نصیحتی از پدری پیر به تمامی نامزدها پیرامون تبلیغات انتخابات♥♥♥

نورا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
نصیحتی از پدری پیر به تمامی نامزدها پیرامون تبلیغات انتخابات


%DA%A9.jpg



محوریت صلاح اسلام در تبلیغات ریاست جمهوری
“اگر احتمال بدهیم که به واسطه تبلیغات انتخاباتی ما اسلام و جمهوری اسلامی در خطر است باید آن جو تبلیغاتی که خطرناک است، دست از آن برداریم، برای اینکه ضد اسلام است و گاهی با اسم اسلام یا به توهم اسلامی بودن، یک اموری انجام میگیرد که بر خلاف اسلام است. در مشروطه هم اینطور بود ، یک دسته واقعا به آنها آنقدر تزریق شده بود که اعتقاد کرده بودند که این سلطنت طلبها آن وقت آنقدر تزریق کرده بودند که مردم استبداد را ترویج میکردند ( یعنی یک دسته، یک دسته از اهل منبر هم همینطور) . حالا هم همینطور است ممکن است شیاطین در بین مردم بیفتند و آنقدر تزریق کنند که تکلیف شرعی معین کنند برایتان که باید ما مخالفت با فلان مقام، مخالفت با فلان امر بکنیم، بیدار باشید!”

” نصیحتی است از پدری پیر به تمامی نامزدها … که سعی کنید تبیلغات انتخاباتی شما در چهارچوب تعالیم و اخلاق عالیه اسلام انجام شود و از کارهایی که با شئون اسلام منافات دارد، جلوگیری گردد. باید توجه داشت که هدف از انتخابات در نهایت،حفظ اسلام است. اگر در تبلیغات، حریم مسائل اسلامی رعایت نشود، چگونه منتخب حافظ اسلام میشود. ”


هوشیاری کاندیداها و مبلغین آنها
” من احتمال میدهم که عوامل و دستگهای ناپاکی بخواهند از رقابتهای انتخاباتی در رسیدن به آرزوهای خود استفاده کنند و با طرح مسائل پوچ و بیمعنا دلها را از یکدیگر جدا سازند و یا با تردید و ایجاد ذهنیتها، صحت و سلامت انتخابات و نهایتا مشروعیت مجلس را زیر سوال برند، که در این شرایط همه آحاد ملت ایران و همه روحانیون و دستاندرکاران کشور باید در کنار هم و دست در دست هم به راه مقدس خود ادامه دهند.”


 

نورا

کاربر ویژه
"کاربر *ویژه*"
رعایت اخلاق اسلامی
” از آقایان کاندیداها و دوستان کاندیداها و دوستان آنان انتظار دارم که اخلاق اسلامی – انسانی را در تبلیغ برای خود، کاندید اهای خویش مراعات و از هر گونه انتقاد از طرف مقابل که موجب اختلاف و هتک حرمت باشد خودداری نمایند که برای پیشبرد مقصود، ولو اسلامی باشد، ارتکاب خلاف اخلاق و فرهنگ مطرود و از انگیزههای غیر اسلامی است….
من بسیار مایل هستم که گروههایی که متعهد و معتقد به جمهوری اسلامی و خدمتگزار به اسلام هستند، در مبارزات انتخاباتی کمال آرامش را در تبلیغ کاندیداهاشان رعایت نمایند و نسبت به یکدیگر تفاهم و صمیمیت. اخوت اسلامی داشته باشد و از تفرقه و کدورت شدیدا احتراز کنند که تفرقه و تششتت دوستان را نگران و دشمنان را کامیاب میکنند و موجب تبلیغات سوء میشود. ”
” من از همه قشرها، از همه ملت میخواهم که آداب اسلامی خودشان را نسبت به همه امور، خصوصا در انتخابات حفظ کنند و مبادا خیال کنند که مبارزات انتخاباتی عبارت از این است که به دیگران بد بگویند و کارشکنی بکنند و البته دعوت به انتخابات اشخاص مانع ندارد لکن توجه داشته باشید که همانطور که در انتخاب رئیس جمهور، به آن سلامت و به آن آرامش و به آن خوبی گذاشت که نمونه بود در ایران، من امید دارم که در این انتخابات هم به این طور بگذرد و همه با هم برادر وار در یک مقصد باشیم و خداوند را شاهد بدانید و ناظر بدانید و نهضت را لکه دار نکنید.”



صرفه جویی در تبلیغات ریاست جمهوری
” هیچ سابقه ندارد که در دنیا هر جا شما بگردید مردم به این شور و شعف بروند برای رایدادن. اینقدر تبلیغات میکنندف این روسای جمهور وقتی که میخواهند ( انتخاب) بشوند اینقدر خرج میکنند، اینقدر تبلیغات میکنند، از یک ماه دو ماه قبل پولهای گزاف خرج میکنند و تبلیغات زیاد، راست و دروغ تااینکه یک عده از مردم جمع کنند و رای بدهند.
اینجا این مسائل نبود، مساله اسلام بود و مردم روی عقاید اسلامی خودشان با آن شور و شعف رفتند و رای دادند.”



-استفاده نکردن از اموال بیت المال در تبلیغات
“هیچ فرد و یا گروهی و هیچ نهاد و سازمان و حزب و دفتر و تجمعی نمیتواند در حوزه انتخابات دیگر دخالت نماید و برای غیر حوزه خود فرد یا افرای را کاندیدا نموده و از آنان تبلیغ نماید. در شرایط کنونی،اینجانب به هیچ کس اجازه نمیدهم تا از سهم و سازمانها و مجامع و اموال عمومی خرج انتخابات کند”



 
بالا