پيروزي تيم ملي واليبال برزيل بر لهستان/پيروزي ايتاليا وصربستان برابرحريفان درليگ جهاني

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]پيروزي ايتاليا وصربستان برابرحريفان درليگ جهاني[/h]
[h=2] ايتاليا و صربستان ليگ جهاني واليبال را با پيروزي آغاز کردند.[/h]
00029000.jpg

ايتاليا، يکي از حريفان ايران در ليگ جهاني واليبال موفق شد در يک بازي آسان آلمان را در سه ست پياپي شکست دهد. در اين ديدار که در شهر مودناي ايتاليا برگزار شد، ميزبان در سه ست با نتايج 25 بر 15، 25 بر 23 و 25 بر 21 آلمان را شکست داد. دو تيم فردا در شهر تورينو بازي دوم خود را انجام ميدهند.

به گزارش ايسنا،صربستان در ديگر ديدار اين گروه موفق شد کوبا را در هاوانا با نتيجه 3 بر يک شکست دهد. صربستان در اين ديدار ستهاي اول و دوم را با نتايج 25 بر 17 و 25 بر 21 از آن خود کرد ولي در ست سوم ميزبان توانست با امتياز 25 بر 21 به پيروزي برسد. با اين حال صربستان در ست چهارم موفق شد 25 بر 20 اين ست و بازي را به سود خود به پايان ببرد.

در ساير بازيها و از گروه يک برزيل با نتيجه 3 بر يک لهستان را شکست داد. آرژانتين موفق شد با نتيجه 3 بر يک آمريکا را از پيشرو بردارد. بلغارستان در يک بازي نزديک و با نتيجه 3 بر 2 فرانسه را شکست داد.

به اين ترتيب در گروه يک برزيل و آرژانتين با 3 امتياز در صدر قرار دارند.

در گروه دو نيز تيمهاي مدعي ايتاليا، روسيه و صربستان با 3 امتياز به صورت مشترک صدرنشين هستند. تيمهاي کوبا، ايران و آلمان هم در ردههاي چهارم تا ششم جاي دارند.

بازيهاي ليگ جهاني واليبال فردا ادامه پيدا ميکند و تيم ملي ايران در بازي دوم خود بار ديگر رودرروي روسيه قرار ميگيرد.



ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
ليگ جهاني واليبال
[h=1]پيروزي تيم ملي واليبال برزيل بر لهستان[/h]
[h=2] تيم ملي واليبال برزيل در ليگ جهاني از سد لهستان مدافع عنوان قهرماني گذشت.[/h]
00029000.jpg

در ادامه رقابتهاي ليگ جهاني واليبال تيم ملي لهستان مدافع عنوان قهرماني به مصاف برزيل نايب قهرمان المپيک لندن رفت و با نتيجه 3 بر 1 تن به شکست داد. برزيل در ستهاي اول و دوم 25 بر 22 و 25 بر 20 به پيروزي رسيد اما ست سوم را 25 بر 22 واگذار کرد. برزيليها در ست چهارم حريف قدرتمند خود را 25 بر 15 شکست دادند و به پيروزي رسيدند.

به گزارش ايسنا، در ادامه رقابتهاي ليگ جهاني واليبال در سراسر جهان فرانسه به مصاف بلغارستان ميرود و ايتاليا بايد برابر آلمان صف آرايي کند.



ورزش3
 
بالا