فتح الله زاده: وزیر ورزش حامی من است

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=2]
[/h]
فتحاللهزاده: وزیر ورزش حامی من است


13-6-2-1727585.jpg



مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه وزیر ورزش و جوانان بزرگترین حامی اوست گفت: مشکل اصلی ما تامین منابع مالی است که اگر سه میلیارد تومان اول به باشگاه تزریق شود نگران بستن تیم نیستم.


علی فتحاللهزاده در گفتگو با مهر خاطرنشان کرد: وضعیت باشگاه کاملا مشخص است و در حال انجام کارها هستیم. آقای نجفنژاد نیز به دنبال این است که منابع اقتصادی و مالی را برای باشگاه مشخص کند.
وی در خصوص این خبر که یکشنبه شب هیات مدیره در خصوص سرنوشت فتحاللهزاده تصمیمگیری میکند،گفت: من که در استقلال ماندم. در واقع هیات مدیره از من خواست در استقلال بمانم. در روزهای اخیر یک خبر اشتباه را منتشر شد و مدعی شدند یک رئیس فدراسیون جانشین من میشود در حالی که میدانستند مدیر مربوطه من نبودم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شرایط نگران کننده این تیم در فصل نقل و انتقال اظهار داشت: وقتی بخواهم تیم ببندم با تمام قدرت این کار را میکنم. اصلا نگران بستن تیم نیستم. اگر یک منابع مالی مشخصی داشته باشیم مشکلات حل میشود. من گفتهام که 10 میلیارد تومان منبع مالی میآورم و 3 میلیارد را برای شروع کار تقاضا کردهام تا بازیکن بخرم.
فتحاللهزاده ادامه داد: امسال بودجهای که برای تیم در نظر گرفتیم 21 میلیارد تومان است که از خیلی تیمهای دیگر هم کمتر خواهد بود. ما مشکل اسپانسر هم نداریم و فقط خواسته من این است که تکلیف را روشن کنند و بگویند که از کجا و چه میزان کمک میکنند.
وی در خصوص این که گفته میشود در صورت رفتن از استقلال وزیر ورزش به این باشگاه کمک میکند، عنوان کرد: بر خلاف این که گفته میشود با شخص وزیر مشکل دارم اصلا اینطور نیست. وزیر اصلا دوست ندارد که من از استقلال بروم و بزرگترین حامی من در این مدت بوده است. آقای وزیر اصلا هم از من اسم نبرد که اگر نمیتوانم با این شرایط کار کنم کنار بروم ولی برخیها به عمد مرا مورد خطاب قرار دادند.
مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: هیچ وقت تعریفها را نمیبینید و همیشه از کوچکترین انتقاد حرف میزنند. در دنیا کوچکترین روزنه امیدی وجود داشته باشد از آن حرف میزنند ولی در اینجا به دنبال این هستیم که مدیران را تضعیف کنیم. من که حرف بدی نزدم برخیها از مشکلات با وزیر می گویند. من گفتهام که منابع را مشخص کنید و خودم هم بیشتر از 10 میلیارد نمیتوانم به باشگاه بیاورم.
فتحاللهزاده که قبلا مدعی شده بود روز سوم خردادماه از استقلال میرود، یادآور شد: هیات مدیره از من خواست بمانم ولی برخیها مدعی شدند که به من مهلت یک هفتهای دادهاند. کسانی که مرا اذیت میکنند و این خبرها را منتشر میکنند را به خدا واگذار میکنم. من دستم خالی بود ولی موفقترین مدیر لیگ بودم. مدیرهایی بودند که رتبهشان دو رقمی شد و از ما بیشتر هزینه کردند ولی کسی به آنها کاری ندارد.
فتحاللهزاده با رد هر گونه مذاکره با علی کریمی گفت: اگر کارم درست شود با همه بازیکنها توافق میکنم. تار روزی هم که در باشگاه باشم تیم را به بهترین شکل میبندم. آن دوره که چهار روز مانده به لیگ تیم را تحویل گرفتم و بستم کسی چیزی نگفت. مطمئن باشید که ولع من برای کسب جام از سرمربی تیم هم بیشتر است و تیم را به بهترین شکل میبندم.

 
بالا