حداد عادل: تصمیمی برای کناره گیری به نفع جلیلی ندارم

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
[h=2]حداد عادل: تصمیمی برای کناره گیری به نفع جلیلی ندارم[/h]
به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، غلامعلی حدادعادل در نشست خبری که بعد از ظهر امروز در محل خبرگزاری فارس برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار مشرق مبنی براینکه نظر شما درباره رقابت درون گفتمانی میان اصولگرایان چیست و آیا تا آخر در صحنه رقابت می مانید یا خیر، گفت: هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته ایم.

وی ادامه داد: اگر تصمیمی بگیریم که در عرصه حضور داشته باشیم، هر سه نفر در صحنه انتخابات خواهیم ماند.

حدادعادل در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه آنچه باعث شد به صحنه انتخابات ریاست جمهوری قدم بگذارم تجربه بیواسطهام از شیوه مدیریت کشور است، عنوان کرد: بنده در مجلس ششم، هفتم، هشتم و نهم حضور داشتهام و در مسئولیت ریاست مجلس هفتم نیز بودهام.

نامزد انتخابات یازدهم ادامه داد: بنده از نزدیک با دولت اصلاحات، خاتمی و احمدی نژاد کار کرده و شاهد مشکلات در اداره کشور بودهام و در عین حال پیشرفت آنها را نیز انکار نمیکنم اما در طول این سالها نزد خودم رفتار دولتها را نقد کردهام و امیدوارم که با این تجربه اگر رای ملت ایران را داشته باشم، منشاء اثر شوم.
 

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
بنده به نفع آقای جلیلی کنار نمیروم

نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی که آیا به نفع سعید جلیلی کنار خواهد رفت یا نه گفت: این مطلب که بنده به نفع آقای جلیلی کنار میروم صحیح نیست ایشان کار خود را میکنند و بنده هم فعالیت انتخاباتی خود را دنبال میکنم.

خبرنگاری از حداد عادل درباره برنامههای اقتصادی دولت یازدهم پرسید که وی در پاسخ گفت: گروهی از متخصصان انقلابی و دانشگاهیان از مدتها قبل مطالعات زیادی در حوزههای مختلف از قبیل حوزه اقتصادی انجام دادند که در صورت کسب اعتماد مردم، این برنامهها مبنای نظری برنامههای بنده خواهد بود.

 

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
نگران مرخصی ما نباشید/ مرخصی ما متفاوت از مرخصی دیگران است

حدادعادل در پاسخ به این سوال که آیا شما هم همانند دیگر نامزدها برای فعالیت انتخاباتی مرخصی گرفتهاید، تصریح کرد: شما نگران این قبیل مشکلات نباشید. مرخصی گرفتن طبیعی است و ما زمانی که کاندیدای ریاست جمهوری نبودیم هم برای کارهای ضروری مرخصی می گرفتیم اما مرخصی ما متفاوت از مرخصی دیگران است.

نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم آزاد هستند که به چه کسی رای بدهند، افزود: کسانی که میخواهند به گزینه اصولگراها رای بدهند، در صورتی که یک نامزد اصولگرا کنارهگیری کند رایشان را به دیگر نامزدهای اصولگرا خواهند داد اما اینکه بگوییم چه تضمینی وجود دارد که آرای ما در ائتلاف سهگانه صد در صد به حساب همدیگر واریز شود هیچ تضمینی وجود ندارد.

وی درباره کنارهگیری از عرصه انتخابات گفت: اگر قرار باشد همه ما 3 نفر در انتخابات باشیم باید هر سه آن را بپذیریم و اگر قرار باشد دو نفر کنار بروند نیز باید 3 نفره درباره آن تصمیم بگیریم.
 

مجنون الحسین

کاربر فعال
"بازنشسته"
اعضای ستاد انتخاباتی حداد عادل را چه کسانی تشکیل می دهند؟

در جریان کنفرانس خبری حداد عادل، حسین نجابت رئیس ستاد انتخاباتی وی اسامی مسئولین کمیتههای مختلف ستاد انتخاباتی حداد عادل را اعلام کرد: براین اساس رحمانینیا به عنوان قائممقام، الیاس نادران به عنوان رئیس کمیته اقتصادی، ایمانی به عنوان رئیس کمیته تبلیغات، منوچهر محمدی به عنوان رئیس سیاست خارجی، مجتبی شاکری به عنوان رئیس کمیته ایثارگران، زهره الهیان به عنوان رئیس کمیته بانوان، جوکار به عنوان مسئول امور استانها، مجتبی توانگر به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی و مهدی تاج به عنوان مسئول کمیته ورزش ستاد انتخاباتی حداد عادل معرفی شدند.





مشروح این نشست خبری را در سایت مشرق بخوانید
 
بالا