انتقاد ستاد غرضی از صدا و سیما

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=1]انتقاد ستاد غرضی از صدا و سیما
[/h]

پسر سیدمحمد غرضی به عنوان نماینده هماهنگ کننده رسانه ای پدرش در پایان نشست خبری امروز این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در خبرآنلاین، توضیحاتی درباره فیلم تبلیغاتی وی که شب گذشته ساعت 22:30 از شبکه اول سیما پخش شد، ارائه کرد.


به گزارش تبیان به نقل از خبرآنلاین، محمدغرضی با بیان اینکه این فیلم تبلیغاتی علی رغم ادعای مجری صداوسیما که گفته بود «فیلم از طریق ستاد انتخاباتی غرضی ارسال شده است»، از سوی این ستاد به رسانه ملی ارائه نشده است، ادامه داد: «پس از تایید صلاحیت نامزدها از سوی شورای نگهبان، به ما گفته شد که باید فیلم تبلیغاتی بسازیم. آقای فرزاد از صداوسیما به ما گفت که کسی را میشناسم که فیلمتان را بسازد و آقای عطارزاده را برای ساخت فیلم معرفی کردند و ما هم به آنها اعتماد کردیم. قرار بود تا 7 خرداد فیلم را به ما بدهد. هزینه ای هم به او پرداخت کردیم که در برابر هزینه دیگر کاندیداها بسیار ناچیز است. فیلم را به ما به موقع ندادند و بدون اینکه ما آن را ببینیم و بازبینی شود خودشان آن را به صداوسیما دادند.»
به گفته او، نسخه نهایی فیلم همزمان از سوی سازنده به ستاد غرضی و صداوسیما ارائه می شود. بدون اینکه آنها فیلم را تایید کرده باشند، این فیلم به صداوسیما ارائه شده است.
پسر غرضی اینگونه سخنان خود را ادامه داد: «وقتی فیلم را دیدم گفتم این چه خزعبلی است؟ با آن موسیقی بد و اطلاعات غلط درباره سوابق پدرم. من به آقای دانشور - مسئول کمیته ستاد انتخابات رسانه ملی- گفتم که این فیلم اشتباه است و من تا جمعه فیلم دیگری را به صداوسیما دادم. اما آنها فیلم قبلی را به ما ندادند. تا دیروز ظهر هم گفتند که فیلمی که مورد تایید ما است را پخش می کنند اما نهایتا گفتند که کمیسیون انتخابات تصویب کرده است که فیلم اول باید پخش شود. در حالی که آن فیلم ما نبود. ما تلفنی از همه اعضای شورا اجازه گرفتیم که فیلم دوم پخش شود اما آقای دانشور خودش را گم و گور کرد و نهایتا هم همان فیلم اول پخش شد.»
پسر غرضی اینگونه سخنان خود را ادامه داد: «وقتی فیلم را دیدم گفتم این چه خزعبلی است؟ با آن موسیقی بد و اطلاعات غلط درباره سوابق پدرم. من به آقای دانشور - مسئول کمیته ستاد انتخابات رسانه ملی- گفتم که این فیلم اشتباه است و من تا جمعه فیلم دیگری را به صداوسیما دادم. اما آنها فیلم قبلی را به ما ندادند

فرزند این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برای فیلم اول 12 میلیون تومان هزینه کردیم و فیلم دوم را آقای عباس میرزایی می سازند که هزینه ای نزدیک به این دارد، در پایان گفت: فیلم دوم را که به صداوسیما ارائه دادیم، خودمان با هزینه کم تهیه کردیم اما عزیزان که رانت رسانه ای و کار چاق کنی دارند، خواستند کار ما را خراب کنند و ستاد ما را توانمند نشان ندهند تا بعدا در انتخابات های آتی بگویند «دیدی غرضی چقدر هزینه کرد و رای نیاورد؟ بیا یک میلیارد به ما بده تا فیلمی برایت بسازم که بتوانی بروی رئیس جمهور 20 کشور شوی!»
 
بالا