جلیلی:احساس تکلیف کردم و تاآخر می مانم

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=2]جلیلی:احساس تکلیف کردم و تاآخر می مانم
[/h]
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در فرودگاه یاسوج در خصوص اخلاق در مناظرات و اینکه آیا از حدود اخلاقی خارج نشدیم افزود: فلسفه مناظره همین است که افراد بیایند و نظرهای خود را بدهند و در مجموع مناظره های بسیار خوبی بود و توانست برای مردم انتخاب بهتر و اصلح را آسانتر کند.
وی درباره تخریبهای صورت گرفته در عرصه انتخابات اظهار کرد: بدبینانه نگاه نکنیم معمولاً در انتخابات از این حوادث پیش میآید و نمیشود آن را به حساب رفتارهای تخریبی گذاشت.آنچه در انتخابات مهم بوده این است که میخواهیم سرباز کوچکی برای ولایت و گفتمان انقلاب باشیم. جلیلی عنوان کرد: هر کس رییس جمهور شد باید گفتمان اسلام ناب را در دستگاههای دولتی جاری کند و اگر چنین شد شکوفاییهای بسیاری صورت میگیرد. فکر میکنم اگر کشور توانسته مقاومت کند و پیشرفتی داشته باشد به برکت گفتمان اسلام ناب بوده و برعکس اگر توقفی صورت گرفته در فاصلهها با این گفتمان بوده است.
وی خاطرنشان کرد:دشمن میداند هر گاه ناکام شده از اسلام ناب ضربه خورده است و به همین خاطر به تخریب گفتمان انقلاب میپردازد. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: آنچه در انتخابات مهم می باشد این است که میخواهیم سرباز کوچکی برای ولایت و گفتمان انقلاب باشیم. جلیلی تصریح کرد: یکی از دغدغههای بزرگ امروزی مردم موضوع تورم است و وقتی پول بیشتر از کالا باشد تورم شکل میگیرد و گرانی خواهیم داشت که باید این فرمول برعکس شود. وی ادامه داد: ظرفیتهای زیادی برای تولید داریم و باید سیاست تولید و عرضه را به گونهای تغییر دهیم تا مشکل تورم حل شود. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هر کس با ولایت زاویه بگیرد خود بخود از چرخه خارج میشود، گفت:هر کس با رهبری زاویه بگیرد ملت او را طرد میکند، چرا که زاویه با رهبری موجب توقف ملت ایران میشود. جلیلی در پاسخ به این سوال که مناظرات تا چه اندازه به وجهه هستهای ما خدشه وارد کرد اضافه کرد:موضوع هستهای مورد وفاق ملی ماست و همه بر دستیابی به حقوق تأکید دارند. اما دیدگاههای مختلفی ارائه میشود که مردم باید بتوانند در این زمینه قضاوت کنند.

 
بالا