کشف 233 کيلوگرم ترياک در هرمزگان

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
کشف 233 کيلوگرم ترياک در هرمزگان

گروه استان ها – رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان از کشف 233 کيلوگرم ترياک در اين استان خبر داد.



به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ سيد احمد خدايي، در اين رابطه اظهار داشت: ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با سوداگران مرگ در 24 ساعت گذشته با اقدامات اطلاعاتي و پليسي منزلي مسکوني را که محل دپو مواد مخدر بود در اطراف بندرعباس شناسايي کردند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضايي طي يک عمليات ضربتي در بازرسي از منزل مورد نظر، 173 کيلوگرم ترياک کشف و يک نفر را در اين ارتباط دستگير کردند.
خدايي يادآور شد: در عملياتي ديگر ماموران انتظامي شهرستان ميناب حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به يک دستگاه موتورسيکلت مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.
اين مسئول انتظامي استان با بيان اينکه راکب موتورسيکلت بدون توجه به فرمان پليس اقدام به فرار نمود، اظهار داشت: ماموران موفق شدند ضمن تعقيب و گريز مسيري طولاني آن را متوقف و در بازرسي از ساک همراه راکب مقدار 60 کيلوگرم ترياک را کشف کنند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پايان ضمن تاکيد بر عزم پليس در برخورد با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: متهمان دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.





انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران
 
بالا