شوخی با گوگل

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=2][/h]
شاید تا به حال فکرشم نکرده باشید که بتوانید با موتور جستجویی به بزرگی گوگل شوخی کنید ولی این امکان وجود دارد و به راحتی می توانید با گوگل شوخی کنید.

  1. مستقیما توسط خود موتور جستجوی گوگل

۱) مستقیما توسط خود موتور جستجوی گوگل ۱) کج کردن صفحه با تایپ کردن کلمه ی tilt در نوار جستوجوی گوگل و فشردن کلید Enter می توانید ببینید که صفحه کمی به راست مایل شده.
2) یک دور ۳۶۰ درجه ای عبارت do a barrel roll را جستوجو کنید و کلید Enter را فشار دهید تا گوگل برایتان یک دور ۳۶۰ درجه ای بزند.
3) جاذبه کلمه ی Gravity به معنی جاذبه را در صفحه ی اصلی گوگل تایپ کنید سپس بر روی I’m Felling Lucky کلیک کنید می بینید که جاذبه باعث به هم ریختن همه چیز می شود (اگر نتوانستید این کار را انجام دهید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید) پس از غلبه ی جاذبه بر گوگل می توانید در نوار جستوجو کلمه ای تایپ کنید و با فشردن کلید Enter نتایج را با جاذبه دریافت کنید.
4) تخریب گوگل کافی است کلمه ی Zerg Rush را جستوجو کنید تا ببینید که چه طور در عرض چند ثانیه صفحه ی نتایج جستوجو شده در گوگل تخریب می شوند.پس از تخریب حرف های ‘O’ تبدیل به دو حرف G می شوند. تذکر: برای درست کار کردن همه ترفندها لطفا از مروگر گوگل کروم استفاده کنید.
 
بالا