آيت الله بهجت(ره): من (برای رهبری) بهتر از ايشان (آیت الله العظمی خامنه ای) سراغ ندارم

montazer

ناظر کل
پرسنل مدیریت
"ناظر کل"

bahjat-4.jpg




پایگاه صالحات – حجت الاسلام و المسلمين صديقي با اشاره به فضايل والاي آيت ا... العظمي بهجت تصريح كرد:

از قبل از انقلاب هم آقا و آقاي بهجت ارادتي به هم داشتند كه در اين اطلاعيه بعد از وفاتشان هم با كلمه ارادت مطرح كرده بودند و از آن طرف هم مورد علاقه آيتا... بهجت بودند. بعد از رهبري ايشان هم من آن چه از خلوت آنها يادم هست اين بوده كه آقاي بهجت حامي انقلاب و شخص رهبر عزيزمان بودند.
وي در گفتگو با "شبكه ايران" خاطر نشان كرد: يكي از دوستان نزديك كه مثل من به حضور آقاي بهجت رفت و آمد داشتند نقل كردند كه در يك جلسه دو سه نفري كه خدمت آيتا... العظمي آقاي بهجت بوديم يك كسي انتقاد گونهاي را خواستند به رهبري بازگو كنند

. آقاي بهجت با يك نگاه تندي به ايشان فرمودند شما بهتر از ايشان سراغ داريد؟ من كه بهتر از ايشان سراغ ندارم.

حجت الاسلام صديقي در ادامه افزود:

ايشان به مقام معظم رهبري پيغام ميدادند و توصيه و دعا ميكردند. تا آن جايي كه من رفت و آمدهاي آقاي بهجت را در مدت مديدي زير نظر داشتم ايشان بيش ترين وقت را براي آقا و آقازادههايشان ميگذاشت.اعضاي دفتر مقام معظم رهبري و فرزندان مقام معظم رهبري، محضر آقاي بهجت برايشان پاتوق بود. آقاي بهجت نسبت به ديگران خيلي سخت وقت ميدادند چون وقت خالي نداشتند... ولي هر وقت پسرهاي آقا ميآمدند يا وقتي بعضي از دفتريهايشان ميآمدند من ميديدم كه آقا خيلي با روي باز پذيرا بودند خيلي گرم بودند با اين بيت.


حجت الاسلام و المسلمين صديقي در پاسخ به اين سوال كه" نقل ميشود كه وقتي خطري مقاممعظم رهبري را تهديد ميكرد ايشان رهبري را از آن مطلع ميكردند و خيلي دعا ميكردند و رهبري را به دعاهايي توصيه ميكردند. آيا اين صحت دارد؟

" گفت: بله! اين صحيح است. آقاي بهجت مسيرشان و عادتشان اين بود كه دخالت در امور مديريت كشور نميكردند. اين خودش تقويت مديريت كشور و رهبري بود ولي دلسوزيشان را داشتند، دعايشان را داشتند و در خلوتها آنچه لازمه خيرخواهي بود، نسبت به آقايان ميفرمودند.





منبع: هفته نامه پرتو سخن به نقل از شبكه ايران

 
بالا