نگاهی بر تاریخچه فراماسونری در جهان از آغاز تا اکنون

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"



ستاره ایستر
fc83d803b381f1f2535bbfb4cb36de05.jpg

ستاره هشت پر، اشاره دست به LACL
این ستاره در کف جاسازی شده است و در نقطه مرکزی کتابخانه قرار گرفته است. ستاره هشت پر نماد شناخته شده ای از ایستر است.
b6edf6db7a56fdc97115c41e9a4f80ee.jpg

نسخه قدیمی ستاره ایستر مربوط به تمدن باستانی بین النهرین. نماینده ای از سیاره زهره (ونوس صبح یا شب)
ایستر الهه آشوری بابل نماد باروری، عشق، جنگ و تمایلات جنسی است. شخصیتی الهی که از سیاره زهره آمده است. (داستان فرود ایستر به عالم اموات در جستجوی احتمالی اکسیر مقدس برای ادامه حیات به صورت تنها و بازگرداندن کلید آیین اسرار معروف است.) شاید به همین دلیل است که نماد ستاره ایستر برای کاهش رمز و راز ساختمان ها، مانند ساختمان قانونگذاری مانیتوبا، استفاده می شود. آیا این نماد نشان دهنده عالم اموات است؟
84e86246b591db3024dd47fabf52d8aa.jpg

ستاره ایستر در مانیتوبا

 

ضحا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"



نتیجه گیری:
برای اکثر مردم کتابخانه عمومی لس آنجلس چیزی بیش از یک ساختمان که به زیبایی تزئین شده است نیست. در حالی که با دیدگاه یک رمز شناس، این کتابخانه تبدیل می شود به یک معبد شرقی برای کشف اسرار که طبق اصول فراماسون ها ساخته شده است و این دستاورد نخبگان شیطانی است غالبا فلسفه ای در پشت کارهایشان نهفته است. این یک واقعیت است که این کتابخانه به جوامع مخفی اختصاص داده شده است در حالی که بودجه دولتی برای نشان دادن قدرت آمریکا برای ساخت آن در نظر گرفته شده است.
پس از خواندن این مقاله ممکن است از خود بپرسید اگر آن ها به دنبال دانش هستند چرا صفت لوسیفر را در موردشان به کار برده ایم در حالی که شیطان از قدیم همراه با بدی بوده است و شاید به دنبال استفاده نادرست از دانش است! در حالی که این طور نیست، به دنبال دانش بودن لوسیفر یک اشتباه محض است. دانش منجر به حکمت و بصیرت می شود در حالی که جهل منجر به سردرگمی و گیجی. علاوه بر این، تنها با درک کامل نیروهای موجود در جهان در یک موقعیت است که به انجام خوبی در جامعه میسر می شود در حالی که یک فرد نادان می تواند توسط راهنمایی نادرست کنترل شود و با نیروهای بد همدست شود. مهم نیست که چه زمانی را برای کشف حقیقت صرف می کنید، در حالی که همیشه استثناهایی وجود خواهد داشت. صرف نظر از مرام و منش و مذهب فردی، دانشگاه ها محل یادگیری و درک هستند و حق اعمال کنترل انحصاری یک گروه یا بینش خاص نباید وجود داشته باشد. دانش هدیه ایست به تمام انسان ها و مهمترین وظیفه ما استفاده از دانش به عنوان راهنما، الهام گرفتن از آن و روشنگری به کمک آن است! آیا منطقی به نظر می رسد که در آن دستکاری شود و توسط دانش فریب داده شویم! ما در مقالات قبلی چگونگی سوء استفاده و دستکاری نخبگان در دانش را به تفصیل شرح دادیم! شما برای خودتان چه کاری خواهید کرد؟
منبع
باز هم از دوست خوبمان تشکر میکنیم . اما از این مقاله به بعد انشالله خط کارکرد سایت از دشمن شناسی شاید کمی فاصله بگیرد و مطالب کمی تغییر کنند انشالله که باز هم با ما همراه باشید


 
بالا