حوادث هوایی و زمینی برای رئیس جمهور و نامزدهای ریاست جمهوری

مفردمذکرغائب

کاربر فعال
"بازنشسته"
با توجه به اخبار خبرگزاری های معتبر امروز سه حادثه مهم رئیس جمهور و دو تن از نامزدهای ریاست جمهوری را تهدید کرد !!!
اما رئیس جمهور :
n00529483-b.jpg

به گزارش جوان آنلاین، بالگرد حامل احمدینژاد و جمعی از مسئولان اجرایی همراه وی صبح امروز در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جریان حادثه سانحه بالگرد رئیسجمهور که قبل از افتتاح پروژه و در نزدیکی آن رخ داد هیچگونه آسیبی به رییسجمهور و همراهانش نرسید و خلبان با مهارت کامل توانست بالگرد را به زمین بنشاند.

براساس این گزارش رییسجمهور بعد از این واقعه ضمن افتتاح بزرگترین تونل جادهای کشور، دستور آغاز عملیات اجرایی سه پروژه جادهای کشور را صادر کرد و به صورت زمینی راهی تهران شد.
رییسجمهور و همراهانش هماکنون در سلامت کامل به سر میبرند و بالگرد سانحه دیده نیز برای انجام عملیات تعمیر و بازسازی در محل حادثه زمینگیر شده است.
یکی ازشاهدان عینی به خبرنگار دانا گفت: یکی از پره های بالگرد در برخورد با یکی از تاسیسات و بناهای محل موجب این حادثه شد. در بالگرد شخص آقای احمدی نژاد حضور داشته است.
امروز با حضور رئيس جمهور و وزير راه و شهرسازي بزرگترين و طولانيترين تونل جادهاي شمال كشور به طول بيش از 3 كيلومتر و قطعه يك واريانت گردنه امامزاده هاشم در جاده هراز افتتاح و عمليات اجرايي قطعه دو اين تونل و عمليات اجرايي فاز دو و سه آزادراه تهران - شمال آغاز شد.
محمود احمدينژاد صبح امروز با حضور در محل احداث بزرگترين و طولانيترين تونل جادهاي شمال كشور به طول 3290 متر در قطعه يك واريانت گردنه امامزاده هاشم در جاده هراز، ضمن افتتاح اين پروژه جادهاي از بخشهاي مختلف تونل بازديد كرد و با توضيح مسئولان در جريان چگونگي مراحل احداث اين پروژه قرار گرفت.
همچنين با حضور رييسجمهور عمليات اجرايي قطعه دوم اين طرح آغاز شد.

منبع :جوان انلاین
 

مفردمذکرغائب

کاربر فعال
"بازنشسته"
حادثه دوم :
محسن رضایی

IMG19461045.jpg
به گزارش خبرنگار مهر، هواپیمایی حامل محسن رضایی ساعتی حدود دو ساعت قبل در مسیر تهران - گرگان دچار نقص فنی شده بوده و به فرودگاه مهرآباد بازگشت.
این هواپیما پس از رفع نقص دوباره عازم گلستان شد و دقایقی قبل در فرودگاه بین المللی گرگان به زمین نشست.

محسن رضایی برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به گلستان سفر کرده است و تا دقایقی دیگر در جمع مردم گرگان در ناهاخوران سخنرانی خواهند کرد.


رضایی بعداز سخنرانی در جمع مردم گرگان عازم استان مازندران خواهد شد.

خبر گزاری قطره
 

مفردمذکرغائب

کاربر فعال
"بازنشسته"
حادثه سوم :
همراهان سعید جلیلی
عبدالرحمان عبادی دقایقی قبل در خصوص حادثه تصادف رانندگی تیم همراهان سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاستجمهوری اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد امروز در مسیر بازگشت دکتر جلیلی و تیم همراهان از قزوین به سمت تهران رخ داد.
وی افزود: علت حادثه تصادف که در کیلومتر ۲۰ اتوبان قزوین ـ تهران افتاده انحراف به چپ یک دستگاه کامیون و هدایت خودروی L۹۰ همراهان به سمت گاردریل میان اتوبان بوده است. که خودرو را در بین گاردریل قرار داده است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در قزوین بیان داشت: فاصله طولی خودروی پراید سعید جلیلی از خودروی همراهان ۱۰ متر بوده که هیچ آسیبی به خودروی وی و خود جلیلی وارد نشده است.

گفتنی است چهار سرنشین خودروی L۹۰ بلافاصله به بیمارستان قزوین منتقل شده و حال دو تن از آنها که به صورت سرپایی مداوا شدهاند بهبود یافته و صبح امروز مرخص شدهاند.

همچنین یک نفر دیگر از مجروحان که دچار شکستگی شده است در بیمارستان به سر برده و پس از بهبودی کامل مرخص خواهد شد.

گفتنی است نفر چهارم از مجروحان نیز در بخش مراقبتهای ویژه به سر برده از ناحیه شکم دچار جراحت است که مداوا بر روی وی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از محل حادثه در طی وقوع این حادثه سعید جلیلی شخصا از خودروی خود پیاده شده و علاوه بر هدایت خودروها در اتوبان در حمل مجروحان به سمت آمبولانس نیز کمک کرده است.

جلیلی تا لحظه آخر انتقال مجروحان به بیمارستان در صحنه حادثه حضور یافته و چند بار نیز به صورت تلفنی وضعیت مجروحان را جویا شده است.

لازم به ذکر است عکس و خبرهایی نیز در خصوص این حادثه منتشر شده است که هیچ کدام مورد تائید روابط عمومی این ستاد نیست و اخبار موثق از سوی روابط عمومی به رسانهها مخابره میشود.
IMG19025928.jpg




IMG19030307.jpg




IMG19030535.jpg




IMG19025770.jpg
 
بالا