سرخوردگان و پشیمانان از فرقه ی بهائیت

  • نویسنده موضوع ضحا
  • تاریخ شروع

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
در طول يكصد و شصت سالي كه از پيدايش فرقه ي بهائيت در ايران مي گذرد و از همان ابتداي تشكيل اين فرقه ي انحرافي ، گروهي از افرادي كه به خاطر عدم آگاهي و يا فريب و يا تصورات خام و باطل به سوي بهائيت گرايش پيدا كرده بو دند از سير گژ راهه باز گشته و به سوي اسلام هدايت شدند .


در ميان اين افراد از اعضاي اصلي خاندان ميرزا علي محمد باب تا خويشان و وابستگان سببي و نسبي ميرزا حسينعلي بهاء و فرزندان او تا نويسندگان و منشيان بهائي ( نظير صبحي و حسن نيكو و عبدالحسين آيتي و ...) و نيز مبلغان بهائي و افراد سرشناس و تحصيل كرده تا افراد عادي به چشم مي خورند .



اكثر اين افراد بعد از توبه و بازگشت از بهائيت سعي كرده اند مراتب تبري و دوري خويش از بهائيت را به اطلاع ديگران رسانده و علل و عوامل بازگشت خود به اسلام را براي ديگران تشريح كنند .



دقت در اين " تبري نامه هاي " مكتوب كه اخيراً به صورت اينترنتي درآمده معرف و مبين اين است كه اكثريت اين افراد از ماهيت دقيق و اصلي تشكيلات عنكبوتي بهائيت اطلاع نداشته و از طرف ديگر هرگز امكان مراجعه به كتب اصلي رهبران بهائي را نداشته اند تا متوجه تناقضات فكري و عقيدتي آنان بشوند .





در ابتدا به بيان شرح حال و تبري نامه ي بهائيان ايراني پرداخته و به موازات آن از شرح حال و علل تبري از بهائيت ديگر ملل جهان آگاه خواهيم شد .
 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
تشكيلات بهائيت در طول تاريخ بويژه در دهه ي اخير تلاش فراوان نموده تا بهائيان به مباحثه و مذاكره با مسلمانان نپردازند و به مدارك اصلي مندرج در كتب رهبران بهائيت دسترسي پيدا نكنند .



شگرد ديگر تشكيلات بهائيت در قبال اين افراد ، ترور شخصيت آنان بوده است تا ديگر بهائيان دچار تزلزل روحي و فكري نشوند و يا اينكه چنين القاء مي نمايند تا مسلمان شدن اين افراد را ناشي از ترور و تهديد و فشار روحي و رواني قلمداد نمايند .



علاوه بر آن تشكيلات بهائيت از طريق " لجنه ي عهد و ميثاق " كه به منزله ي تشكيلات جاسوسي و حفاظت اطلاعات عليه بهائيان مي باشد ، نسبت به بررسي علل مسلمان شدن اين افراد مي پردازند و تلاش مي كند تا آنجا كه ممكن است به عناوين مختلف حتي از طريق " تطميع " و يا " تهديد " مجدداً آنان را به ورطه ي فرقه ي بهائيت بكشانند .



زماني كه از همه ي اين اقدامات نا اميد شدند نسبت " طرد " فرد مسلمان شده از تشكيلات بهائيت اقدام نموده و وي را از همه ي وابستگي هاي اداري و عقيدتي و تشكيلاتي بهائيت اخراج نموده و حتي سلام و كلام با وي نيز ننمايند .



تذكر اين نكته لازم است كه بسياري از بهائيان ، قلباً مسلمان شده اند ولي از ترس تشكيلات بهائي و آواره شدن زن وبچه آنان ، جرأت ابرازندارند . اين مطلب را از خاطرات حسين فلاح ، يك نجات يافته از بهائيت مي توان دريافت . (جام جم - ويژه نامه ايام – شماره 29- 6 شهريور 1386- صفحه 59 )



براي اثبات اين مدّعا و درك وحشت بهائيت از مسلمان شدن بهائيان به سند زير توجه نمائيد :



اين سند حاوي دستور محفل ملي بهائيان ايران به محافل روحاني بهائي شهرهاي ايران است :
 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
" خاطرات حسین فلاح "

حجت مسلمانی من


مسلمان شدن من چند دلیل داشت، اول این که بسیاری از دوستان من مسلمان بودند من هم دوست داشتم مثل آنها آزاد باشم.

نه این که در چنبره و حصار تشکیلات بهائیت باشم.

در دوران انقلاب من حدودا یازده، دوازده ساله بودم بعد از آن هم که جنگ پیش آمد مسلمانان را میدیدم که چطور خالصانه به دین، ملت و وطن خود عشق میورزند.
من هم دوست داشتم مثل آنها باشم، دوم این که سوالات زیادی در ذهنم نسبت به بهائیت وجود داشت، افکار و عقاید مسلمانان با عقاید ما خیلی فرق داشت.

رفتار مسلمانها خیلی بهتر و آزادانهتر از ما بود.

گرچه طبق تعالیم فرقهای،ما خود را برتر از آنها میدانستیم.

با این وجود سوالاتی برایم پیش میآمد! لذا از مسوولانمان یعنی همان کسانی که جزء محفل (خادمین) بودند، میپرسیدم.

عکسالعمل آنها در مقابل سوالات جزیی من تند و پرخاشگرانه بود…. همین سوالات مرا بیشتر تشویق میکرد که تحقیقات خود را دنبال کنم و عاقبت به همراه

همسر سابقم پس از تحقیقات و مطالعات زیاد، پی به بطالت و ساختگی بودن بهائیت بردیم و مسلمان شدیم.
 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
جرات ابراز ندارم



من با یکی از بهائیان همدان که حدود ۷۰ سال سن داشت بعد از مسلمان شدنم صحبت کردم.

گفتم شما تاکنون خودت هم پی بردهای که بهائیت اعتقادی نیست که قبول داشته باشی، بطلان آن را میدانی پس چگونه تاکنون اقدامی نکردهای؟

او دستش را روی قرآن گذاشت و گفت من خیلی وقت است که مسلمان شدهام در دل خود مسلمان هستم ولی جرات ابراز آن را ندارم.

چون سنی از من گذشته است و میترسم در این سن به امر تشکیلات بهائیت زن و بچهام مرا رها کرده و آواره شوم….

به همین خاطر نمیتوانم مسلمانی خود را علنا اعلام کنم!

زمانی که آن پیرمرد گفت: مسلمان شدهام به دنبال آن کتاب مقدس بهائیان را آنچنان به زمین کوبید که من از ترس گفتم من که علنا هم مسلمانم جرات چنین کاری را ندارم چطور چنین کردی؟

در جواب گفت: من اصلا اعتقادی به بهائیت ندارم مجبورم در این سنین پیری به خاطر این که بچههایم تنهایم نگذارند بسوزم و بسازم.
 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
.
طواف سربازان اسرائیلی دور مقام اعلی



همسایهای داشتیم به نام شهین خانم که یهودی بود.

آن زمان نزدیک به ۳۰ درصد جمعیت همدان یهودی بودند و یک بار به اسرائیل رفته بود و زمانی که برگشت این گونه در بین بهائیان سخن میگفت که:

هر گاه سربازان اسرائیلی میخواهند به جنگ با اعراب و یا فلسطینیها بروند دور مقام اعلای شما (بهائیان) طواف میکنند تا در آن جنگ پیروز میدان شوند این

نهایت سیاسی بودن این فرقه را میرساند و پسرش هم که جزو سربازان اسرائیلی بود برای مدتی که به ایران آمده بود طبق چیزی که قبلا به او دیکته کرده

بودند در جمع بهائیان این شعار را میداد که ما بهائیت را آنقدر قبول داریم که برای پیروز شدن در جنگ دور مقام اعلایشان طواف میکنیم.

بهائیان هم که این را میشنیدند، اظهار سرور و خوشحالی مینمودند.


منبع: جام جم-ضمیمه ایام - شماره29
 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
یک بانوی بهایی در استان کهگیلویه و بویراحمد كه در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، به دین مبین اسلام مشرف و از فرقه ضاله بهائیت برائت جست، گفت: اسلام آوردن من جامعه بهایی را به شدت نگران کرده است.


به گزارش خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) یکی از اعضای فرقه ضاله بهائیت به دین مبین اسلام مشرف شده و از فرقه ضاله بهائیت برائت جست.


مهوش روز خوش، بانوی تازه مسلمان شده بهایی در گفتوگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در یاسوج، به تشریح چگونگی اسلام آوردن خود پرداخت و گفت: دلیل اصلی و اساسی من برای پذیرفتن دین اسلام کامل بودن اين دین بود؛ چراكه اسلام کوچکترین نیاز انسان را نيز براي پیروان خود ترسیم كرده است.




وي با ابراز خوشحالی از گرایش خود به اسلام افزود: در گذشته موقعیت برایم فراهم نبود که مسلمان شوم ولی اکنون که به یاری همسرم مسلمان شدهام بسیار خوشحالم و احساس شوق و انگیزه بالایی برای زندگی در جامعه مسلمانان را دارم.


اين بانوي تازه مسلمان شده، رهایی از فرقه ضاله بهائیت را آرزوی دیرینه خویش دانست و تصريح کرد: بنده با کمال اختیار، اراده و صحت جسمانی و نفسانی کاملترین و آخرین دین آسمانی را پذیرفته و به آن افتخار می کنم.

روز خوش که با یک جوان مسلمان در یکی از روستاهای اطراف یاسوج ازدواج کرده است، اظهار داشت: اسلام آوردن من جامعه بهایی را نگران كرده و آنها اعلام کرده اند كه چنانچه به فرقه ضاله بهائیت بازگردم؛ دوباره با آغوش باز مرا خواهند پذیرفت.

وي اسلام را تنها صراط مستقیم و راه کمال انسانی و سعادت دنیا و آخرت معرفی کرده و از سایر کسانی که در فرقه ضاله بهائیت هستند دعوت كرد که با بیداری، آگاهی و اختیار به دین مقدس اسلام بپیوندند.



کد خبر:109880 -
منبع : رجانیوز
 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
" شماره 14 ضميمه نداي ميهن - 30 دي 1357 "

چراغي فرا راه گمشدگان راه حق




بيش از 14 قرن پيش نداي ملكوتي و پر طنين شخصيتي گران قدر و گران مايه به گوش رسيد كه خود را فرستاده خدا و واپسين برگزيده پروردگاريكتا معرفي فرمود . اين ندا كه در محيطي تباه وسياه و نكبت بار و منحط از حلقوم اين رجال الهي خارج گرديد ، آنچنان عمق و نفوذي داشت و از آنچنان اصالت و عظمتي برخوردار بود كه صاحب دل حق انديش و منصف از پذيرفتنش هيچ ترديدي به خود راه نمي داد . ندائي كه از ازليت برخاست و گوش جان جهانيان را نوازش داد و قانون اساسي زندگي انسان ها را در كتابي عظيم و شگفت و شگرف ، يعني قرآن كريم ارائه كرد . چندان زماني نگذشته بود كه صداي انسان هائي كه بدين آئين دل داده بودند و تعاليم آن را مطابق فطرت و سرشت خويش مي يافتند به دو كلمه شهادتين بلند شد و قسمت اعظمي از جهان آن روز را در موج خود فرو برد . امپراطوري هاي عظيم و ثروتمند در مقابلش تسليم شدند و ندايش را پذيرا گرديدند و اسلام قدرت و عظمت و شكوه بي مانندي يافت به حدي كه جهان در وحشت از تسلط روز افزون اين آئين براي حفظ قدرت ها و سيطره هاي فرعوني خدايان روي زمين و دستگاه هاي ديني تبليغاتي مسيحيت كه به نام دين سلطنت مي كردند دست اندر كار شدند تا به هر ترتيب و تقدير كه امكان دارد در مقابل اين آئين بايستند و جلوي پيشروي آن را سد كنند . نخستين توطئه اينكه ناجوانمردانه نسبت دادند كه اسلام آئين شمشير است و به زور و شتم و ضرب و قتل پيشرفته است در حالي كه مسيحيت دين محبت است و با قلب ها سر و كار دارد و نتيجه آن كه اسلام به نيروي ترس و رعب در جهان براي خود جائي باز كرده است . پاسخ مطلب را ( توماس كارلايل انگليسي ) به زيبائي ادا كرده . او مي گويد كه تهمت اينكه اسلام با زور شمشير پيشرفته است درست مانند آن است كه بگوئيم مردي تنها شمشير به دست گرفت بر تمام دشمنان خود غلبه پيدا كرد و پذيرش اين مطلب معقول نتواند بود . پاسخي ديگر كه اينجا عنوان مي نمائيم اين است كه بايد قوم منحط و درمانده اي را كه از مباني و وساوس انسانيت بي بهره و نصيب مي بودند ، چه نيروئي به چنين پيشرفت ها و ترقيات شگفت آور و اعجاب انگيزي وادار كرده باشد ؟ مضافاً اينكه اين آئين خدا به هر جا كه پا گذاشت نور و روشنائي و معرفت و جوانمردي و شرف و انسانيت و فضيلت و علم و دانش را به ارمغان برد . توطئه ديگر اين بود كه بررسي كردند و نيز عظمت و تعالي مسلمين را دانستند ، با تعمق و تفحص دريافتند رمز و راز ايجاد و شكوفائي تمدن عظيم اسلامي كتاب آنها است يعني قرآن كريم . پس تصميم خود را گرفتند كه بين مسلمانان و ميراث مذهبي علمی ایشان جدائي افكنند ( فاصله افكندن بين قرآن و مسلمين ) . بايد حق داد كه خوب توانستند بدين هدف نائل شوند . يكي از راه هایی كه دشمنان اسلام را در نيل بدين هدف ياري بخشيد ساختن و پرداختن مسلك هاي باطل بود كه بدان جامه حق و دين پوشيده شده بود كه از اين زمره است بهائيت و احزابي نظير قادياني گري و غيره وغيره ....
 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
متأسفانه بي توجهي مسلمانان هم بدين توطئه كمك كرد و نتيجتاً مسئله اي را كه در ابتدا بسيار به راحتي ممكن بود ريشه كن كرد نضج و رونق گرفت و ريشه هاي عميقي در اجتماعات مسلمين پيدا نمود و اين مسئله بالاخره به مسلمانان هشدار و بيدار باش داد ، تا كي غفلت و تا به چند بي خبري؟ بيائيد حركتي كنيد و جنبش اسلام را احياء نمائيد و توجهي دگر باره به قرآن نماييد . اين كتاب غرور انگيز و شگفتي آفرين ، اين كتابي كه متكفل و متضمن سعادت و بهروزي و پيروزي شما است . نداي قرآن را اجابت نمائيد كه ( يا ايها الذين آمنو استجيبوا للله و للرسول اذا دعاكم لما يحييكم ) اين كتاب مايه زندگي شما است . حيات جاوداني شما در پرتو پيروي و تبعيت از اين كتاب امكان پذير است ، تنبلي و كاهلي را كنار بگذاريد . توجه داشته باشيد در اطرافتان چه مي گذرد و چگونه به نام دين افراد و برادران شما را از راه حق و خدا منحرف و منصرف مي نمايند . اين شعار باطل را كه هيچ مأخذي ندارد كنار بگذاريد ( ان الباطل يموت بترك ذكره یعنی قرآن خود براي مبارزه با باطل آمده است ). مسلمان بايد در جبهه هاي مختلف با باطل بجنگد تا حدي كه باطل ريشه كن شده و از بين برود . مسلمانان برويد و با شناخت اسلام روح و روان ديگران را با تعاليم دلنشين اين كتاب آشنا كنيد . به هر حال حركت و نهضتي در جهت شناخت اسلام و مبارزه اصولي و منطقي با باطلي كه رنگ حق به خود گرفته بود يعني بهائيت به وجود آمد و مسلمانان آگاه و بيدار دل با الهام از كتاب آسمانيشان و باز شناسي تعاليم اين كتاب بزرگ به راه افتادند و خوشبختانه وعده الهيه ( ان تنصرو الله ينصركم و يثبت اقدامكم ) براي آنان تحقق پذيرفت و توانستند با نيتي پاك و خالص گم گشتگاني فراوان در وادي ضلالت و گمراهي را از چنگال پر از مكر حيله بهائيت نجات داده و به دامان پر مهر و محبت اسلام عزيز برگردانند. جدائي آنان را از دامان ولايت آخرين گوهر خزانه الهي يعني وجود مسعود اعليحضرت بقية الله الاعظم محمد بن الحسن العسكري امام زمان ( ع ) به پيوستگي تبديل نمايند و خداي را بر اين توفيق بزرگ شكر گزاريم كه با اين مقدمه مختصر نام و مشخصات كساني را كه اخيراً به راه حق پيوسته اند و با تحقيق و تعمق و بررسي و گفتگو و صحبت ، از راه باطل بهائيت گسسته اند به صورت مجموعه اي در اختيار برادران مسلمان قرار دهيم و از پروردگار بزرگ خواستار شويم كه توفيق هدايت را نيز به بقيه گم گشتگان وادي ضلالت و گمراهي عنايت بفرمايد .
 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
و قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل كان زهوقا "


نهضت عظيم و پر دامنه مردم مسلمان و مجاهد ايران كه با خون شهيدان راه حق شكوه و عظمتي بي نظير يافت به همگان اين فرصت گرانبها را داد تا بار ديگر با كمال آزادي فكر و انديشه و بدون اغناء به ديگران اعتقادات ديني خود را ارزيابي نمايند . از آن جمله عده كثيري از برادران بهائي در گوشه و كنار مملكت فارغ از تجملات فكري و انديشه هاي فريب كاران و مبلغين فرقه گمراه بهائي، خود را از دام حيله و تزوير اين گروه سياسي وسر سپردگان بيگانه اش رهائي بخشيده و با مراجعه به حضرات آيات عظام و علماي اعلام و راهنمائي هاي بي دريغ و دوستانه برادران مسلمان ، خود و خانواده هايشان را از ورطه هولناك ضلالت و گمراهي نجات دادند و با اقرار و اعتراف به اشتباه گذشته در سلك برادران مسلمان و معتقد به مباني ديني و مذهبي در آيند . اينك اين برادران گرامي پس از مدت ها سر گرداني و اتلاف عمر عزيز خود به آغوش گرم اسلام عزيز باز گشته و به رسالت و خاتميت نبي اكرم ( ص ) و امامت حقه ي حضرت علي ( ع ) و يازده فرزند گرامي اش اعتراف نموده و اعتقاد راسخ خود را اعلام داشتند مبني بر اينكه حضرت حجة بن الحسن العسكري ( ع ) امام دوازدهم در قيد حيات و مشتاق و منتظر ظهور آن گرامي منجي عالم انساني مي باشند . بر ما مسلمانان و معتقدان و پيروان مكتب قرآن عزيز فرض است كه با آغوش باز و مهر و محبت بي دريغ از اين برادران عزيز و ارجمند خود استقبال نمائيم و آنهارا تحت حمايت ديني و انساني خود قراردهيم . ما در نشريه مستقلي كه به خواست خدا به زودي منتشر خواهيم كرد چگونگي رهائي اين برادران عزيز و عين تبري نامه هاي آنهارا به استحضار عموم خواهيم رساند .
 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
صورت اسامي و مشخصات کسانی كه مشرف به دين مقدس اسلام و طريقه حقه اثني عشريه گرديده اند :






رديف
نام
نام خانوادگي
پدر
شماره شناسنامه
محل صدور
ساكن
تاريخ تولد
تاريخ قبول اسلام
1
صحبت الله
خالقي
لطفعلي
1331
لاله جين
لاله جين
1304
57/10/04
2
نصرت الله
خالقي
لطفعلي
1528
لاله جين
لاله جين
1299
57/10/04
3
سليمان
پورحمزه
حمزه
2994
لاله جين
لاله جين
1276
57/10/09
4
علي اكبر
پورحمزه
سليمان
2996
لاله جين
لاله جين
1306
57/10/09
5
شعبانعلي
پورحمزه
سليمان
96
لاله جين
لاله جين
1313
57/10/09
6
معصومعلي
پورحمزه
سليمان
47
لاله جين
لاله جين
1323

57/10/09
7
احسان الله
پور حمزه
علي اكبر
126
لاله جين
لاله جين
1332
57/10/09
8
جمشيد
پورحمزه
علي اكبر
2996
لاله جين
لاله جين
1339
57/10/09
9
تورج
پورحمزه
شعبانعلي
42
لاله جين
لاله جين
1341
57/10/09
10
علي محمد
گلزاري پاك
ابوتراب
326
لاله جين
لاله جين
1289
57/10/09
11
اسدالله
خسرونژاد
عباس
354
لاله جين
لاله جين
1293
57/10/09
12
بانومحبوبه
خادمي
محمد

لاله جين
لاله جين


13
نظامعلي
بهرامي
رستم علي
209
لاله جين
لاله جين
1315
57/10/09
14
فيض الله
گل زارآزاد
اسماعيل
168
لاله جين
لاله جين
1280
57/10/09
15
وجيه الله
شريفي
شريف
2452
لاله جين
لاله جين
1308
57/10/09
16
ميرزامحمد
صفي پور
شيرمحمد
3203
لاله جين
لاله جين
1299
57/10/15
17
آقا محمد
صفي پور
شيرمحمد
3204
لاله جين
لاله جين
1301
57/10/15
18
ابوالفضل
نيازي
نيازعلي
164
ميرزاحصاري
لاله جين


19
بانواشرف
پور حمزه





57/10/15
20
سهيل
ايوبي
حسن
6318
لاله جين

1335
57/10/18
21
فريدون
ايوبي
حسن
26
لاله جين

1340
57/10/18
22
داود
ايوبي
حسن
8400
لاله جين

1344
57/10/18
23
دوشيزه دل آرام
ايوبي
حسن
57
لاله جين

1347
57/10/18
24
بانومهرانگيز
خادمي
فتحعلي
87
لاله جين

1311
57/10/18
25
عنايت الله
خادمي
محمد
9
لاله جين
همدان
1316
1350/09/18
26
عزيز الله
پور حمزه
علي اكبر
5727
لاله جين
لاله جين
1331
1357/09/20
27
بانوطوبي
كوثري موحد
احمد علي
2184
بهارجهانگيري
همدان
1299
57/09/20
28
بهاءالدين
شيرمحمدي
امامعلي
76
جمشيدآبادخدابنده لو
جمشيدآباد
1305
57/10/12
29
بانوفرخ لقا
رضائي
اله وردي

چپق لو
جمشيدآباد

57/10/12
30
شوقعلی
جهانگيري
فضلعلي
2مواليد
جمشيدآباد
جمشيدآباد
1310
57/10/12
31
بانوتوران
ضيائي
ضياءالدين

ميرزاحصاري
جمشيدآباد

57/12/13
32
عين الله
قاسمي
قاسم
8
جمشيدآباد
جمشيدآباد
1285
57/12/13
33
قدرت الله
خاضعي
بيرامعلي
91
سارلفميش
سارلفميش
1303
1357/10/12
34
بانوام البنين
رجبي
محمدجعفر
203
اقچلو
سارلفميش
1312
57/10/12
35
بهمن
خاضعي
قدرت الله
407
سارلفميش
سارلفميش
1351
57/10/12
36
نصرت الله
خوش صحبت
حسين
32
سارلفميش
سارلفميش
1303
57/10/12
37
عنايت الله
رضائي
خيرالله
168
حسين آباد
سارلفميش
1314
57/10/12
38
خانم فرخ

بيرامعلي
90
سارلفميش
سارلفميش
1319
57/10/12
39
حميد
رضائي
عنايت الله
8
سارلفميش
سارلفميش
1350
57/10/12
40
پيمان
رضائي
عنايت الله
449
سارلفميش
سارلفميش
1356
57/10/12
41
مهرداد
رضائي
عنايت الله
4مواليد
سارلفميش
سارلفميش
1346
57/10/12
42
مجيد
رضائي
عنايت الله
367مواليد
سارلفميش
سارلفميش
1348
57/10/12
43
علي
اعياني طلب
بيرامعلي
6
سارلفميش
سارلفميش
1327
57/10/12
44
مهين
اعياني طلب
عباسقلي
287
سارلفميش
سارلفميش
1332
57/10/12
45
عهديه
اعياني طلب
علي
4
سارلفميش
سارلفميش
1352
57/10/12
46
جهانبخش
اعياني طلب
علي
409
سارلفميش
سارلفميش
1354
57/10/12
47
.......الله
رسولي
...العلي
172
سارلفميش
سارلفميش
1308
57/10/12
48
بانوگرجي
محمدي
رمضانعلي





49
بانوفرح
رسولي
عيدالله
13
سارلفميش
سارلفميش
1346
57/10/12
50
ايرج
رسولي
عيدالله
344
سارلفميش
سارلفميش
1347
57/10/12
51
روانبخش
رسولي
عيدالله

سارلفميش
سارلفميش
1353
57/10/12
52
علي
خوشنام گو
علي الله
1مواليد
سارلفميش
سارلفميش
1336
57/10/12
53
نيمتاج

گرزعلي
6مواليد
سارلفميش
سارلفميش


54
شادالله
سبزي پور
....العلي
24مواليد
سارلفميش
سارلفميش
1315
57/10/12
55
حبيب الله
حيدري مهرجو
عبادالله

سارلفميش
سارلفميش
1329
57/10/12
56
بانوثريا
حسيني
ضياءالله

آقچلو
سارلفميش

57/10/12
57
دوشيزه حوريه
حيدري مهرجو
حبيب الله

سارلفميش
سارلفميش

57/10/12
58
راحله
حيدري مهرجو
حبيب الله

سارلفميش
سارلفميش

57/10/12
59
جمشيد
حيدري مهرجو
حبيب الله

سارلفميش
سارلفميش

57/10/12
60
محتاج علي
عفافي
خيرالله

سارلفميش
سارلفميش
1321
57/10/12
61
بانورقيه
حسيني
نصرالله

آقچلو
سارلفميش

57/10/12
62
ثناءالله
عباسي
شعبانعلي
240
حسين آباد
حسين آباد
1303
57/10/14
63
سهراب
عباسي
ثناءالله
921
حسين آباد
حسين آباد
1333
57/10/14
64
فرهاد
عباسي
ثناءالله
1017
حسين آباد
حسين آباد
1338
57/10/14
65
مهرداد
عباسي
ثناءالله
1134
حسين آباد
حسين آباد
1343
57/10/14
66
جهانگير
عباسي
ثناءالله
1166
حسين آباد
حسين آباد
1344
57/10/14
67
هوشنگ
عباسي
ثناءالله
1396
حسين آباد
حسين آباد
1350
57/10/14



 
بالا