جنایت در آتلیه عکاسی/قاتل پلیس واقعی بود

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
جنایت در آتلیه عکاسی/قاتل پلیس واقعی بود

در صحنه این شلیک ها زن 27 سالهای کشته شد، شوهرش تا یک قدمی مرگ پیش رفت و عامل جنایت نیز از پای درآمد.شنبه 4 خردادماه سال جاری انتقامجویی مسلحانهای در خیابان هشتم شرقی فاز یک اندیشه رخ داد که باورکردنش سخت است، مرد جنایتکار یک پلیس واقعی بود.

وقتی شلیکها در آتلیه عکاسی زوج جوان که سوسن و هدایت – 27 و 32ساله – نام داشتند خاموش شد تجسسها نشان داد مردی به نام پیمان که مامور پلیس است با اسلحه کلاشینکف جنایت آفریده است.

درحالی که سوسن در همان صحنه جنایت کشته شده بود، عامل تیراندازی 4 روز در بیمارستان ناجای تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت اما به خاطر صدمهای که با شلیک به زیر چانه و جمجمه وارد آمده بود وی نیز از پای درآمد.


هدایت، تنها زنده مانده این انتقامجویی مسلحانه است که در بیمارستان بستری است و حالش رضایتبخش نیست و تیم پلیس جنایی برای رازگشایی از این قتل به تحقیقات ویژهای دست زده است.

این بررسیهای تخصصی نشان داد که پیمان یک پلیس بود و با زوج عکاس به واسطه آشناییاش سرمایه گذاری مشترکی داشته و سر 8 میلیون تومان اختلاف مالی، این حادثه مرگبار بین آنان به وجود آمده است.

همان طوری که شاهدان تیراندازی همه شنیده بودند «پیمان» با عصبانیت مدام از 8 میلیون پولش میگفت که زوج عکاس باید به وی میپرداختند و چون با ناسزاگویی به سوسن و شوهرش از این زن سیلی خورده بود به سمت خودروی سمند رفته، اسلحه کلاش با قنداق تاشو را برداشته و زن و شوهر را هدف قرار داده است.

جالب اینکه در صحنه تیراندازی راننده سمند که از دوستان پیمان بود پا به فرار گذاشته و هنوز پلیس نتوانسته وی را ردیابی کند.

منشی آتلیه عکاسی که هنوز این صحنه را باور ندارد به تیم تحقیق گفت: «در مغازه بودیم که پیمان داخل شد، بارها با هدایت و سوسن خانم دعوا کرده بود. آن روز خیلی عصبانی بود و با داد و فریاد خواست کیس کامپیوتر آتلیه را با خود ببرد و از آنجا که عکسهای مشتریانمان داخل آن بود سوسن خانم و آقا هدایت ممانعت کردند.

همزمان همسایهها سر رسیدند و پیمان را از آتلیه بیرون بردند، سوسن خانم نیز دنبال وی رفت و بعد این تیراندازی رخ داد و همه صحنهها را پسر 4 ساله سوسن خانم دید.

نظریه پزشکی قانونی

متخصصان پزشکی قانونی تهران پس از معاینه جسد «سوسن» در برابر کینه شدید مرد تیرانداز قرار گرفتند چرا که وی با شلیک 22 گلوله زن جوان را هدف قرار داده و کشته بود.

سرنوشت پسر 4 ساله

باجناق هدایت با ابراز تأسف از این جنایت به شوک گفت: کوهیار 4 ساله است و روز تیراندازی در آتلیه حضور داشت و همه صحنه را دیده است، کوهیار دیده که چگونه مادرش کشته شده و پدر تیر خورده است، وی مشکلات شدید روحی و روانی پیدا کرده و همه نگران آینده این پسر هستیم و امیدوارم هدایت بهبود پیدا کند تا بخشی از مشکلات روحی بچهاش از بین برود.بنابراین گزارش؛ پلیس باتوجه به مرگ مرد تیرانداز برای بررسی جزئیات این اقدام جنونآمیز در تعقیب راننده سمند است.


منبع: شبکه ایران
 
بالا