فقدان معنويت حقيقي علت ظهور فرقههاي شيطان پرستي است

peyvand

خودمونی
"منجی دوازدهمی"

كارشناس صدا و سيما: فقدان معنويت حقيقي علت ظهور فرقههاي شيطان پرستي است
كارشناس تلويزيوني در برنامه «شوك» در همايش شيطان پرستي تاكيد كرد: فقدان معنويت حقيقي عل ظهور فرقههاي شيطان پرستي است.


به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در مشهد، حجت الاسلام دكتر دريا كناري در همايش «شيطان پرستي» که در سالن آمفي تئاتر دانشگاه خيام مشهد به همت بسيج دانشجويي و امور فرهنگي اين دانشگاه برگزار شد، بر لزوم شناخت دانشجويان نسبت به اين فرقهها تاكيد كرد.
وي عوامل گرايش به شيطان پرستي را اين چنين عنوان كرد: تنوع و دگر انديشي، الگو برداري از رسانههاي داخلي وخارجي و سرخوردگيهاي اجتماعي موجب گرايش جوانان شده است.
درياكناري در تشريح عقايد شيطان پرستان گفت: اين فرقهها شيطان را عامل قدرت مي دانند و مي خواهند با نظام رايج جهان مخالفت كند.
وي استفاده از نمادها را در تبليغ و ترويج شيطان پرستي مهم دانست و گفت: استفاده از عدد 666 براي شيطان به اين دليل است كه 666 روز بعد از آفرينش انسان، خداوند انسان را از بهشت بيرون مي كند.
اين استاد دانشگاه همچنين با اشاره به فعاليتهاي فرقههاي شيطان پرستي در غرب با بهره گيري از فيلمها و تصاوير و نمادها گفت: در اين زمينه فيلمهاي زيادي ساخته شده است كه «شيطان» از آن جمله است.
وي در تشريح اهداف ترويج اين فرقه گفت: اصلي ترين هدف به چالش انداختن كشورهاي اسلامي است.
وي با بيان اينكه انجام اعمال ديني بدون آگاهي موجب گرايش به اين فرقهها خواهد شد، اظهار داشت:خلاء الگوي فرهنگي سالم و عدم آگاهي از فلسفاي دين زيانبار خواهد بود.
لازم به ذكر است، كه همايش شيطان پرستي كه با حضور 400 تن از دانشجويان برگزار شد به صورت سلسله جلسات ادامه خواهد داشت.

منبع:
http://mysavior.ir
 
بالا