صعود استقلال به جمع 8 تيم برتر آسيا

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
ليگ قهرمانان آسيا؛
[h=1]صعود استقلال به جمع 8 تيم برتر آسيا[/h]
[h=2] تيم فوتبال استقلال با يک تساوي برابر الشباب به مرحله يک چهارم ليگ قهرمانان آسيا صعود کرد.[/h]
00017655.jpg

ديدار برگشت استقلال برابر الشباب امارات از ساعت 21 در ورزشگاه آزادي و در حضور بيش از 8 هزار تماشاگر آغاز شد که بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش فارس، حنيفعمرانزاده در دقيقه 76 يک گل با ضربه سر زد که کمک داور آن را آفسايد اعلام کرد.

«تان هاي» داور چيني به جواد نکونام، خسرو حيدري و اميرحسين صادقي از استقلال و حسن صفر ابراهيم، قاسم جمعه و حمدان قاسم از الشباب کارت زرد نشان داد.

ديدار رفت دو تيم با نتيجه 4 بر 2 به سود استقلال به پايان رسيده بود.

استقلال با اين نتيجه به جمع 8 تيم برتر آسيا و مرحله يک چهارم ليگ قهرمانان صعود ميکند.

30 خردادماه مراسم قرعهکشي براي مشخص شدن حريفان تيمها در مرحله يک چهارم برگزار ميشود.

*ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، پژمان منتظري، حنيف عمرانزاده، اميرحسين صادقي، هاشم بيکزاده، ساموئل، جواد نکونام، مجتبي جباري، خسرو حيدري، سياوش اکبرپور و فرهاد مجيدي( از دقيقه 72 فرزاد حاتمي)

سرمربي: امير قلعهنويي


ورزش3
 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

[h=1]حمايت قاطع هيئتمديره از قلعهنويي و فتحاللهزاده[/h]
[h=2] عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: هيئت مديره از مديرعامل و کادر فني استقلال به طور قاطع حمايت ميکند.[/h]
00034057.jpg

اميدوار رضايي پيش از شروع مسابقه استقلال و الشباب در جمع خبرنگاران در مورد تغييرات احتمالي در تيم استقلال براي فصل آينده اظهار داشت: استقلال کمترين تغيير را در فصل آينده خواهد داشت.

تيم ما اين فصل هم کمترين حاشيه را داشت و هر زماني که حاشيهاي پيش ميآمد در خود تيم حل ميشد و به بيرون درز نميکرد. امسال مشکلات مالي نسبت به سالهاي گذشته بيشتر بود ولي کادر فني و بازيکنان استقلال به خاطر بزرگي اين تيم ماندند و مشکلات را تحمل کردند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: دولت و وزارت ورزش مشکل مالي داشت، البته قرار بود 50 درصد هزينههاي استقلال از سوي وزارت ورزش پرداخت شود يعني از بودجه 17 ميلياردي وزارت ورزش بايد 8.5 ميليارد به استقلال پرداخت ميکرد اما آنها فقط 3 ميليارد تومان به باشگاه کمک کردند. با اين حال اگر بخشي از اين پول را هم به ما بدهند قسمت اعظم مشکلات استقلال حل خواهد شد.

وي در مورد اينکه هيئت مديره از فتحاللهزاده و امير قلعهنويي حمايت ميکند يا نه، گفت: هيئت مديره به طور قاطع از مديرعامل و کادر فني حمايت ميکند و خواهان ادامه کار آنهاست. زماني که وزارت رفاه استقلال را در اختيار گرفت و ميخواست فتحاللهزاده را کنار بگذارد من مقاومت کردم. زماني از قلعهنويي و در مقطعي هم از حجازي در حد توانم حمايت کردم. فصل آينده نيز اسکلت اصلي تيم حفظ خواهد شد.

رضايي تصريح کرد: سال 1384 که تيم ملي به آلمان رفته بود و قريب هم براي حضور در جام جهاني در آلمان بود من و علي نظري جويباري با 100 ميليون تومان قرضي استقلال را بستيم که هنوز 60 ميليون از آن پول را هم پس ندادهايم. الآن هم در بدترين شرايط تيم را ميبنديم. من با وزير ورزش در مجلس در مورد مشکلات مالي استقلال صحبت کردهام. مقداد نجفنژاد هم به عنوان رئيس هيئت مديره باشگاه قرار بود در مورد مسائل مالي با وزير ورزش صحبت کند. ميخواهيم با توکل بر خدا در آسيا موفق ظاهر شويم.

عضو هيئت مديره استقلال در مورد اينکه فتحاللهزاده گفته است در پايان فصل استعفاء ميدهد و در طول فصل نيز چند بار استعفاء کرده است، گفت: نظر قاطع هيئت مديره حمايت از کادر فني و مديريت باشگاه است، آنها خوب کار کردهاند و نقطه قوت استقلال بودهاند. فتحاللهزاده از هر روشي به دنبال درآمدزايي است. هيئت مديره هم به جد به دنبال درآمدزايي است اما فتحاللهزاده هميشه دنبال تأمين بودجه است و شگردهاي خاص خودش را هم دارد و ميتواند از هر راهي به پول برسد. هيئت مديره هم به دنبال اين کار است.

وي در مورد اينکه شگردهاي فتحاللهزاده قديمي شده است، گفت: اگر اينچنين است بايد روشهاي جديدي را امتحان کرد.

اميدوار رضايي در مورد اينکه ظاهراً برخي از اعضاي هيئت مديره و يا هواداران نميخواهند قلعهنويي در استقلال بماند که او مدام ميگويد برخي دوست ندارند من در استقلال باشم، گفت: منظور قلعهنويي مديريت و يا هواداران اصلي استقلال و هيئت مديره نيستند. در همه جا عده اندکي وجود دارند اما هواداران ميليوني استقلال ميخواهند که قلعهنويي بماند و همگي آنها نيز با اخلاق هستند اما گاهي اوقات در کادر پزشکي هم افرادي هستند که کار غيرپزشکي ميکنند.

وي در مورد اينکه استقلال ميتواند قهرمان آسيا شود يا خير گفت: اميدوارم در آسيا قهرمان شويم و براي رسيدن به اين هدف تلاش ميکنيم.


 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"

[h=1]حاشيه ديدار استقلال و الشباب3[/h]
[h=2] دستيار اول سرمربي تيم ملي زماني که با سوال خبرنگار فارس مبني بر نظرش در مورد شکست تيم ملي روبرو شد گفت: من فقط زماني که تيم ملي پيروز شود مصاحبه ميکنم.[/h]
00034644.jpg

ديدار تيمهاي فوتبال استقلال و الشباب امارات از ساعت 21 در ورزشگاه آزادي آغاز شده است.

فرزاد مجيدي، احمد رسولينژاد، شاهرخ بياني، مارکار آقاجانيان و آنتونيو سيموئز اين ديدار را از نزديک تماشا ميکنند.

زماني که سيموئز دستيار اول کارلوس کيروش با سوال خبرنگار فارس مبني بر شکست 3 بر يک تيم ملي فوتبال ايران مقابل عمان روبرو شد؛ با خنده گفت: من فقط زماني مصاحبه ميکنم که تيم ملي پيروز شده باشد.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]آشتي کنان هواداران استقلال با قلعهنويي[/h]
[h=2] هواداران استقلال و سرمربي اين تيم با يکديگر آشتي کردند.[/h]
00033709.jpg

دو تيم رأس ساعت 20:15 دقيقه براي گرم کردن وارد ميدان شدند.

*داوران چيني نيز همراه بازيکنان دو تيم بدنهايشان را گرم کردند.

*تماشاگران فرهاد مجيدي را به شدت تشويق ميکنند. بيشتر تماشاگران نيز پيراهن فرهاد مجيدي را بر تن دارند.

*هواداران استقلال مهدي رحمتي را هم به شدت تشويق ميکردند و به نوعي از او ميخواستند که به پرسپوليس نرود و در استقلال بماند.

*توپ جمعکنهاي ورزشگاه نيز با يکديگر عکس يادگاري انداختند.

*پسر حسن اشجاري نيز همراه فرهاد مجيدي به نزد تماشاگران ميرفت و براي آنها دست تکان ميداد.

*هواداران استقلال قلعهنويي را به شدت تشويق کردند و او نيز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد و به سمت آنها رفت و برايشان دست تکان داد. اين حرکت معنايش آشتيکنان سرمربي تيم با تماشاگران استقلال بود.

*هواداران استقلال عليه پرسپوليس شعار ميدادند و به اين نکته اشاره ميکردند که پرسپوليس هيچ افتخاري در آسيا ندارد.

*علي اميري، اميدوار رضايي، رسولينژاد، سيموئز، احمد شهرياري، فرزاد مجيدي و وحيد طالبلو از جمله چهرههاي مشهور حاضر در جايگاه ويژه هستند.

*غلامحسين مظلومي پيشکسوت استقلال نيز به همراه پسرش در ورزشگاه حضور دارد و او که بيمار است و به سختي حرف مي زد به خبرنگاران گفت: آمده ام که برد استقلال را ببينم و اميدوارم هواداران خوشحال به خانه هايشان برگردند.

*اميدوار رضايي نيز از سوي هواداران استقلال تشويق شد.

*عکاسها همه پشت دروازه الشباب هستند.

ديدار دو تيم تا دقيقه 15 با نتيجه بدون گل در جريان است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]طالب لو: براي تشويق استقلال به ورزشگاه آمدم[/h]
[h=2] دروازهبان سابق تيم فوتبال استقلال گفت: دوست دارم استقلال در ديدار مقابل الشباب به برتري دست يابد و براي تشويق اين تيم به ورزشگاه آمدهام.[/h]
00942736.gif

وحيد طالبلو در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادي براي تماشاي ديدار تيمهاي استقلال و الشباب در چارچوب دور برگشت مرحله يکهشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: براي تشويق استقلال به ورزشگاه آمدهام و ميخواهم همانند هواداران استقلال را حمايت کنم. دوست دارم استقلال امروز به برتري دست يابد و به مرحله بعدي رقابتها صعود کند.

به گزارش فارس، وي درباره شرايطش براي فصل آينده خاطرنشان کرد: هنوز وضعيتم معلوم نيست. وضعيت برخي مديران هنوز مشخص نيست و تصميم نهايي خود را نگرفتهام.

دروازهبان سابق استقلال در مورد اينکه آيا دوست دارد به جمع آبيپوشان بازگردد، تصريح کرد: من يک استقلالي هستم و هر استقلالي دوست دارد براي اين تيم بازي کند و مقابل تماشاگران پرشور آبيپوشان به ميدان برود.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيه ديدار استقلال و الشباب4[/h]
[h=2] پيشکسوت استقلال در ورزشگاه آزادي مورد تشويق قرار گرفت و گريه کرد.[/h]
00028439.jpg

هواداران استقلال غلامحسين مظلومي را که با وجود بيماري به ورزشگاه آزادي آمده است، مورد تشويق قرار دادند و او بعد از تشويق شدن گريه کرد.

*هواداران استقلال همچنين از امير قلعهنويي نيز خواستند که اين تيم را قهرمان آسيا کند و سومين ستاره را نيز براي استقلال به ارمغان بياورد.

*فريدون اصفهانيان در گفتوگو با خبرنگار فارس در مورد آييننامه کميته داوران اظهار داشت: اين آييننامه که شش ماه قبل در هيئت رئيسه فدراسيون تصويب شده، هنوز به دست ما نرسيده است. بدون اجازه ما نيز نبايد آييننامهاي ابلاغ شود

وي همچنين در مورد استعفاي محمد فني از کميته داوران گفت: استعفايي به دست من نرسيده است.

 

!!~Pouya~!!

کاربر ویژه
"بازنشسته"
[h=1]حاشيه ديدار استقلال و الشباب5[/h]
[h=2] مأموران کنفدراسيون فوتبال آسيا دو بليت تقلبي جايگاه ويژه را به مسئول حراست تحويل دادند.[/h]
00038354.jpg

مأموران کنفدراسيون فوتبال آسيا دو قطعه بليط اسکن شده جايگاه ويژه را به مسئول حراست تحويل دادند و او نيز قول پيگيري اين بليتهاي تقلبي را داد.

*دو تماشاگر آباداني که با لباسهاي برزيل در جمع هواداران استقلال حاضر شدند با طبل و سنج مشغول تشويق استقلال هستند.

*وحيد طالبلو به عيادت غلامحسين مظلومي پيشکسوت بيمار استقلال در ورزشگاه آزادي رفت.

*مارکار آقاجانيان مربي تيم ملي نيز به عيادت مظلومي رفت.

* جواد نکونام در مرحله گروهي يک کارت زرد گرفته بود که کارتهاي زرد آن مرحله پاک شده است و اخطاري که امروز اين بازيکن گرفت باعث دو اخطاره شدن او نميشود.

 
بالا