دوم را به ثمر برساند و در ثانيه هاي آخر مسابقه لوکاس مورا موفق شد از روي نقطه پنالتي گل سوم ميزبان را به ثمر برساند.

برزيل در چند بازي اخير خود با هدايت اسکولاري نتوانسته بود نتايج مطلوبي کسب کند. برزيل خود را براي حضور پرقدرت در جام کنفدراسيونها آماده ميکند. اين رقابتها از هفته آينده در اين کشور آغاز ميشود.

برزيل در گروه يک جام کنفدراسيونها با تيمهاي ژاپن ، ايتاليا و مکزيک همگروه است.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

مقدماتي جام جهاني - قاره آفريقا
[h=1]پيروزي مصر و الجزاير و شکستکامرون مقابلتوگو[/h]
[h=2] رقابتهاي مقدماتي جام جهاني در قاره آفريقا با انجام چند ديدار پيگيري شد.[/h]
00035278.jpg

از سري رقابتهاي مقدماتي جام جهاني در قاره آفريقا 6 ديدار برگزار شد که در مهمترين آنها تيم فوتبال مصر موفق شد با نتيجه 4 بر 2 بر ميزبان خود زيمبابوه غلبه کرده و با 12 امتياز از 4 بازي مقتدرانه در صدر جدول رده بندي گروه هفتم قرار گيرد.

به گزارش فارس، در ديدار مهم ديگر الجزاير با نتيجه 3 بر يک ميزبان خود بنين را شکست داد و با 9 امتياز از 4 بازي صدرنشين جدول رده بندي گروه هشتم باقي ماند.

توگو نيز موفق شد دست به کار بزرگي زده و ميهمان خود کامرون را با نتيجه 2 بر صفر شکست دهد. در جدول رده بندي گروه دهم ليبي و کامرون با 6 امتياز اول و دوم هستند.

در ساير ديدارها نتايج زير به دست آمد:

نيجر 0 بورکينافاسو 1

گينه 6 موزامبيک 1

مالي 1 روآندا 1




ورزش3
 
بالا